Baarin kannatusmaksut
En edes väitä tietäväni, mitä spicyvanillan mies ajattelee, mutta minulle tulee mieleen ajatus huora/madonna -asetelmasta. Vaimo, tuo rakastettu ja puhtoinen, ei voi olla niiden synkimpien himojen tyydyttäjä. Siihen tarvitaan joku muu… riettaampi, ei-niin-tärkeä.
Käsitin ettei vaimo edes tiedä mitä mies tarvitsee ja haluaa; ainoastaan aavistelee ettei itse voi sitä puolta tyydyttää
Hyvin väsyneen ajatus: itse lähtisin pois parisuhteesta,jossa molemmat ovat kinkyjä ja jossa D/s-suhteen pitäisi olla kaiken kertoman mukaan mahdollista.
LainausHoukutus on varmaankin suuri. Ymmärrän lipsahdukset, mutta en sitä, ettei niistä kerrota heti. Ymmärrän myös halusi säilyttää jotain vain sinua varten varattua. Siten varmaankin saa tunteen siitä, että olet edelleen se tärkein ihmissuhde kumppanillesi niinkuin aiemminkin. Olenko oikeassa? Tilanne on kuitenkin muuttunut nyt kun suhteessanne on mukana kolmas henkilö, jolla on myös omat halunsa ja toiveensa. Tässä tilanteessa olisi parasta, jos voisitte kaikki kolme puhua kasvotusten rehellisti ja suoraan siitä, mikä teille kullekin on tärkeää ja kuinka ne voidaan sovittaa yhteen. Mieti, olisiko seksi kiellettyjen asioiden listalla, jos tuntisit siitä huolimatta olevasi kumppanillesi tärkeä? Minkä tulisi olla toisin, jotta tuntisit olevasi kumppanillesi niin tärkeä, että seksi ei enää olisi kiellettyjen asioiden listalla?Juurikin niin, olet oikeassa. Meillä kuitenkin on ollut hyvää ja toimivaa sessiointia, joka omasta mielestäni oli vasta pääsemässä vauhtiin, mutta loppupeleissä ei kuitenkaan ilmeisesti toiminut miehelleni yhtä hyvin - tähän mieheni siis tarjoaa selitykseksi pitkää yhteistä historiaamme. Meillä ei ole koskaan ollut sellaista tilannetta että mies sessioisi samanaikaisesti sekä minun että jonkun toisen kanssa, mutta voisin ainakin kuvitella, että toisen sessiointikaverin - ehkä, ehkä seksinkin? - hyväksyminen olisi helpompaa, mikäli kaikki toimisi hyvin ja löytyisi myös meidän keskinäisestä suhteestamme. Ei jokaista yksityiskohtaa myöten tietenkään, mutta yleisesti ottaen. Juuri nyt siltä ei tunnu, ja tunnen jääväni kakkoseksi kaikessa muussa paitsi päänsilittelyssä.
Houkutus on varmaankin suuri. Ymmärrän lipsahdukset, mutta en sitä, ettei niistä kerrota heti. Ymmärrän myös halusi säilyttää jotain vain sinua varten varattua. Siten varmaankin saa tunteen siitä, että olet edelleen se tärkein ihmissuhde kumppanillesi niinkuin aiemminkin. Olenko oikeassa? Tilanne on kuitenkin muuttunut nyt kun suhteessanne on mukana kolmas henkilö, jolla on myös omat halunsa ja toiveensa. Tässä tilanteessa olisi parasta, jos voisitte kaikki kolme puhua kasvotusten rehellisti ja suoraan siitä, mikä teille kullekin on tärkeää ja kuinka ne voidaan sovittaa yhteen. Mieti, olisiko seksi kiellettyjen asioiden listalla, jos tuntisit siitä huolimatta olevasi kumppanillesi tärkeä? Minkä tulisi olla toisin, jotta tuntisit olevasi kumppanillesi niin tärkeä, että seksi ei enää olisi kiellettyjen asioiden listalla?
Luulisin, että ainakin itseäni helpottaisi tavata tuo toinen nainen. Omalla mielikuvituksellanikin kun tosiaan on taipumus lähteä laukkaamaan, ja hyvää vauhtia kuvittelen jo jotain hurjaa syöjätärtä... Olen tästä maininnut miehelle, mutta sain sellaisen käsityksen, että tuo nainen tuskin haluaisi tavata minua. Ja itse asiassahan tässä on osallisena vielä neljäskin henkilö, tämän naisen avopuoliso.
Spicyvanillan miehen “suojelunhalu” on lytätty aika tylysti… Mistä tiedätte, miten hyvin hänen miehensä tuntee itsensä ja tietää, kuinka rajuja juttuja haluaa? Mahdollisesti hän tuntee myös vaimonsa, paremmin kuin tämä ehkä arvaakaan.Sanoisin spicyvanillalle, että älä hae syytä tai vikaa itsestäsi. Älä myöskään miehestäsi. D/s- kuvio ei vaan aina toimi, vaikka rakkautta olisi kuinka paljon. Miehesi puuhat ovat hänen valintansa. Se, miten paljon häneltä siedät, on sinun.
Ja sitten vielä siitä kolmannesta osapuolesta ja hänen puolisostaan. Tapaaminen voisi auttaa kaikkia osapuolia. Tieto luo turvaa, tiedon puute aiheuttaa järjettömiä pelkoja. Tapaaminen voisi helpottaa kovasti oloasi, kunhan pääset yli vertailuntarpeestasi. Te olette erilaisia ja tämä toinen nainen on varmasti jossain parempi kuin sinä, ja sinä taas jossain toisessa asiassa. Lisäksi luottamus on aivan ehdoton, jotta omaa suhdetta edes kannattaa laajentaa kahta ihmistä suuremmaksi. Kolmas tai neljäs osapuoli ei tee asioista mitenkään helpompia. Tärkeää on voida luottaa, että toinen pysyy siinä, mitä on sovittu ja että suhde on turvallinen, mm. sukupuolitautien osalta.
Kertomatta jättäminen pettämisistä ja lupauksien rikkomisista ei ole suojelunhalua. Se on itsekästä ja mukavuudenhaluista. Toki voihan sitä romanttisesti ajatella, että minussa asuu tämä hurja peto, ja parempi suojella sinua tältä, mutta oikeasti voisi vain ottaa vastuun teoistaan. Sellainen suojelunhalu joka etäännyttää kumppaneita ei ole hyväksi. Mitä tahansa ei tarvitse sietää. Jos antaa kerran periksi, joutuu antamaan aina periksi, kuten olet huomannut. (---)Vain vahva suhde kestää muitakin kumppaneita, muuten se hajoaa. Näkemissäni vahvoissa suhteissa osapuolet tuntevat sekä toisensa että itsensä. Ja vaikka olisi ratkaisemattomia ristiriitoja, on silti rakkautta ja luottamusta. Ehkä jonkun aikaa kannattaisi keskittyä vain teihin kahteen, sittenhän se selviäisi, oletko riittävän tärkeä omana itsenäsi.