Baarin kannatusmaksut
En tiedä voinko ikinä luottaa täysin siihen, että mieheni pitää kiinni sovituista rajoista ja säännöistä.
Onko se mustasukkaisuutta, jos oma mies ei halua kinkyä seksiä oman alistuvan vaimonsa kanssa, vaan tekee sitä jopa salaa muiden kanssa. Mun mielestä tuolloin on normaalia,että ahdistaa,sattuu ja tuntuu pahalta. Vaikea tilanne-
... meillä se symbolinen raja poistui ja se helpotti kumpaakin. Nyt raja menee kohdassa "vain seksiä (ihan siten kuin haluaa ja tahollaan sopii), ei emotionaalisia riskejä".Itse olen muutamassa kuukaudessa oppinut paljon uutta itsestäni, toisesta ja meistä. Mustasukkaisuudesta, sen puutteesta, kateuden piikeistä, omista haluista ja estoista, toisen nautinnosta, jaetusta ilosta.
Lainaus käyttäjältä: Kamariherra - 20.01.2013, 14:04... meillä se symbolinen raja poistui ja se helpotti kumpaakin. Nyt raja menee kohdassa "vain seksiä (ihan siten kuin haluaa ja tahollaan sopii), ei emotionaalisia riskejä".Itse olen muutamassa kuukaudessa oppinut paljon uutta itsestäni, toisesta ja meistä. Mustasukkaisuudesta, sen puutteesta, kateuden piikeistä, omista haluista ja estoista, toisen nautinnosta, jaetusta ilosta. Öööö, anteeksi maalaisuuteni mutta; mitä tarkoittaa käytännössä "ei emotionaalisia riskejä"?
Eikö seksissä,oli kinkyä tai vanilijaa,ole kysymys myös tunteista? Jos ei "tunne mitään" seksikumppania kohtaan,mitä järkeä on edes ryhtyä aktiin? Voi kai ne paineet purkaa vaikka masturboimalla vai onko tunteeton seksi onaniaa toisen avulla? ^
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 20.01.2013, 16:14Eikö seksissä,oli kinkyä tai vanilijaa,ole kysymys myös tunteista? Jos ei "tunne mitään" seksikumppania kohtaan,mitä järkeä on edes ryhtyä aktiin? Voi kai ne paineet purkaa vaikka masturboimalla vai onko tunteeton seksi onaniaa toisen avulla? ^"Emotionaalinen riski" on silti himpan verran eri asia kuin "sisältää tunteita", eikö sinusta?(Tulkintavinkki: en ole ihan niin aforistinen, että pystyisin tiivistämään kokonaiskäsitystäni seksistä, BDSM-sessioista ja tunne-elämävaikutuksista yhdessä lyhyessä viestissä...)
en vain usko "tunteettomaan" seksiin,mutta ehkä joku saattaa sellaisestakin pitää,mekaanisena suorituksena ja paineen purkuna..