Baarin kannatusmaksut
itse en kyllä ymmärrä miksi ei exän kanssa voisi olla ystävä.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 07.01.2013, 09:59Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.Kaipa mun suhteissani on sitten aina ollut vikaa. Tai eipä sittenkään, olen vaan polyamorinen. Eikä siinä niin eroa hakeeko yhdessä vai erikseen. Yhdessä toki mukavampaa.
Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 07.01.2013, 12:55Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 07.01.2013, 09:59Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.Kaipa mun suhteissani on sitten aina ollut vikaa. Tai eipä sittenkään, olen vaan polyamorinen. Eikä siinä niin eroa hakeeko yhdessä vai erikseen. Yhdessä toki mukavampaa.Muuten olen kyllä aika samoilla linjoilla Luntun kanssa mutta minullakin tämä lause vähän särähti silmään. Polyamorisena ihmisenä koen että suhde voi olla täysin kunnossa vaikka haettaisiinkin muuta seuraa toiselle tai molemmille erikseen.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 07.01.2013, 18:35Lainaus käyttäjältä: Fixx - 07.01.2013, 12:55Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 07.01.2013, 09:59Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.Kaipa mun suhteissani on sitten aina ollut vikaa. Tai eipä sittenkään, olen vaan polyamorinen. Eikä siinä niin eroa hakeeko yhdessä vai erikseen. Yhdessä toki mukavampaa.Muuten olen kyllä aika samoilla linjoilla Luntun kanssa mutta minullakin tämä lause vähän särähti silmään. Polyamorisena ihmisenä koen että suhde voi olla täysin kunnossa vaikka haettaisiinkin muuta seuraa toiselle tai molemmille erikseen.Se, mitä Lunttua tunnen, niin väitän, että tuosta puuttu viittaus siihen, että jos sen tekee salassa ja toisen selän takana ts ilman yhteistä sopimusta. Mekin ollaan oltu Luntun kanssa Polyamorissa suhteessa, joten aihe ei ole täysin tuntematon.
Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 07.01.2013, 19:03Lainaus käyttäjältä: isabella - 07.01.2013, 18:35Lainaus käyttäjältä: Fixx - 07.01.2013, 12:55Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 07.01.2013, 09:59Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.Kaipa mun suhteissani on sitten aina ollut vikaa. Tai eipä sittenkään, olen vaan polyamorinen. Eikä siinä niin eroa hakeeko yhdessä vai erikseen. Yhdessä toki mukavampaa.Muuten olen kyllä aika samoilla linjoilla Luntun kanssa mutta minullakin tämä lause vähän särähti silmään. Polyamorisena ihmisenä koen että suhde voi olla täysin kunnossa vaikka haettaisiinkin muuta seuraa toiselle tai molemmille erikseen.Se, mitä Lunttua tunnen, niin väitän, että tuosta puuttu viittaus siihen, että jos sen tekee salassa ja toisen selän takana ts ilman yhteistä sopimusta. Mekin ollaan oltu Luntun kanssa Polyamorissa suhteessa, joten aihe ei ole täysin tuntematon.Joo, juurikin noin kuin Kahlittu tarkensi, toi oma esimerkki ei ehkä aukaissut tarpeeksi tätä näkemystäni, mutta siis yhteistä "sopimusta" mä pidän toimivan suhteen edellytyksenä. Polyamoria ei vieras käsite tosiaan meillekään, enkä pidä sitä siis "tuomittavana" tai suhdetta/suhteita huonontavana tekijänä, sitä en tosiaan tarkoittanut..
Aika hienoa. Kuka saa ensimmäisenä kymmenen tuommoista sisäkkäistä laatikkoa??
Tämähän on se ikuinen kysymys; voivatko mies ja nainen olla vain ystäviä? (Homoja, lesboja ja biseksuaaleja unohtamatta.) Voiko exien kanssa olla ystäviä? Eroaako ystävyys mieheen ja naiseen jotenkin? Kumpia sinulla on enemmän?