Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Queena - 06.01.2013, 18:31Itse siis kiertäisin kaukaa henkilöt, jotka kertoisivat vastaavasta järjestelystä vaikka parien treffien jälkeenMissä vaiheessa mielestäsi asia pitäisi kertoa? Vai onko taustalla oikeasti ajatus, että näin ei saisi elää? Lainaus käyttäjältä: Queena - 06.01.2013, 18:31mielestäni on vaan outoa jos ei osata päästää irti entisestä, vaikka olisikin yhteistä omaisuutta ja yhteisiä kavereita. Yhteiset lapset esimerkiksi varmasti pakottavat tapaamaan ex kumppania säännöllisesti, mutta eihän silloinkaan kaveri tarvitse olla, kunhan tulee toimeen ja hoitaa pakolliset yhteiset asiat hyvin.Mulla eikä exällä ole lapsia, mutta miksi pitäisi päästää irti yhteisestä omaisuudesta ja kavereista? Tuleeko jopa kavereista sopuisan eron sattuessa ongelmajätettä, joka muistuttaa olemassaolollaan entisestä ihanuudesta? (tähän joku sopiva sananparsi lapsista pesuveden mukana tai if it ain't broken don't fix it)
Itse siis kiertäisin kaukaa henkilöt, jotka kertoisivat vastaavasta järjestelystä vaikka parien treffien jälkeen
mielestäni on vaan outoa jos ei osata päästää irti entisestä, vaikka olisikin yhteistä omaisuutta ja yhteisiä kavereita. Yhteiset lapset esimerkiksi varmasti pakottavat tapaamaan ex kumppania säännöllisesti, mutta eihän silloinkaan kaveri tarvitse olla, kunhan tulee toimeen ja hoitaa pakolliset yhteiset asiat hyvin.
En ole myöskään ymmärtänyt puhetta siitä että miesten kanssa olisi jonkinlaista ja naisten kanssa toisenlaista ystävyyttä. Enemmän erot ovat yksilöissä kuin näissä sukupuolimerkeissä.
Uskon että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä, jos ystävyys ei ole kovin läheistä vaan enemmän jonkinlaista kaveruutta. Itsellänikin on monia miespuolisia ystäviä, mutta ihan tarkoituksella he ovat sellaisia joiden kanssa en käy kaksin syömässä tai kahvilla tai lähde viettämään vaikka hiihtoreissua tai etelänlomaa kahdestaan, vaan pidän heitä kauempana kun naispuolisia ystäviäni.
Olen törmännyt vastaaviin olettamuksiin myös omasta suuntautumisestani, tottakai minä isken kaikkien miestenkin naiset, biseksuaali kun olen! Totuus on, että olen hyvinkin nirso ihmisten suhteen ylipäänsä.
Tässä monella tuntuu olevan lähtökohtana, että kaikki vastakkaista sukupuolta edustavat on potentiaalisia sänky-/seurustelukumppaneita. Biseksuaalina koen ajatuksen aika absurdina, sillä tällä logiikalla esim. itselleni kaikki olisivat sellaisia. Tähän olettamukseen tuntuu myös monesti perustuvan esim. homofobia, eli kun kiinnostus tiettyyn sukupuoleen/sukupuoliin on olemassa se on yllyke heti toimia. Olen törmännyt vastaaviin olettamuksiin myös omasta suuntautumisestani, tottakai minä isken kaikkien miestenkin naiset, biseksuaali kun olen! Totuus on, että olen hyvinkin nirso ihmisten suhteen ylipäänsä.
Jos suhteen ulkopuolella alkaa nähdä potentiaalisia kumppaneita on suhteessa jotain vikaa, jollei sitten yhdessä haeta esim. leikkikaveria.
Se on ihan helppo ketulla olla ex:n kanssa ystäviä. Hän on täysin vanilja, ellei mitään ikinä tapahtuis.(tämä on myös yksi syy miksi erotiin)