Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 15.01.2015, 14:29Samoin, jos mies tosiaan on naisen kanssa pelkkä kaveri eikä oikeasti halua muuta kuin kaveruutta, niin onhan se naiselle aika lailla nöyryyttävää. Sehän tarkoittaa sitä ettei nainen ole viehättävä ja haluttava.Vaib heterojuntti voi kirjoittaa noin älyvapaan mielipiteen.
Samoin, jos mies tosiaan on naisen kanssa pelkkä kaveri eikä oikeasti halua muuta kuin kaveruutta, niin onhan se naiselle aika lailla nöyryyttävää. Sehän tarkoittaa sitä ettei nainen ole viehättävä ja haluttava.
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja74 - 15.01.2015, 13:53Itse suhtaudun miesten ja naisten väliseen ystävyyteen vähän skeptisesti,mutta onhan se onnistuessaan hieno asia.Samoin, jos mies tosiaan on naisen kanssa pelkkä kaveri eikä oikeasti halua muuta kuin kaveruutta, niin onhan se naiselle aika lailla nöyryyttävää. Sehän tarkoittaa sitä ettei nainen ole viehättävä ja haluttava.IKRM
Itse suhtaudun miesten ja naisten väliseen ystävyyteen vähän skeptisesti,mutta onhan se onnistuessaan hieno asia.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 15.01.2015, 14:29Lainaus käyttäjältä: kuunlilja74 - 15.01.2015, 13:53Itse suhtaudun miesten ja naisten väliseen ystävyyteen vähän skeptisesti,mutta onhan se onnistuessaan hieno asia.Samoin, jos mies tosiaan on naisen kanssa pelkkä kaveri eikä oikeasti halua muuta kuin kaveruutta, niin onhan se naiselle aika lailla nöyryyttävää. Sehän tarkoittaa sitä ettei nainen ole viehättävä ja haluttava.IKRMOletko myös sitä mieltä että homoseksuaalit eivät voi olla vain ystäviä samaa sukupuolta olevien kanssa ja että biseksuaalit eivät voi olla vain ystäviä kenenkään kanssa?