Mä tykkään tuosta omasta slave-ringistä ihan kamalasti. Arjessa sitä voi hyvin käyttää, se on "nätti koru", joka muistuttaa ulkonäöltän mun lävistyskorujani. Mutta aina välillä tulee vastaan joku, joka lukee sen oikein ja virnistää, ja minä virnistä takaisin. Ah niitä hetkiä
Samansuuntaisia kokemuksia kuin Lilithillä, tosin koruna kaulassa roikkuva hopeinen bdsm-triskelion (se oikeaoppinen). Asiasta tietämättömille se on tosiaan vain "nätti koru" ja tietävät yleensä hymyilevät vastaantullessaan sen huomattuaan.
Eräs lapsuudenystäväni aikoinaan varovaisesti kyseli tiedänkö koruni merkityksen. Kun sanoin tietäväni, hän hymyillen vastasi itsekin tietävänsä… Taisin olla ensimmäinen hänen tuttavapiirissään, jolle paljasti mieltymyksiään
Ja mahdollisilla treffeillä tuo koru on ollut paras tuntomerkki antaa itsestä. Naiselle kun on niin kovin vaikea edellisenä iltana tietää, miten seuraavana päivänä treffeille vaatettaisi itsensä, hiustenkin väri ja pituus voivat muuttua hetken mielijohteesta... tiedättehän?
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä toista samanlaisen korun kantajaa ei ole samaan aikaan samassa kahvilassa.