Baarin kannatusmaksut
Tai kuin jeesus lukisi mustaa raamattua ^Mun tosin vaikea ymmärtää noita vertauksia, kun mulla vieläkin säilössä puhkiluettu raamattu Jos pyrkimys on vain ja ainoastaan satuttaa ja rikkoa lähtökohtaisesti, niin sehän on helppoa ja yksinkertaista. Antaa mennä ja roskakepin heilua vaan
Lainaus käyttäjältä: katy - 04.01.2013, 00:26Tai kuin jeesus lukisi mustaa raamattua ^Mun tosin vaikea ymmärtää noita vertauksia, kun mulla vieläkin säilössä puhkiluettu raamattu Jos pyrkimys on vain ja ainoastaan satuttaa ja rikkoa lähtökohtaisesti, niin sehän on helppoa ja yksinkertaista. Antaa mennä ja roskakepin heilua vaan Ei satuttaa, vaan antaa niitä tuntemuksia...on ne sitten kipua, alistumista, hellyyttä, köysissä roikkumista, rakkautta, turvallisuutta, arvostusta...mitä toinen haluaa, jos vähän edes perehdyt mitä Ds suhteessa voi tehdä jos oikeasti haluaa, niin saattaisit tajuta että rikkomisen sijaan voi eheyttää...mutta jos joku pari tahtoo rikkoa se heille suotakoon, itse en siihen pysty enkä tahdo niin edes toimia. Vapauden nyt kuitenkin annan muille toimia omien agendojensa mukaan, enkä nillitä mitenkä kukakin asioitaan tekee. Mutta koska tahdot vain vängätä ja asettaa sanoja toisten suuhun on keskustelu varsin hedelmätöntä, vähän kuin raamattua liikaa lukeneille uskovaisille kokeilisi saada jotakin jakeluun.
Ohos, en tajunnut "vängänneeni". Luulin vain jonkin ajatuksen laittaneeni tähän aiheeseen.
Mun parhaiten toimivissa seurustelusuhteissa (jotka ovat viimeisten kuuden vuoden ajan olleet aina bdsm-suhteita) sessiot on rajattu tarkasti: niiden aloitus ja lopetus merkitään selvästi. Session aikana mua sai rääkätä ja kohdella miten huonosti tahansa - niiden ulkopuolella halusin tasavertaista kumppanuutta.
Mun elämässä session aloitusta on merkinnyt esimerkiksi se että mulle laitetaan kaulapanta, tai että polvistun D:n eteen, tai mut painetaan niskasta alas lattiaan. Jotakin normaaliarjesta poikkeavaa, jossa valtasuhde korostetusti läsnä.