Baarin kannatusmaksut
Vaniljasuhde, jossa molemmilla on runsaasti omaa vapautta (mutta ei seksuaalista), sopii minulle parhaiten.
Asiassa voi olla melko suorakin, ainakin miehiin päin: "katotaanko telkkaria vai ruvetaanko naimaan?" (erään duunikaverin exä oli suht suorapuheinen nainen) Ei liene mahdotonta kysyä että "katsooko Herra lätkää vai antaako piiskaa?"
Minulle on tässä käynyt niin, että täysin vaniljaiselta pohjalta ponnistanut pitkä parisuhde on muuttunut kinkympään suuntaan ihan vain siksi, että uskalsin puhua haluistani ja toiveistani. Yllätys yllätys puolisoni ei tyrmännytkään niitä, vaan lähti kokeilunhaluisesti leikkiin mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 28.01.2013, 14:07Minulle on tässä käynyt niin, että täysin vaniljaiselta pohjalta ponnistanut pitkä parisuhde on muuttunut kinkympään suuntaan ihan vain siksi, että uskalsin puhua haluistani ja toiveistani. Yllätys yllätys puolisoni ei tyrmännytkään niitä, vaan lähti kokeilunhaluisesti leikkiin mukaan. Hienoa!! Onpa kiva kuulla. Muutoksen mahdollisuus on terveen ja elävän parisuhteen merkki.