Baarin kannatusmaksut
Koska lokerot siis ovat aikansa eläneet, eikä niissä enää ole ketään, voitaisiinko lanseerata joku muu tapa antaa vinkkejä ympäristölle siitä, mitä meiltä voi odottaa D-s alan henkilöinä?
Tuntuu siis kuin näillä määritelmillä tarkoitushakuisesti pyrittäisiin unohtamaan se inhimillisyys, joka on kuitenkin etenkin pitkäkestoisen kiintymyksen perusta.
Helppoa kuin heinänteko ja tuloksena olisi nippu hyvin määriteltyjä lokeroita, mitkä kuvaisivat ihmisten mieltymysten eroavaisuuksia aivan oikeasti.
Sittenhän voisi myös pohtia itse kunkin käyttäytymistä kinkysivustoilla, esim. näillä janoilla: True - WannabeSisäpiiriä - UlkopiiriäSkenessä - Ei skenessäOikeasti suvaitsevainen - Suvaitsee vain itsensä kaltaiset kinkytOttaa kaiken vakavissaan - Mikään ei ole niin pyhää etteikö voisi vääntää vitsiä tai kyseenalaistaaLopettaa riitelyn ajoissa - Jauhaa aiheesta vaikka loputtomiin kunhan oma mielipide "voittaa"Pinnallinen jutustelija - Syvällinen pohdiskelijaTarkka kinkytermien merkityksistä - Kunhan termit ovat sinne päinFoorumikonkari - AloittelijaLukee vain keskusteluita - Osallistuu keskusteluihinOsaa ottaa kritiikkiä vastaan - ButthurtEi klikkaa linkkejä joissa ei kerrota mitä sen takaa löytyy - Klikkaa kaikki linkitHoono soomi - KielioppinatsiTekee kinkyskenen hyväksi konkrettisia asioita - Osallistuu vain foorumeillaHelsinkikeskeinen - Tajuaa että kinkyjä on muuallakin Suomessa
Naiivi kysymys, mutta mihin kaikkea tätä tarvitaan?
Sen sijaan pääkomponenttianalyysillä en usko yksilötasolla olevan mitään merkitystä. Jos tilastollisesti kaikki ominaisuuteni ovat vähämerkityksellisiä, niin yksilönä minulla - tai minusta kiinnostuneella - on niille suuri merkitys. Eli informaatiota tulee yhtä paljon kuin perinteisellä lokeroinnillakin. Sama juttu tapahtuu minulle myös kiden mainitsemalla poliittinenkartta -sivustolla: äänestän väärin .
Tämä oli todella hyvä pointti. Muitakin vastakohtia on kuin D - sub, joita näkee kirjoittelussa täällä. Lisää pari vastakohtaa, jotka olen löytänyt: BDSM - kotikurialistumishaluinen palvelija - alistettava risaaja
Vastaan kuitenkin siihen kysymykseen, miksi ylipäätään tunsin tarvetta laittaa aiheesta aloituksen, vaikkapa kuinka kevyesti tehdyn.Laitoin aloituksen siksi, että minulla on tullut viime aikoina usein käsitys, että käytännön elämässä tulee ongelmia, kun ajatuksiltaan liiankin erilaiset ihmiset kohtaavat sessiomielessä, oli kemiaa tahi ei. Yksi syy tähän on se, että ihmiset eivät ole ottaneet asioista selvää ennen toimintaan ryhtymistään. --- Ja jos ei ole selvittänyt itselleen, millaisia mahdollisuuksia tällä kentällä on, mitä käytännön tasolla ovat esimerkiksi mainitut perinteet, jne., on vaikea kertoa edes itselleen, mitä on, mitä haluaa, mitä voi tarjota toiselle.Siksi toivoin, että kukin tykönään pohtisi asiaa.. mitä ne lokerot ovat, johon kukaan ei nykyään enää halua? ---Mistä voin tinkiä?Ja sitten, kun on pohtinut itseään, ja tietää mikä on, sitten ehkä ei ahdista niin paljoa kysymykset siitä millä tienoilla se oma lokero ehkä on. Onko jotain itselle tärkeää mitä haluaa toteuttaa? Eikö ole, kunhan vaan kemia pelaa?Ja korostetaan nyt vielä kertaalleen samaa kuin mikä otsikko oli: kyse oli D-s lokeroista, koska juurikin se asia minua kiinnosti, ja koska juurikin siinä yhteydessä minusta on tuntunut, että väärinkäsitykset voivat johtaa pienimuotoisiin ihmissuhdekatastrofeihin. ---Jatkakaa .Vir, joka miettii, onko D-s sittenkin niin marginaalinen asia, ettei siitä yksinään voi keskustella?