Kirjoittaja Aihe: SMFR:n Houkkien juhla Helsingissä 5.1.2013  (Luettu 19895 kertaa)

punasiipi

• Vieras
Vs: SMFR:n Houkkien juhla Helsingissä 5.1.2013
« Vastaus #60 : 07.01.2013, 23:03 »
Lähdin ekaa kertaa kinkytapahtumaan mukaan tavoitteena että jos uskallan sisään, niin ilta on jo onnistunut :)
Hauska ilta ja tuskin jää viimeiseksi minun osalta.

Mr.Vic

« Vastaus #61 : 08.01.2013, 02:39 »
Kiitokset kaikille paikalla olleille bilevieraille: TE teitte nämä bileet!

Olisi ollut mukava jutustella kaikkien tuttujen kanssa, mutta aika ei näinä päivinä tahdo riittää ihan kaikkialle. Ehkäpä ensi kerralla sitten.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #62 : 08.01.2013, 03:09 »
Kiitos kaikille ihaniaille joiden kanssa viihdyin eilen. Kiitos järjestäjille - vaikkakin liparivuoro napsahti hieman yllättäen ja ennalta-arvaamattomasti...  :))

mutta onneksi se olikin sitten perin viihdyttävä vuoro ;)....hauskaa oli. Kiitos!
pallohan minun oli teitä kunen tänäänkin tuhmia naikkoisia viihdyttäen, subPksää oli kiva härnätä ihan kuten vuoisen takaa ehkä tanotanssin edelleenkin ylivoimiasen hallitisijan Paulinaan seurassa olla joka tuli tänään aivan puskitsa ja hänkin muisti enkan kerran.
Mee like she's still no. 1 in the Bizz...

Myssy

« Vastaus #63 : 08.01.2013, 13:37 »
Kiitos mukavasta illasta

katy

• Vieras
« Vastaus #64 : 08.01.2013, 19:21 »
pallohan minun oli teitä kunen tänäänkin tuhmia naikkoisia viihdyttäen, subPksää oli kiva härnätä ihan kuten vuoisen takaa ehkä tanotanssin edelleenkin ylivoimiasen hallitisijan Paulinaan seurassa olla joka tuli tänään aivan puskitsa ja hänkin muisti enkan kerran.
Mee like she's still no. 1 in the Bizz...

Tää taitaa olla se "viskiviesti",mut kommentoin sitä pikkuviinissä--

Tullut mielikuva,että jokaikinen "skenen" nainen on kaikkien yleinen "tankotanssija" ja ei kai ihan väärä kuva ole,vaih  ¿¿

Se, että mainitaan viestissä,
 liittyen kinkybileisiin,
 etunimi,
 on ok,mutta nimimerkin maininta on nou nou?