Baarin kannatusmaksut
Tyyppi oli muutenkin melko friikki, halusi esimerkiksi että subi makaa hiljaa paikallaan liikkumaatta session ajan.
Mun kaikkien aikojen eka Masteri joskus vuosiavuosia sitten oli itseasiassa impotentti. Tai ainakin päättelen niin, koska tyypillä pysyi kaikki vaatteet sessioissa aina päällä, enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa, vaikka hän hyvin seksuaalisia asioita minulle tekikin.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 29.12.2012, 14:20Mun kaikkien aikojen eka Masteri joskus vuosiavuosia sitten oli itseasiassa impotentti. Tai ainakin päättelen niin, koska tyypillä pysyi kaikki vaatteet sessioissa aina päällä, enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa, vaikka hän hyvin seksuaalisia asioita minulle tekikin. Tässä on ehkä oleellista tuo "enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa". Oman, tosin melko suppean kokemukseni mukaan, osa Sadisteista (sorry mastereista oli kai puhe) ei todellakaan kiihotu aina erektioon asti tuottaessaan kärsimystä toiselle, vaikka nauttisivatkin suurella intensiteetillä tekemästään. Toisinaan taas kiihottuvat jo sellaisten ajattelemisesta. Mutta joku sadistinen osaisi tämänkin paremmin kuvailla. Ei siis välttämättä ole kyse impotenssista, jos kyrpä ei aina seiso BDSM-aktiviteettien syövereissä
Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?
Lainaus käyttäjältä: Lucrezia - 29.12.2012, 22:49Lainaus käyttäjältä: VSOP - 29.12.2012, 18:57Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet + kiertopalkinnolle? Täällä jotkut antaa ymmärtää olevansa sellaisia sarja-alistajia ja -panomiehiä, että etteivät vaan olis kiertiksiä itsekin.
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 29.12.2012, 18:57Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet
Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 29.12.2012, 18:57Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.
Lainaus käyttäjältä: Lucrezia - 29.12.2012, 22:49Lainaus käyttäjältä: VSOP - 29.12.2012, 18:57Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.Skeneen kuuluva=on se aktiivisesti pippaloissa ja foorumeilla oleva sukupuolesta riippumatta. Kiertopalkinto= se joka vaihtaa yhteisön sisällä partneria useammin kuin kerran/pari ja yleensä ex-kumppanin kaveriin.
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 30.12.2012, 10:06Lainaus käyttäjältä: Lucrezia - 29.12.2012, 22:49Lainaus käyttäjältä: VSOP - 29.12.2012, 18:57Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.Skeneen kuuluva=on se aktiivisesti pippaloissa ja foorumeilla oleva sukupuolesta riippumatta. Kiertopalkinto= se joka vaihtaa yhteisön sisällä partneria useammin kuin kerran/pari ja yleensä ex-kumppanin kaveriin.On taas NIIN heteronormatiivista skeidaa tää ketju pullollaan että silmiä kirvelee läpi lukiessa, mutta tulipa selväksi: en kuulu skeneen, koska en ole kuin parissa bileissä käväissyt ja miiteistäkin on jo aikaa. Ja ei, en ole edes kiertopalkinto kun en ole itse skeneen kuuluva, en koskaan skeneläisen kanssa ollut ja subini sitä vielä vähemmän...mitähän iloa tästäkin määrittelystä minulle oli
Ketjussa jonka aiheena oli subien kokemukset, viimeisien sivujen huipentumana on kiertopalkinnot sekä mastereiden puheet siitä että miten timmejä bodareita tai vastaavia on pantu, sekä ikuinen klassikko, skeneen kuulumisen määrittelyä.