Baarin kannatusmaksut
Ehkä jollakin olisi töitä? Käyttäytyminen foorumilla”Emme hyväksy henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua. …..”http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=112.0
Kurjaa on se, jos kysyntä ja tarjonta eivät todelllisuudessa toimikaan yhteen. Ja sekin, että se se impo master olisi väärä voi olla väärä alkuoletus, jos se on se, mikä vastapuolelle sopii.
En niin noita mastereita tapaile mutta muita itselle sopivia miehiä kyllä, ja edelleenkin olen sitä mieltä, että yhdyntä/penetraatio/whatever on vain yksi osa minun seksiäni eikä edes kovin kiinnostava... joten kysymys impotenttiudesta ei yleensä edes tule framille....
Kinky seksihän perustuuaivan johonkin muuhun eikä siinä kyrvän kovuudella tai pillun märkyydellä ole niin suurta merkitystä. En yleistä, puhuin vain itsestäni.
Suomen kielessä masteri kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella jos sana esiintyy lauseen keskellä. Jos Masteri on erisnimi (esimerkiksi jonkun sukunimi tai foorumin nimimerkki), niin sitten sen voi kirjoittaa isolla.
Nyt vanhana Masterina panen kaiken ikäisiä subeja.. -ja päätän itse seisooko ruoska.. Olisihan se säälittävää jos Masterilla seisoisi kun vain näkeekin subiperseen..?lol
Voivoi, jos joku mies uskaltaisi tehdä moisen yleistyksen naisten haluista ja tarpeista
Ei sinänsä kuulu minulle, tai kenelle muullekaan paljonko penis hallitsee kenenkin elämää, mutta tuntuu vähän huvittavalta kun penis yrittää hallita koko yhteisöä. En ole sen ihmeemmin vanha kuin impotenttikaan, mutta enpä toisaalta ole enää suuremmin vailla sitä ensimmäistä subiakaan. Tai kysymys on vähintäänkin trivialisoitunut ymmärrettyäni, että ei ole olemassakaan ensimmäistä subia tai ensimmäistä masteria. Koko "ensimmäisen" myytti voitaisiin oikeastaan puolestani kuopata sen sileän tien.
Yhtälailla kummankin osapuolen on pyrittävä vastaamaan parhaalla mahdollisella tavalla toistensa tarpeisiin ja tarjottava paras mahdollinen versio itsestään. Minun mielestäni. Niinkerta.
Hehe, kivasti ajateltu, koska BDSM jos mikä, on muutakin kuin heteronormatiivistä penetraatioseksiä.