Baarin kannatusmaksut
Joo, mutta kun täältä Kehä kolmosen pohjoispuolelta ei niin vaan lähdetä sinne kauas etelään, kiinnostus on kova, mutta tilaisuuksia vähän
Veikkaan että tilaisuuksia tulee vielä lisää, sitten miekin ehdin mukaan...?
Lainaus käyttäjältä: Jake - 27.12.2012, 13:23Veikkaan että tilaisuuksia tulee vielä lisää, sitten miekin ehdin mukaan...? sie? Tarttuuko murre? Anteeksi asiaan kuulumaton kommentti.
Ruusu!!! Mulla ei oo harjoitusvastusta, jos mä sidon sun tissit ni sidotko sä mun tissit?
Lainaus käyttäjältä: Huntress - 28.12.2012, 01:02Ruusu!!! Mulla ei oo harjoitusvastusta, jos mä sidon sun tissit ni sidotko sä mun tissit? Voi ei! Ehdin paikalle vasta myöhemmin enkä pääse ihailemaan tätä
sie? Tarttuuko murre? Anteeksi asiaan kuulumaton kommentti.
Lainaus käyttäjältä: Rivopunkkari - 27.12.2012, 22:48sie? Tarttuuko murre? Anteeksi asiaan kuulumaton kommentti. No todellakin tarttuu! Prkl!
Keskustelufoorumille on salakavalasti hiipinyt karjalaisvastaisen mielialan rikinkatkuinen löyhähdys. Hyvää workshoppia kaikille
Lainaus käyttäjältä: isabella - 28.12.2012, 06:34Lainaus käyttäjältä: Huntress - 28.12.2012, 01:02Ruusu!!! Mulla ei oo harjoitusvastusta, jos mä sidon sun tissit ni sidotko sä mun tissit? Voi ei! Ehdin paikalle vasta myöhemmin enkä pääse ihailemaan tätä Mä taidan olla tällä kertaa ihan alusta saakka...