Itse olen tuolla arkielämässä tunnetumpi ajavamman teknon ja trancen osalta, mutta kieltämättä funtsailin tätä asiaa viimeksi tänään kun mahdollinen tuleva subi viestitteli.
Edellisen kans pistin nelituntisen livetallenteen omasta B2B2B setista parin muun dj:n kanssa taustalle ja se meni ihan kivasti, sehän oli yhtä paljon meitä kuin naapureitakin varten.
Tosin en usko että subspacessa musaa noteeraa ollenkaan kun on hieman muuta aistittavaa.
Masterina ehtii sitäkinpuolta havainnoida, tai ei kyl sais vaan opin viimekerrasta että haluan olla myös itse niin kiimainen sitä subia kohtaan että saan itsekin uppoutua eikä homma jää mekaaniseksi suorittamiseksi.
Itse en oo SM-henkinen vaan BD, mutta jonkunlaisiin synkempiin sessioihin ainakin sopis Eyes Wide Shutin päräyttävimmästä kohtauksesta tuttu demonistisen kuuloinen hymni, Jocelyn Pookin - Masked Ball.
https://www.youtube.com/watch?v=CoZJdil0_HIJa jos ei halua musiikkia varsinaisesti mutta haluaa kuitenkin jotain diippiä leiskaa taustalle niin industrial ambient ajaa asiaa hyvin. Esim sellaista mitä Ninurtan dystooppisissa youtube-videoissa löytyy.