Haa, mä jo olin avaamassa uutta ketjua kun en aiheesta mitään ensin löytänyt mutta jatkanpa siis tähän vaikka ketju onkin tovin jo ollut hiljainen eikä ketään ehkä kiinnosta. Mutta mua kiinnostaa kyllä lukea, että mitä ihmiset tykkää luukuttaa sessioissa (ne jotka tykkää). Että Rammsteinia vai barokkiako on soimassa.
Noin yleisesti mä tykkään sessioissa musiikista, en jää kuuntelemaan sitä (eli ei häiritse, en juutu sanoihin vaan fiilikseen) vaan on vaan sopiva lisä taustalla (aluksi, eipä sitä toisaalta ole huomannut kun soittolista on hiljentynyt). Sessiomusani ei useinkaan ole sellaista mitä yleensä kuuntelen.
Enigma on yks sellainen, mikä toimii taustalla, äänitapettia. Ei tartu liikaa korvaan. En muuten välitä; tässä tapauksessa ainoa albumi minkä osaan(?) sanoa (onko ne kaikki kuitenkin aika samanlaisia?) on MCMXC a.D.
Yksittäisistä kipaleista yksittäisiltä esittäjältä musta erittäin seksikäs ja kuumottava on
Sail/Awolnation. Uuuh. This is how I show my love..
Myös yksi
Depeche Moden Master and Servant cover toimii (ja senpä vois lisätä tuonne musavideothreadiinkin). Esittäjänä Krystal System.
Coilin kymmenminuuttinen
Red QueenRadioheadin
Lotus Flower.Vähän eri tyyppistä riippuen tarpeesta. Ja sitten mun osalta jälkilöylyihin (vai pitääkö sanoa jälkihoitoihin??) sopii vaikka Maria Menan akustinen
I was made for lovin you No, Maria Mena
on ihana.
Hmm. Jatkanpa soittolistan koostamista täällä posket punoittaen