Baarin kannatusmaksut
Mä ajattelin uskaltautua ekaa kertaa Kannunkulmaan. Toivottavasti joku muukin on paikalla tänään
Tänään voin taas luokses tulla,Kannuun synkkään tieni käy.Vaikka etsin tietä tulla,kaduilla ei ketään näy.Tuskin oikein ymmärsinkään,mitä kello onkaan taas.En voi viipyä nyt pitkään,mua kinkyt odottaa.En voi viipyä nyt pitkään,mua kinkyt odottaa.Jollen saavu seitsemäksi,Jarcca bisset tilatkoon,Luuni jäivät suden suuhun,olen renttu rentuks jään.Mene Kannun terassille,poimi natsa kämmeneen,anna suudelmasi sille,tiedän aivos jähmenneen.Anna suudelmasi sille,tiedän aivos jähmenneen.
Lainaus käyttäjältä: Jouha10 - 02.06.2016, 13:15Tänään voin taas luokses tulla,Kannuun synkkään tieni käy.Vaikka etsin tietä tulla,kaduilla ei ketään näy.Tuskin oikein ymmärsinkään,mitä kello onkaan taas.En voi viipyä nyt pitkään,mua kinkyt odottaa.En voi viipyä nyt pitkään,mua kinkyt odottaa.Jollen saavu seitsemäksi,Jarcca bisset tilatkoon,Luuni jäivät suden suuhun,olen renttu rentuks jään.Mene Kannun terassille,poimi natsa kämmeneen,anna suudelmasi sille,tiedän aivos jähmenneen.Anna suudelmasi sille,tiedän aivos jähmenneen.Kuka on tätä runoileva vieras? Onko se joskus käynyt kannussa vai?
Onkos kannuun tulijoita tällä viikolla? vai lähdenkö reissuun jo torstaina perjantain sijasta?