Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: SirianSub - 28.06.2015, 16:48Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.Otan osaa. Yhdellä sormella saadakseen aikaan jotain pitäis kyllä olla aika velho...
Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.
Lainaus käyttäjältä: Ambra - 27.06.2015, 22:39Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...Itsellä myös kokoon liittyen huonona mieleen jäänyt kokemus. Tästä on lähes puoli elämää aikaa, mut ei ole unohtunut. Minua vähän vanhemman kanssa olin ihan vaniljapuuhissa tuolloin. Hänellä oli sen verran kokoa, että tunsin erittäin epämiellyttävästi olevani sängyssä pienen lapsen kanssa. En järkeilemälläkään päässyt tuosta tunteesta eroon ja "onneksi" tapahtuma ei kestänyt kauaa. Ihan kiva poika oli ja en kehdannut ilmaista omaa nolostumistani, kun nuo on yleensä herkkiä juttuja. Mutta jäi hänen kanssaan petipuuhat tuohon yhteen kertaan.
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...
Mies nukahtaa kesken suihinoton. Vaikka syynä olisikin pari viskilasillista niin kyllä siinä tilanteessa itsensä aika typeräksi tulee. Olen kyllä kerran itsekin nukahtanut kesken. Lapset oli pieniä ja niin paha univelka, etten pysynyt hereillä kuin kävelemällä edestakaisin. Heräsin onneksi nopeasti eikä mies ehtinyt sitä tajuta. Hävetti silti. Enkä ole tätä aiemmin tunnustanut kenellekään.
"Joo on mulla kokemusta alistamisesta" "Joo tykkään käyttää rajumpia otteita." "Kyllä mä yleensä ainaki pari kierrosta jaksan" Erehdyn lähteä tapaamaan tätä sankaria. Eteisessä hädin tuskin saan kenkiä jalasta kun tämä sonni puskee jo mun kasvoja koko voimallaan sen hikisiä palleja vasten. Haukon henkeä siellä pullataikinaa muistuttavien kassien katveessa. Sit seuraakin näppärästi heti itse asiaan pääsy. Mut viskataan jalkarahille selälleen, herra työntyy sisälle ja jääkin paikallaan mun ylle läähättämään. Hetken kohteliaasti odotan et mitäs nyt, kunnes se sanoo: "En mä pysty liikkua, mä tuun muuten". Mietin et miten helvetissä pääsisin sen hikisen ruhon alta prässistä pois, kunnes mies ilmeisesti päättää valita Työntö ja tuijotus-linjauksen ja saatiin "homma hoidettua". Siihen perään se tokaisee vielä et hei se ei nyt jaksa enempää, se aikoo pitää leffaillan. Kokemuksena siis ihan 10/10.