Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 35645 kertaa)

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #90 : 07.12.2016, 12:47 »
Olenkin tähän joskus vastaillut aiemmin, ettei minulla ole mitään huonoja kinkykokemuksia. Kun alan oikeasti miettiä, niin ei oikeasti tule vastaan mitään täysin huonoja kinkykokemuksia. Onhan toki kaikenlaisia kommelluksia tapahtunut. Erään D:n kanssa kun tapasimme, hän joi hieman liikaa treffeillä baarissa ja kun siirryimme minun luokseni sessioimaan, niin sessioinnista ei oikein tullut mitään. Tämä voisi olla huono kinkykokemukseni, mutta olen aika ymmärtäväinen sen suhteen, että mokia ja kommelluksia sattuu ja kun pari seuraavaa sessiota menivät oikein hyvin, niin eipä se epäonnistunut ''eka kerta'' haitannut.

Mutta pääosin on ollut enemmän niitä hyviä kokemuksia.  :love: Olen onneksi säästynyt kaikenmaailman wannabe- ja truemastereilta.

Muoks. Yks huono seksi/kinkykokemus tulee mieleen. Tapasin ulkomaalaisen tyypin, joka väitti tykkäävänsä bdsm-asioista. Ilmeisesti hänen käsityksensä bdsm:stä oli se, että imen hänen kaluaan, hän ei itse koske muhun sormellakaan ja kun en ollut tarpeeksi märkä, niin sen sijaan että auttaisi mua kostumaan tai ottaisi liukkaria, hän sylkäisee käteensä, levittää sylkeään ja työntyy sisääni, vaikka olen edelleen suht kuiva. Samainen herra työntyi myös anaaliini ilman lämmittelyjä, tuntui vähän ikävältä.

En tavannut tyyppiä parin kerran jälkeen enää uudestaan.

Rara

• Vieras
« Vastaus #91 : 07.12.2016, 12:55 »
Lämmittelystä..
Silloisen tuttavuuden kanssa.. hän ei viehättänyt minua, mutta kun hän oli niin kiintynyt minuun niin päätin antaa mahdollisuuden.
Kun oli pedissä lämmittelyn aika, hän sormettaessa alkoi puhumaan exästään ! ja käsi kramppasi hyvin lyhyen ja huonon räpeltämisen aikana.
Tämä on ehkä kyllä niitä surkeimpia ikinä mitä kohdalleni on sattunut.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2016, 13:14 kirjoittanut Raraeth »

nainen-netissä

• Vieras
« Vastaus #92 : 07.12.2016, 15:43 »
Mies nukahtaa kesken suihinoton. Vaikka syynä olisikin pari viskilasillista niin kyllä siinä tilanteessa itsensä aika typeräksi tulee. 
Olen kyllä kerran itsekin nukahtanut kesken.  Lapset oli pieniä ja niin paha univelka, etten pysynyt hereillä kuin kävelemällä edestakaisin.  Heräsin onneksi nopeasti eikä mies ehtinyt sitä tajuta. Hävetti silti. Enkä ole tätä aiemmin tunnustanut kenellekään. 

Unikeko

• Kanta-asiakas
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
« Vastaus #93 : 07.12.2016, 19:17 »

Muoks. Yks huono seksi/kinkykokemus tulee mieleen. Tapasin ulkomaalaisen tyypin, joka väitti tykkäävänsä bdsm-asioista. Ilmeisesti hänen käsityksensä bdsm:stä oli se, että imen hänen kaluaan, hän ei itse koske muhun sormellakaan ja kun en ollut tarpeeksi märkä, niin sen sijaan että auttaisi mua kostumaan tai ottaisi liukkaria, hän sylkäisee käteensä, levittää sylkeään ja työntyy sisääni, vaikka olen edelleen suht kuiva. Samainen herra työntyi myös anaaliini ilman lämmittelyjä, tuntui vähän ikävältä.

En tavannut tyyppiä parin kerran jälkeen enää uudestaan.

Varmaan juu hieman liikaa näkemyseroa. Täytyy tosin tunnustaa että edellisen subin kanssa jonkun hänelle hyvinkin nautinnollisen illan/yön päätteeksi infosin että aamulla on sitten minun vuoroni nauttia pikaisesti ennen töihin menoa. Toki tarjosin liukuvoidetta vaan ei halunnut sitä ennen kuin tuli anaalin vuoro.

Joku saattaa pystyä kiihottumaan kuvaamallasi tavalla aivan valuvan märäksi, mutta se ei ole mitenkään yleistä. Niin ja tietysti vähän ratkaisee se imemiseen käytetty aikakin-ehtiikö siinä pää mukaan vai ei. Samoin joku voi kostua niin paljon että asennosta ja käytetystä ajasta riippuen anaalikin ulkopuolelta on niin märkä ettei liukuvoidetta juuri tarvita. Kaikki miehet ei vaan tajua tai tajua edes kysyä.

Unikeko

• Kanta-asiakas
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
« Vastaus #94 : 07.12.2016, 19:27 »
Sanotaan nyt vaikka niin että vaikka nainen oli pitkä hoikka kaunis blondi että se meni huonoksi viimeistään siinä vaiheessa kun sängyssä patjan päällä oli enemmän kuin neljä jalkaa, neljä kättä ja kaksi päätä. Kahdeksan jalkaa ja kolme päätä on liikaa mun makuuni.

Sekään ei välttämättä ollut huonoin seksikokemus, muttei myöskään kannustanut seuraavaan tapaamiseen.

Blanche

• Vieras
« Vastaus #95 : 07.12.2016, 20:30 »
"Joo on mulla kokemusta alistamisesta" "Joo tykkään käyttää rajumpia otteita." "Kyllä mä yleensä ainaki pari kierrosta jaksan" Erehdyn lähteä tapaamaan tätä sankaria. Eteisessä hädin tuskin saan kenkiä jalasta kun tämä sonni puskee jo mun kasvoja koko voimallaan sen hikisiä palleja vasten. Haukon henkeä siellä pullataikinaa muistuttavien kassien katveessa. Sit seuraakin näppärästi heti itse asiaan pääsy. Mut viskataan jalkarahille selälleen, herra työntyy sisälle ja jääkin paikallaan mun ylle läähättämään.  Hetken kohteliaasti odotan et mitäs nyt, kunnes se sanoo: "En mä pysty liikkua, mä tuun muuten". Mietin et miten helvetissä pääsisin sen hikisen ruhon alta prässistä pois, kunnes mies ilmeisesti päättää valita Työntö ja tuijotus-linjauksen ja saatiin "homma hoidettua". Siihen perään se tokaisee vielä et hei se ei nyt jaksa enempää, se aikoo pitää leffaillan. Kokemuksena siis ihan 10/10.

hiitamus

• Vieras
« Vastaus #96 : 07.12.2016, 20:56 »
Hih. Nykyään jo nauran, silloin pelotti ja ahdisti; pari halusi naisen mukaan kolmanneksi, mä totesin että kaikkea pitää kokeilla. :D nämähän eivät sitten etukäteen keskustelleet mm mustasukkaisuudesta eikä siitä, että mitä jos ne sukat mustuukin kesken leikin.

Hyvinkin kivaa ja hauskaa oli meillä tytöillä, ja prinssi kiskaisee palkokasvin nenäänsä, kun häntä ei huomioida tarpeeksi ja hänen nainen helvetti soikoon. Kolmas maailmansota päälle, mä jäin makkariin, prinssi lähtee ovet paukkuen rauhoittumaan, neiti tulee kiehnäämään kainaloon ja nukahdetaan lusikkaan. Prinssi tulee takaisin, sota jatkuu, mä kerään vaatteeni, puen rappukäytävässä ja raahustan bussipysäkille. Puhelimeen tulee viesti: koska uudestaan? Hnnnngh.

Toinen halusi kokeilla alistamista ekaa kertaa. minä kiinni sänkyyn, sträppäri lanteille ja menoks. Jaaaaaaaaa puhelin soi. Mä rukoilen itsekseni gägiini että pliis älä pliis vaan pliis vastaa - "hei kulta!" ..... Sit parvekkeelle puhumaan, jes. minä siellä yksikseni pylly pystyssä, toinen juttelee poikaystävälleen. Ja tulee sisälle itkien, poikkis olikin haukkunut ihan pystyyn, olisi pitänyt olla juna-asemalla vastassa, ei saisi naida muiden kanssa, ei mitä miksi ette puhu asioista etukäteen, jos hommaan liittyy muitakin osapuolia?

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #97 : 08.12.2016, 18:12 »
Accidental scat suolihuuhtelun jäljiltä. Ja minun puolestani vieläpä. Häpesin itteni maanrakoon mut eipä tuo master siitä onneks pahasti järkyttynyt ja loppusessio oli jees. Saan käydä edelleenkin eli anteeksi on annettu mut kylhän se korpee perkele.

Velma

• Asiakas
  • **
  • Vulva Violentia
  • Galleria
« Vastaus #98 : 08.12.2016, 21:02 »
On ollut hetkiä, joita olen jälkeenpäin tai jo sillä hetkellä nimittänyt huonoiksi.. Mutta kun asiaa ajattelen, niin tuntuu, että kyse on ollut omista harhavalinnoista, ilmeisistä merkeistä huolimatta. Ja ehkä uskalluksen puutteesta kieltäytyä jostain asiasta h-hetkellä ja siitä pienestä toivosta että jos sittenkin. Jonkun huono pano on toisen hyvä, haluan uskoa. Another man´s trash is another man´s treasure tjsp. Luultavasti olen itsekin jonkun huono pano  :o vaikka tokihan sellaista on vaikea uskoa  ;D.

Kinkykokemuksista jäänyt mieleen kommunikaation puutteesta johtuneet tapahtumat, tai tapahtumisten puuttumiset.

Accidental scat-hetki on mun muistoissa yksi lämpimimmistä ja läheisimmistä  ::).

helle

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #99 : 08.12.2016, 21:49 »
Komppaan Islaa. Huonot kokemukseni ovat johtuneet lähinnä huonoista valinnoista yms. Että mitäs läksin pösilön matkaan ::). Noo, onneksi sammakoiden jälkeen löytyi vihdoin prinssi. Ja ne sammakotkin ehkä jollekin toiselle prinssejä puolestaan.

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #100 : 08.12.2016, 22:14 »
Ja ne sammakotkin ehkä jollekin toiselle prinssejä puolestaan.
Kivasti kirjoitettu  :)
*kroaak*

hermit

• Vieras
« Vastaus #101 : 09.12.2016, 20:08 »
Opin sen että puhelimet on todellakin laitettava äänettömälle leikkien aikana. Refleksinomaisesti tuli kiirus "hälypuhelimeen" kesken maailman parasta sessiointia. Vaikkakin ehti ottaa vain pari askelta kohti puhelinta ja "ai niin, mitä olinkaan tekemässä, enpäs vastaakaan..." niin sehän riitti täydelliseen lopahtamiseen... :-[

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #102 : 09.12.2016, 21:08 »
No oli kyllä yks 4some aika perseestä, toisella naisella niin hirveä pehko että yökötti melkein ja toisella miehellä ei ottanut eteen kun oli vetänyt jotain lihasrelaksansanttia, siinä sitten toiset vaan katseli kun me kaks joilla pelit ja vehkeet kunnossa, pantiin toisiamme  8)

Helpless

• Vieras
« Vastaus #103 : 10.12.2016, 11:31 »
Huonoimpia tai sanotaan epämiellyttävimpiä oli kun minut köytettiin kunnolla "hogtiehin" ja suukapuloitiin ja vielä suu teipattiin umpeen. Sitten vedettiin nahkainen huppu päähän ja (ex)vaimo päätti lähteä käymään kaupassa... noh... hän ei ehtinyt edes ovesta ulos kun pohkeeseen ja selkään iski jäätävä kramppi... en saanut sanaa suustani ja kipu lamaannutti totaalisesti... siinä sitten "itkin" kivusta tunninverran kunnes köysiä avattiin sen verran että sain suoristettua jalkani...

« Viimeksi muokattu: 10.12.2016, 19:42 kirjoittanut Helpless »

Lumihiutale

• Vieras
« Vastaus #104 : 14.11.2017, 04:11 »
Silloinen tyttöystäväni halusi seksiä, vaikka minun ei tehnyt mieli. Käski runkkamaan munan väkisin pystyyn. Kun en saanut munaa pystyyn, halusi hän itse kokeilla. 10 minuutin päästä munani ei seisonut vieläkään. Suutuksissaan läppäisi hän minua kiveksille, vaikka olin juuri ehdottamassa, että hoitaisin hänet suullani. Läppäisy sattui niin, että luulin kivekseni rikkoutuneen. Kipu oli aivan sietämätön.