Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 35655 kertaa)

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #75 : 29.07.2015, 14:17 »
Uutena ja yli-innokkaana subina tapasin deittisivuston kautta miehen, joka osoittautui varsinaiseksi tosielämän Christian Greyksi. Ja tämähän ei siis ole kehu... Dominoiva, kansainvälinen bisnesmies, joka kävi jatkuvasti työmatkoilla Helsingissä. Minua paljon vanhempi. Yhden tapaamisen aikana mainitsi sivulauseessa olevansa miljonääri. Tuskinpa. Alkuun nielin syötin ja olin ihan myyty. Tyyppi vaikutti suorastaan täydelliseltä. Kohtelias, älykäs, tyylikäs, itsevarma. Huokui luontaista auktoriteettia.

Neljännellä tapaamisella monet rajoistani tuli ylitettyä. En saanut itseäni käyttämään turvasanaa, kun olin liian innokas miellyttämään. Purin hammasta vaikka kipukynnys oli ylitetty kauan sitten. Hän taas ei ollut ollenkaan aktiivinen sen varmistamisessa että mulla oikeasti oli kaikki kunnossa. Itse asiassa hän päin vastoin maanitteli ja painosti minua antamaan hänen jatkaa vielä senkin jälkeen kun olin sanonut "ei enää" (mutta en ollut käyttänyt turvasanaa). Koska hän "niin kovasti haluaisi vielä piiskata" minua. Että jos nyt vielä kuitenkin, jookosta? Kyyneleet eivät myöskään saaneet häntä pysähtymään hetkeksi varmistaakseen, miten voin. Sitä paitsi kuulemma "tarvitsin sitä, tiesin sen itse tai en".

Hän myös minulta kysymättä ja minulle kertomatta käytti liukkarina yhtä kosteusvoidettani, joka sattumoisin sisältää erinäisiä mineraaleja. Voin kertoa että kirvelee limakalvoilla.

Kokemuksen kruunasi se, kun tämä sankari kadotti vibraattorin perseeseeni. Kyllä. Oikeasti. Nousin ylös ja marssin kylppäriin yrittämään vibran poistamista, mikä onneksi onnistuikin. Sanoin miehelle että tämä oli nyt tässä tältä illalta. Hän pyyteli kovasti anteeksi ja oli nolona. "Totta kai" ymmärsi että haluan lopettaa. Makoiltiin sitten vähän aikaa sängyssä ja juteltiin. Kunnes vähän ajan päästä hän sitten kuitenkin käynnisteli taas hommia. Halusipa vielä uudestaan anaaliin. Vastustelin, ja hän vaihtoi ärsyyntyneesti vittuun.

Aamulla puhuin hänelle siitä mikä oli mennyt väärin. Kerroin että tunsin itseni henkisesti ja fyysisesti tuhotuksi. Hän vähätteli asiaa ja huomautti että olihan siinä myös juttuja mistä pidin, ja sattuuhan näitä huonoja kokemuksia. Kehotti ottamaan sen oppimiskokemuksena.

Tajusin onneksi ennen pitkää pistää hommat poikki tämän tapauksen kanssa.

Huh, kaikenlaisia tyyppejä sitä tähänkin maailmaan mahtuu :( Jotenkin tästä tuli mieleen eräs ''master'', jonka kanssa viestittelin joskus pari vuotta sitten ja joka mun piti tavata - onneksi en tavannut. Hän sanoi kanssa olevansa tuollainen Christian Grey tyyppinen, johtaja-asema työskentelevä ihminen, joka asui Helsingissä. Aluksi hän vaikutti ihan hyvältä, varsinkin esittelemänsä perusteella, mutta jossain vaiheessa jokin alkoi tökkiä..

Ensinnäkin tuntui, että hänen useimmissaan viesteissä hän vain kirjoitteli sitä, kuinka minun pitäisi matkustaa hänen luokseen saamaan elämäni parasta seksiä ja kuinka hän haluaisi panna mua pitkään. Tuota elämäni parasta seksiä-juttua hän toisteli useassa viestissä ja vaikka itsevarmuus on hyvä asia, niin tällainen itsensä kehuminen menee omalla kohdallani yli. Nyt kun oikeastaan mietin, niin sellainen kahdenvälinen kanssakäyminen puuttui - yleensähän ihmiset kyselevät toisiltaan asioita, kun selvittävät mistä toinen tykkää ja mistä taas ei tykkää. Tämän kohdalla tuntui, että kommunikointi keskittyi lähinnä siihen, että hän kehui itseään ja panotaitojaan ja puhui siitä, kuinka haluaisi kanssani pitkiä seksisessioita. Niin ja vaikka hän sanoi olevansa kokenut master, niin eipä siitä alistamisesta ollut kauheasti puhetta..

Epäilykseni lopulta herätti se, että kun meidän piti tavata, hän ei muistanut missä kaupungissa asun tai kuinka vanha olen, vaikka olin nämä ilmoittanut. Toki voi olla huono muisti joo, mutta jotenkin mua ihmetytti, ettei tällaisia perusasioita muistanut musta.

Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa. Tämä herätti kanssa epäillykset, että onko tyypillä ihan puhtaat jauhot pussissa, jos ei lähetä kasvokuvaa itsestään.

Jossain vaiheessa aloinkin epäillä, oliko kyseessä feikki vai mies, joka pyörittää oikeasti monia naisia samaan aikaan. En sit mennyt tapaamaan häntä ja menetin tuskin mitään. :D

Miriam

• Vieras
« Vastaus #76 : 29.07.2015, 14:50 »
Perhonen, kuulostaa todellakin siltä että säästyit vähintään kovalta pettymykseltä ja hyvin mahdollisesti myös traumaattiselta kokemukselta! Ihme vipeltäjiä nämä tyypit.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #77 : 29.07.2015, 15:39 »
Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa.

No mistäs tiedät, ehkä tuo oli hänen kasvokuvansa. :P

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #78 : 29.07.2015, 15:43 »
Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa.

Hahhaa, no ehkä se penis tosiaan edusti niin paljon häntä itseään, ettei ollut tarvetta lähettää muita kuvia.  :D

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
« Vastaus #79 : 29.07.2015, 16:52 »
Koska olen profiloitunut ns. lahna-masteriksi, niin en itse pysty tarjoamaan kuin huonoa seksiä. Joten kaikki seksi minun jälkeeni tuntuu varmasti hyvältä, mitä pidän arvokkaana asiana.

Kaikkihan me tiedämme kuinka tärkeitä esileikit ovat. Kuulin tämän jutun noin 10V sitten, mutta esileikit saattavat olla edelleen muodissa ja kertomus voi näin ollen olla monelle vielä ajankohtainen: Nainen oli lähtenyt potentiaalisen panon kanssa ravintolasta jatkoille miehen asunnolle. Olivat istuneet siinä sohvalla juttelemassa mukavia ja maistelemassa hieman viiniä tunnelman keventämiseksi. Pikkuhiljaa mies oli alkanut tehdä aloitetta naisen suhteen, ja kysynyt sitten asiaan kuuluvasti: "Kuinka pitkistä esileikeistä sinä tykkäät?". En enää muista miten tilanne ja tarina oli jatkunut, koska ajatukseni pysähtyi tuolla samaisella hetkellä, ja näin mielessäni kuinka mies oli vääntänyt munakelloon oikean minuuttimäärän vastauksen kuultuaan. Muistakaa siis hyvät miehet oikean mittaiset esileikit.

Suzie

• Vieras
« Vastaus #80 : 29.07.2015, 23:17 »

Täys kyrpä koko jätkä kenties...

Nick

• Vieras
« Vastaus #81 : 29.07.2015, 23:25 »

Täys kyrpä koko jätkä kenties...

Saattoi olla nainen.

iines

• Vieras
« Vastaus #82 : 02.08.2015, 23:31 »
Kumpikin järjettömässä humalassa, mulla muutenkin melko rankka päivä ja väsynyt fiilis. Suihinottaessa sain kuulla olevani täysin paska, huonoin lutka, joka hänellä on ollut. Ei siinä mitään uutta, yleensä se motivoi, siinä tilassa alkoi vaan ahdistaa. Enkä ääneen tietenkään mitään sanonut vielä, mielessäni vaan mietin, että niinpä. Perse pystyyn, muutama isku vyöllä pakaroille, ja varottelematta suoraan sisään. Huusin, sattui aika järkyttävästi. Mies vetäytyi heti ulos, pyysi anteeksi, ja siitä se sitten lähti. Hysteerinen itku. "Mä oon niin huono, mä en osaa yhtään mitään. Mä en ees pysty olee valittamatta ku vähän sattuu, mä oon niin huono," itkeskelin siinä. "Ihan hyvä sä olet, lopeta nyt," mies rauhotteli, aika kauan sai rauhotella, että lopetin, ja hänen viereen sammahdin.

Ei oo kuulunu kutsua kylään sen jälkeen...

Martha

• Vieras
« Vastaus #83 : 04.08.2015, 17:19 »
Ehdottomasti yksi lyhytaikainen poikaystävä joka halusi aina seksiä takaapäin, esileikistä ei hajuakaan ja hoki jatkuvasti pannessaan että "saanko laittaa perseeseen?". Kun ei saanut, painoi kuin singeri vaikka tunnin kunnes lopulta laukesi ja kierähti sitten sivuun ja kävi nukkumaan. Jälkikäteen ajatellen tää kuvio vaikuttaa vielä surullisemmalta. Tapahtumahetkellä se oli epämukavaa ja välillä pelottavaakin kun jatkuvasti oli fiilis että se survaisee sen sinne anaaliin sitten vaikka ilman lupaa ja ilman mitään lämmittelyjä.

TEGAMi

• Vieras
« Vastaus #84 : 04.08.2015, 20:54 »
Se, että viestitän toisen kanssa ensin illan kuinka himottaa ja panettaa. Ja sovimme, että menen hänen luokseen illan päätteeksi. Kuskattuani kaverit olen vajaa 30min myöhemmin hänen luonaan, riisuudun ja siistiydyn muutenkin ja "viettelevästi" vihjaan olevani valmis toimiin. Taisinpa vielä sanoa, että on nälkä eli tahdon antaa suuseksiä. Noh 5 minuuttia siinä silittelin kuun valaisevaa vartaloa sängyllä sekä otin ahnaasti suihin. Miksi vain 5 minuuttia? Koska kuulen kuorsauksen, lopetan, puen, kirjoitan lapun "kiitos 5 minuutista" ja lähden. Oli hyvä reissu.

MariaAndromeda

« Vastaus #85 : 04.08.2015, 22:19 »
Eka kerta  :-\ Jätkä oli pitkä, komea ja isokyrpäinenkin, mutta kahden kokemattoman teinin sählätessä ei kokemus ollut ihan mikään tajuntaa räjäyttävä. Ei kai siinä nyt mitään varsinaisesti kamalaakaan tapahtunut, mutta odotukset vaan oli niin korkealla, että jälkeenpäin siinä sängyllä oikeasti itketti. Vähänkö hävettää näin niin kuin jälkeenpäin, poika parka  :-[ Tuon kanssa olisi ollut paljon, paljon potentiaalia, jos en olisi aikoinaan ollut niin kakara.

Martha

• Vieras
« Vastaus #86 : 04.08.2015, 23:43 »
Eka kerta  :-\ Jätkä oli pitkä, komea ja isokyrpäinenkin, mutta kahden kokemattoman teinin sählätessä ei kokemus ollut ihan mikään tajuntaa räjäyttävä. Ei kai siinä nyt mitään varsinaisesti kamalaakaan tapahtunut, mutta odotukset vaan oli niin korkealla, että jälkeenpäin siinä sängyllä oikeasti itketti. Vähänkö hävettää näin niin kuin jälkeenpäin, poika parka  :-[ Tuon kanssa olisi ollut paljon, paljon potentiaalia, jos en olisi aikoinaan ollut niin kakara.

No joo, jos oikein mietin että mikä seksikokemus eniten kaduttaa niin se oli se jota ei tullut koska hinkkasin itseäni (läpimärkänä)  unelmamiehen kylkeen koko yön ja kundiparalla oli kovin erektio mihin olen koskaan tutustunut eikä kumpikaan saanut vietyä tilannetta sen pidemmälle. Voi niitä katumusharjoituksia mitä olen sittemmin tehnyt.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #87 : 07.12.2016, 08:19 »
Vaniljan puolella enemmän tai vähemmän kaikki nuoruuden pikapanot(ei mikään iso luku) on muistoissa enemmän sellaisina suht mitäänsanomattomina.

Vaikka lähtökohtaisesti tykkään kovasti bileistä, muutamia huonoja muistoja kinkybileistä, mm yksiin isompiin menin erään vaniljaneidin kanssa, olin kyllä kertonut mistä kyse, mutta itse vihreänä en riittävän hyvin. Olihan tuo suht tylsää kaikkien järjestelyiden jälkeen pois n 20min jälkeen kun naisseurue oli liian ahdistunut  :P

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #88 : 07.12.2016, 09:19 »
Menneinä vuosinani vaniljamaailmassa, joskus kauan sitten törmäsin kahteenkin ns. "lahnaan" Molemmat rojahti sänkyyn ja vain makasi siinä kuin jeesus ristillä täysin passiivisena...Toinen vielä loihi kysymyksen "mitä Sinä minulle teet" lähellä oli etten sanonut..Autan ovesta ulos >:D Toisen kanssa lopetinkin naimisen kesken..sen verran tympäisi. Jälkeenpäin mietin, miten helkarissa joku voi naida toista, koskematta...ja kyseessä oli jo aikuiset, kokeneet naiset eli ei mitään pentujen sähellystä.

momoi36

• Vieras
« Vastaus #89 : 07.12.2016, 09:23 »
Ko yritin vaniljasta leipoa kinkyä dominoivaa. Ei se oikein toimi ko toisesta näkee että se on pakkopullaa ja jos ei se lyöminenkään oikeen sujunu. Pari ekaa kertaa meni alkusähellyksen piikkiin muttako kolmannella kerralla en saanu ees orkkua niin tiesin että se kokkeilu oli siinä ja painuin takasin kaappiin. Never again alan vaniljasta leipomaan yhtää mitään, pipareita vois korkeintaan tehhä.

Ja huonoja vaniljakokemuksia on sitten niin paljon mutta kaikissa sama kaava, mä oon jääny tyytymättömäksi ja siksi ne on ollu huonoja.