Baarin kannatusmaksut
Uutena ja yli-innokkaana subina tapasin deittisivuston kautta miehen, joka osoittautui varsinaiseksi tosielämän Christian Greyksi. Ja tämähän ei siis ole kehu... Dominoiva, kansainvälinen bisnesmies, joka kävi jatkuvasti työmatkoilla Helsingissä. Minua paljon vanhempi. Yhden tapaamisen aikana mainitsi sivulauseessa olevansa miljonääri. Tuskinpa. Alkuun nielin syötin ja olin ihan myyty. Tyyppi vaikutti suorastaan täydelliseltä. Kohtelias, älykäs, tyylikäs, itsevarma. Huokui luontaista auktoriteettia.Neljännellä tapaamisella monet rajoistani tuli ylitettyä. En saanut itseäni käyttämään turvasanaa, kun olin liian innokas miellyttämään. Purin hammasta vaikka kipukynnys oli ylitetty kauan sitten. Hän taas ei ollut ollenkaan aktiivinen sen varmistamisessa että mulla oikeasti oli kaikki kunnossa. Itse asiassa hän päin vastoin maanitteli ja painosti minua antamaan hänen jatkaa vielä senkin jälkeen kun olin sanonut "ei enää" (mutta en ollut käyttänyt turvasanaa). Koska hän "niin kovasti haluaisi vielä piiskata" minua. Että jos nyt vielä kuitenkin, jookosta? Kyyneleet eivät myöskään saaneet häntä pysähtymään hetkeksi varmistaakseen, miten voin. Sitä paitsi kuulemma "tarvitsin sitä, tiesin sen itse tai en".Hän myös minulta kysymättä ja minulle kertomatta käytti liukkarina yhtä kosteusvoidettani, joka sattumoisin sisältää erinäisiä mineraaleja. Voin kertoa että kirvelee limakalvoilla.Kokemuksen kruunasi se, kun tämä sankari kadotti vibraattorin perseeseeni. Kyllä. Oikeasti. Nousin ylös ja marssin kylppäriin yrittämään vibran poistamista, mikä onneksi onnistuikin. Sanoin miehelle että tämä oli nyt tässä tältä illalta. Hän pyyteli kovasti anteeksi ja oli nolona. "Totta kai" ymmärsi että haluan lopettaa. Makoiltiin sitten vähän aikaa sängyssä ja juteltiin. Kunnes vähän ajan päästä hän sitten kuitenkin käynnisteli taas hommia. Halusipa vielä uudestaan anaaliin. Vastustelin, ja hän vaihtoi ärsyyntyneesti vittuun.Aamulla puhuin hänelle siitä mikä oli mennyt väärin. Kerroin että tunsin itseni henkisesti ja fyysisesti tuhotuksi. Hän vähätteli asiaa ja huomautti että olihan siinä myös juttuja mistä pidin, ja sattuuhan näitä huonoja kokemuksia. Kehotti ottamaan sen oppimiskokemuksena.Tajusin onneksi ennen pitkää pistää hommat poikki tämän tapauksen kanssa.
Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 29.07.2015, 14:17Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa.No mistäs tiedät, ehkä tuo oli hänen kasvokuvansa.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 29.07.2015, 15:39Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 29.07.2015, 14:17Niin ja epäilyttävää oli myös se, kun kysyin häneltä kuvaa jossain vaiheessa (kasvokuvaa siis) hän lähetti itsestään persekuvan ja kuvan omasta peniksestään - mutta ei sitä kasvokuvaa.No mistäs tiedät, ehkä tuo oli hänen kasvokuvansa. Täys kyrpä koko jätkä kenties...
Eka kerta Jätkä oli pitkä, komea ja isokyrpäinenkin, mutta kahden kokemattoman teinin sählätessä ei kokemus ollut ihan mikään tajuntaa räjäyttävä. Ei kai siinä nyt mitään varsinaisesti kamalaakaan tapahtunut, mutta odotukset vaan oli niin korkealla, että jälkeenpäin siinä sängyllä oikeasti itketti. Vähänkö hävettää näin niin kuin jälkeenpäin, poika parka Tuon kanssa olisi ollut paljon, paljon potentiaalia, jos en olisi aikoinaan ollut niin kakara.