Baarin kannatusmaksut
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...
Lainaus käyttäjältä: Ambra - 27.06.2015, 22:39Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...Itsellä myös kokoon liittyen huonona mieleen jäänyt kokemus. Tästä on lähes puoli elämää aikaa, mut ei ole unohtunut. Minua vähän vanhemman kanssa olin ihan vaniljapuuhissa tuolloin. Hänellä oli sen verran kokoa, että tunsin erittäin epämiellyttävästi olevani sängyssä pienen lapsen kanssa. En järkeilemälläkään päässyt tuosta tunteesta eroon ja "onneksi" tapahtuma ei kestänyt kauaa. Ihan kiva poika oli ja en kehdannut ilmaista omaa nolostumistani, kun nuo on yleensä herkkiä juttuja. Mutta jäi hänen kanssaan petipuuhat tuohon yhteen kertaan.
Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.
Paskimmat seksihommat on ollu niitä ku ämmiä ei oo saanu tyydytettyä.Onneks kertoja on tosi vähän.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 28.06.2015, 23:04Paskimmat seksihommat on ollu niitä ku ämmiä ei oo saanu tyydytettyä.Onneks kertoja on tosi vähän. Mä ajattelin että sä viillät kurkun auki, heität ne kuoppaan ja kaadat kalkkia päälle niin ei jää kukaan kertomaan tarinaa.
En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 29.06.2015, 03:18En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?Sano Pip montako sanaa haluat kuulla, niin mä voin sanoa.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 29.06.2015, 03:35Lainaus käyttäjältä: Pip - 29.06.2015, 03:18En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?Sano Pip montako sanaa haluat kuulla, niin mä voin sanoa. Sä vaan haluut sinne kuoppaan... muiden sekaan.