Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 35623 kertaa)

kissa

• Baarikärpänen
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #45 : 30.06.2015, 10:40 »
Mä en jaksa niitä vaniljasankareita enää edes muistella. Uskomattomia "panomiehiä" on tullu vastaan.  :o

Kinkypuolella mä oon vähän hankalassa asemassa. Mun eka sessio oli loistava ja ko. Herran kanssa ei tähän päivään mennessä ole huonoa sessiota ollutkaan, vähintään tyydyttäviä kaikki. Ja valitettavasti mä vertaan muita siihen. On ollu ihan ok sessioita,  mutta ei yhtään hyvää, saati sitten loistavaa. Ja on ollu aivan säälittäviä räpellyksiä. Yhden, omien sanojensa mukaan äärettömän kovan ja lähes sadistisen, "olen unelmiesi master"-tyypin kanssa ei päästy edes käytäntöön, kun se jo ilmotti, että ei hän ketään satuta, eikä pakota silleen. En mä sitten viittiny enää kysyä, että miten hän sit sitä suurta määsteriuttaan oikein toteuttaa.

On ollu ihmeellisiä paikkoja, varastoja ja muita. Ei oikein nappaa. Ihmisiä, jotka ei itsekään tiedä mitä ne on. Mut mä oon oppinu! On tiettyjä juttuja, jotka mä nykyään kierrän kaukaa.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #46 : 30.06.2015, 12:09 »
Ei taida kannattaa pyrkiä ihottelemaan enää, jos näin ikävää kaikki on, hyi. Mistä tietää miten ikäväksi  itsekin muuttunut, edes katsella ;-D

Piiskazion

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #47 : 30.06.2015, 12:49 »
Huonoimmat kokemukset ovat sellaisia tylsiä lässähdyksiä, joista ei jää mitään kerrottavaa.

Huonoin on ehkä kuitenkin se kerta, kun nainen nukahti alleni. Alkoholilla oli osuutta asiassa.

Tulenkantaja

• Vieras
« Vastaus #48 : 30.06.2015, 12:59 »
Kun sain houkuteltua kaikin puolin symppiksen oloisen kundin kylille, ja vasta kun sänkyyn asti päädyttiin se vähän ajan päästä tajusi etten ole mikään tavanomainen tyttö. Aika suivaantuneen oloisena se kamppeensa siitä keräsi ja huiksi vauhdilla tiehensä. Jätti kyllä ikävän jälkimaun suuhun koko juttu. Vaikkei jäänytkään viimeiseksi kerraksi  >:D

Mei

« Vastaus #49 : 30.06.2015, 15:00 »
Ai niin heh yks kokemus tuli mieleen joku yli vuoden takaa, kun päädyin sänkyyn jonkun jäbän kanssa, joka kuvaili olevansa Master ja tykkäävänsä alistaa ja blaa blaa. Ei se käytännössä näkynyt sit mitenkään, ellei tyypin mielestä takaapäin paneminen ja pari kertaa pakaralle hellästi läpsäisy ollu jotenkin erityisen kinkyä. Sillä oli vielä keskimääräistä aika paljon pienempi muna joka ei ees tuntunut missään. Muutaman päivän kuluttua laittoi vielä viestiä että "olit kyllä hyvä subi, milloin nähdään taas ;)". Eipä tarvinnu nähä enää!

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
« Vastaus #50 : 30.06.2015, 16:52 »
Setkyt kertaa seittemän kokemusta jossa nainen on "tooosi uskalias" ja "voi tehdä melkeen mitä vaan" ja tulos on taattua laatua.

Mutta yksi hassu kerta muistuu mieleen kun olin menossa harrastamaan vaniljaseksiä ihanan pikku tähtisilmän kanssa jolla oli kondomeita kun mulla ei ollut. Noh, neidillä oli härän teurastamiseen verrattavat kuukautiset enkä ole mennkkaseksin ystävä ja ne kondomit eivät mahtuneet mulle. Hiukan kaksijakoinen olo, ollako rinta rottingilla vai pettynyt. No, neiti ymmärsi ja nukuimme lusikassa jonka jälkeen söimme hyvän aamupalan.

Onkohan kukaan kolmekymppinen nainen kirjoittanut tänne kännisestä idiootista joka säikkyi ihan luonnollista asiaa eikä saanut edes kondomia käärittyä. Sekä luulee, että munakokkeli aamulla korvaa hyvän seksin illalla? ;)

Virtaavatvedet

• Vieras
« Vastaus #51 : 30.06.2015, 17:21 »
Paskin kerta oli varmaan se, jonka poliisi keskeytti. Virkavalta ei tosin saapunut paikalle seksin takia, vaan muista syistä.

millivilli

• Vieras
« Vastaus #52 : 30.06.2015, 17:25 »
... jäbän kanssa, joka kuvaili olevansa Master ja tykkäävänsä alistaa ja blaa blaa. Ei se käytännössä näkynyt sit mitenkään, ellei tyypin mielestä takaapäin paneminen ja pari kertaa pakaralle hellästi läpsäisy ollu jotenkin erityisen kinkyä. Sillä oli vielä keskimääräistä aika paljon pienempi muna joka ei ees tuntunut missään. Muutaman päivän kuluttua laittoi vielä viestiä että "olit kyllä hyvä subi, milloin nähdään taas ;)". Eipä tarvinnu nähä enää!

Ai kauhee, niin on samanlainen tyyppi  ;D :D Sillä mun "masterilla" josta tuossa aiemmin kirjoitin, oli niin pieni mulkku, että pystyin ottamaan sen pippelin juurineen suuhun, enkä kakonut lainkaan! Ja se kanssa laitteli moneen kertaan viestiä uudelleen, että jokos "sessioidaan" taas.. (=läpsy pyllylle) huoh! Voihan sessio!   :))

Mei

« Vastaus #53 : 30.06.2015, 18:22 »
Ai kauhee, niin on samanlainen tyyppi  ;D :D Sillä mun "masterilla" josta tuossa aiemmin kirjoitin, oli niin pieni mulkku, että pystyin ottamaan sen pippelin juurineen suuhun, enkä kakonut lainkaan! Ja se kanssa laitteli moneen kertaan viestiä uudelleen, että jokos "sessioidaan" taas.. (=läpsy pyllylle) huoh! Voihan sessio!   :))
Onkohan sama tyyppi kyseessä :D :D

Virtaavatvedet

• Vieras
« Vastaus #54 : 30.06.2015, 18:42 »
Miksiköhän tuo edellä kuvattu pienimunainen herra esiintyy masterina, kun kerran kovin vakavaa intoa asiaan ei kuitenkaan näytä löytyvän?

No, monenmoista tallaajaa haahuilee kinky-maailmassa tai sen liepeillä.

millivilli

• Vieras
« Vastaus #55 : 30.06.2015, 20:29 »
Sanoisin että on ainakin kyseisellä kaverilla itsetunto kohdillaan :)

Juha K

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
« Vastaus #56 : 03.07.2015, 15:12 »
Oli sovittu sessio, lelulaukku siivottu ja muu kalusto järjestelty, eikä vinkulelu koskaan saapunut paikalle. Lasketaankohan tätä kokemukseksi?

Jouha10

• Vieras
« Vastaus #57 : 03.07.2015, 16:20 »
Oikee käsi väsy. Joutu menee vieraisiin. Vasen ei ollu niin hyvä.

balthazar

• Vieras
« Vastaus #58 : 03.07.2015, 16:52 »
Velvollisuusseksi.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #59 : 03.07.2015, 23:53 »
Minulle ei pahemmin ole tullut vastaan huonoja kokemuksia vastaan. Veemäisiä on olleet ne kerrat, kun on ollut jonkun naisen kanssa joka on halunnut "kokeilla" toisen naisen kanssa olemista. Ja neitsyyteni menetin miehelle,jolla oli pitkä ja ohut pippeli. Tuntui, kuin olis tökitty vatsan pohjaa jollain ohuella pehmeällä putkella.

Kinkyssä on pari kertaa joskus aloitellessa tullut pakotettua itsensä johonkin, mikä ei ole tuntunut millään tavoin hyvältä. Sitä halusi vaan mielyttää D:tä. Ja D ei ollut tarpeeksi tarkkaavainen suhteeni.