Baarin kannatusmaksut
Minusta kannattajat ovat valmiita syyllistämään aina eri mieltä olevia. Kuten edellinen kirjoittajakin.
…...joka ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. n33Ei se ole henkilökotainen loukkaus vaan esimerkki tyypillistä suhtautumisesta asiaan.Kun kuuluu kannattajiin. Ja nuo ”kumituijat” ja vanhat pierut kyllä löytyy kun lukee aiheesta käytyjä keskusteluja. TragedyForYou ".....Suomessa on paljon, tai no,....."Käsitys suomesta
Lainaus käyttäjältä: Thea - 20.04.2011, 17:16Lainaus käyttäjältä: Milla - 20.04.2011, 13:00Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu. mä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä kaikille pitää olla samat säännöt. Tarkennan vähän lausumaani: Bileissä iholle luvatta käyvät ääliöt ja darkkarissa muiden päälle runkkaavat puskajussit pääsevät sisälle jos asu on DC:n mukainen, viksusti minglailevat jäävät oven ulkopuolelle ellei päällä ole mustaa nahkaa, kumia tai pvc:ta. (väri mainittu tässä siksi että se on yleensä vallalla kinky-bileissä... heiiii, ot, pannaan pystyyn bileet joihin ei saa tulla mustissa rytkyissä )
Lainaus käyttäjältä: Milla - 20.04.2011, 13:00Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu. mä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä kaikille pitää olla samat säännöt.
Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu.
..Kuten Submit jo viittasikin, niin tapahtumien pukeutumisvaatimuksella haetaan kahta ihan eri juttua:1-turvallisuutta2-tunnelmaa
Lainaus käyttäjältä: Hra K - 09.06.2011, 01:38.. haetaan kahta ihan eri juttua:1-turvallisuutta2-tunnelmaaTämä.
.. haetaan kahta ihan eri juttua:1-turvallisuutta2-tunnelmaa