Kirjoittaja Aihe: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?  (Luettu 11795 kertaa)

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?
« Vastaus #45 : 05.04.2025, 22:05 »
Oharit ne ovat joka tapauksessa, jos jättää tulematta mitään ilmoittamatta, oli etäisyyttä 500 metriä tai 500 kilometriä, eikä etäisyys mikään lieventävä asianhaara ole. Siinä on voitu ties mitä akrobatiaa säätää kalenterin kanssa, että se tapaaminen tien toisellakin puolella onnistuisi.

Voisko sanoa että lyhyellä etäisyydellä tehty ohari ei ole lieventävä asianhaara mutta pitkällä tehty on raskauttava? Tossa sun esimerkissäs takkiin tulis pelkän matkan takia kenties noin 140e ja hukattua aikaa yli puoli vuorokautta. Mitä tulee aikataulujen jonglööraamiseen niin vaikeus yleensä kertautuu ajan pidentyessä eli kemiakahveille varattu kolme tuntia onkin tuossa yhtäkkiä 16h pyöriteltävä tetrisblokki. Eli kyllä se on eri asia kuin turha muutaman korttelin kävelymatka.
Heh, juuri noin. Jos pettymyksen ja turhan säädön lisäksi menettää pari tuntia ja kymppiä per suunta ja saldona on peruminen ilman ennakkovaroitusta, niin kyllä se kismittäisi erikoispaljon.

Pikkupöllö

• Asiakas
  • **
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
« Vastaus #46 : 08.04.2025, 14:40 »
Mä en ole tätä ymmärtänyt koskaan että minkä takia kadota jälkiä jättämättä jos olet löytänyt kiinnostavan ihmisen jonka kanssa olet kirjoitellut ja asiat ovat edenneet siihen pisteeseen että tapaaminen olisi edessä?
Ainakin osassa tapauksia kyse on siitä, että rohkeus fantasian toteuttamiseen ei riitäkään.

Osalla taas ei ole alunperin aikomustakaan tavata, vaan fantasia riittää - ja näissä on sitten puolison selän takana touhuajia kai aika paljoon. Ehkä niissäkin, jotka aikovat mutta jänistävät.

Syrinda

« Vastaus #47 : 10.04.2025, 23:59 »
Mä en ole tätä ymmärtänyt koskaan että minkä takia kadota jälkiä jättämättä jos olet löytänyt kiinnostavan ihmisen jonka kanssa olet kirjoitellut ja asiat ovat edenneet siihen pisteeseen että tapaaminen olisi edessä?
Ainakin osassa tapauksia kyse on siitä, että rohkeus fantasian toteuttamiseen ei riitäkään.

Osalla taas ei ole alunperin aikomustakaan tavata, vaan fantasia riittää - ja näissä on sitten puolison selän takana touhuajia kai aika paljoon. Ehkä niissäkin, jotka aikovat mutta jänistävät.

Itsekkään en ole ymmärtänyt tota, et ensin kirjoitellaan ja tapaamisen tullessa ei sitten nappaakkaan. Itse suosin mieluiten rehellisyyttä. Itsellä on ollut niitä hetkiä, ettei ole ollut rahkeita kirjoitella takaisin. Oon kuitenkin aina laittanut viestiä takasin, et hei oli omia vaikeuksia. Haluan kuitenkin asian tuoda toiselle ilmi, että itsellä on haasteita ja joko jatkaa kirjoittelua tai sitten jättää asian siihen.

Itselle eräs henkilö teki 2 kertaa oharit. Piti nähdä session puitteissa ja ei koskaan saapunut paikalle. Ei myöskään ilmoittanut mitään, ettei tule. Se olis ihan ok, jos edes saatana ilmoittaa, ettei pääsekkään. Kuitenkin kyseessä on selkeästi aikuinen ihminen niin en käsitä miten vitussa se viestin laittaminen on niin vaikeeta?!? Ekalla kerralla vitutti lähinnä sen takia, kun erikseen ajoin turhaan kotiin ja käytin turhaa aikaa siihen.

Sitten kuitenkin kertoo sessioineensa jonkun muun kanssa? Joka sujui ilman mitään säätöä. Tais mun kans sit olla enemmän viestien vaihto se juttu tai jotain. En vaan ymmärrä sitä miksei voi sanoa suoraan, et mikä homma.

Kävi mielessä, et pitääkö tästä lähdin alkaa hommaan vaan noita selkeästi nuorempia. ;D Niiden kanssa sujuu asiat helposti ja vaivattomasti.

Kikkanaattori

« Vastaus #48 : 11.04.2025, 08:41 »
Ei tulis ikinä mieleen tehä ohareita. Laitan viestiä jo etukäteen jos tiedän että tuun olee 5minuuttia tai enemmän myöhässä, ja arvion siitä mikä uusi saapumisaika on pahottelujen kera.

Samat. Ihminen antaa itsestään aika äkkiä vaikutelman toimintatapojensa kanssa, ja itsekin haluan kunnioittaa toisen käyttämää aikaa. Itsestä se epätietoisuus on hirveintä, niin kans tapana laittaa viesti jos oon sen 10 minuuttiakin myöhässä, koska en halua toiselle niitä paska viboja, että mikähän homma.

Mullekin on tehty ohareita ja tosiaan tämän informaatioteknologian aikakautena vähän ihmetyttää. On aika harmittavaa laittaa itsensä minttiin, ja sitten odotella viestiä tai mitään, kun toinen on vaan hävinnyt maan kamaralta. Ja voisin täysin hyvin viettää laatuaikaa itseni kanssa, jos tietäisin että tämä on se kuvio. Ärsyttävää.

Liquid

« Vastaus #49 : 11.04.2025, 14:45 »
Mulle kävi joskus hauska tapaus. Sovittiin näkeminen Sokkarin eteen. No tietty molemmat luuli asuvansa samassa kaupungissa ja mentiin oman kylän Sokoksen eteen. Siinä tuli viesti että "munapää teit oharit" mutta en tehny varsinaisesti. Lopulta meni naureskeluksi ja sovittiin uusi näkeminen.

SnowPrincess

• Uusi asiakas
  • *
  • Primal brat
  • Galleria
« Vastaus #50 : 11.04.2025, 17:01 »
Ei tulis ikinä mieleen tehä ohareita. Laitan viestiä jo etukäteen jos tiedän että tuun olee 5minuuttia tai enemmän myöhässä, ja arvion siitä mikä uusi saapumisaika on pahottelujen kera.

Samat. Ihminen antaa itsestään aika äkkiä vaikutelman toimintatapojensa kanssa, ja itsekin haluan kunnioittaa toisen käyttämää aikaa. Itsestä se epätietoisuus on hirveintä, niin kans tapana laittaa viesti jos oon sen 10 minuuttiakin myöhässä, koska en halua toiselle niitä paska viboja, että mikähän homma.

Mullekin on tehty ohareita ja tosiaan tämän informaatioteknologian aikakautena vähän ihmetyttää. On aika harmittavaa laittaa itsensä minttiin, ja sitten odotella viestiä tai mitään, kun toinen on vaan hävinnyt maan kamaralta. Ja voisin täysin hyvin viettää laatuaikaa itseni kanssa, jos tietäisin että tämä on se kuvio. Ärsyttävää.

Siis itselläkin tuo epätietoisuus on maailman ärsyttävintä ja laitan aina viestiä vaikka olisin  vaa pari min myöhässä että toinen kuitenkin tietää että olen tulossa, itselle on pari kertaa tehty oharit kun ollaa sovittu näkeminen esim johonkin ravintolaa / kahvilaan, eipä siinä, sitten vaan syönyt yksin, mutta tämän takia en kyllä lähtis minnekkää oman kunnan ulkopuolelle ekaa kertaa tapaamaan, jos ei muuta asiaa olisi koska kyllähän se ärsyttäisi jos ei toinen saapuisikaan.

En ymmärrä kuinka vaikeaa on vaan laittaa viesti että en pääsekkään sori? en ainakaan itse tarvi mitään isompaa syytä, jos ei enään kiinnosta niin eipä siinä sit mitää mutta kiva se on tietää ennenkö oottelee toista jossain.

MikkoMystikko

« Vastaus #51 : 11.04.2025, 20:24 »
Pitching in. En ole vähään aikaan jaksanut olla aloitteellinen seuranhakuhommissa, mutta...

Mun politiikka on, etten jaksa alottaa viestillä jos ei ole erityisen lupaavalta vaikuttava henkilö. Tiedän kokemuksesta että varatut pikkukusipäämiehet ym henkiset pikkumunat (mä olen fyysinen pikkumuna, en henkinen sellainen) tykkäävät piirittää naisia piirittämisen ilosta mutta menee pupu pöksyyn kun pitäis ottaa vähän vastuuta hommista. Siksi, en vaivaudu tekemään naisille aloitteita ellei tosiaan ole tosi lupaavan oloinen ja semmoinen joka voisi tykätä musta oikeasti, ystävänä. Fuck romance, mä haluan ystäviä ja ehkä panoseuraa ym juttuja, en mitään ylivastuullista tunnehazardia pommia josta tulee iso riita sitten joskus.

Siis tuolla politiikalla minimoin oman panokseni ja maksimoin saamani hyödyt, ja pyrin pitämään vastapuolen tyytyväisenä omaa itseäni aina kunnioittaen. En kerää mitään vitun pisteitä (pun intended and not intended) enkä ansiomerkkejä enkä tee äitiä ylpeäksi tulevalla vaimolla tms. Ei kiinnosta sellaiset. Jos oikeasti tykkää musta ja haluaa romanssia munlaisen flippaajan kanssa, niin kannattaa tietää mihin ryhtyy, koska mä on kuulemma aika rankka ihminen, vaikken itse koe itseäni sellaisena. Mistäköhän johtuu....

Kuitenkin, en lähde tapaamaan ketään joka ei vaikuta siltä että voisi tavata. Ja jos lähden, omistaudun sille tapaamiselle niin että mut saa ampua ja mä reinkarnaidun ja tapaan silti sut, ellei tule mitään maailmanparannuskeikkaa, josta toki varoitan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Mulle maailmanparannus on paljon isompi prioriteetti kuin uudet tuttavuudet, mutta en tee ohareita ilmoittamatta jos vaan muistan vähänkin. Kannattaa kasvattaa selkärankaa ja sopeutua skeneen jossa monella ei taida sitä olla.