Baarin kannatusmaksut
Perusjuttu nykyisin, perumisesta ilmoitetaan ensisjaisesti blokkaamalla. Esim kirjoitellaan kuukausi tai pari, sovitaan tapaaminen, sitten matkustaa esim 400 km toiselle puolelle suomea jollekin pikkupaikkakunnalle ja kun myöhään illalla yrittää ilmoittaa olevansa valtatien varren linja-autopysäkillä odottamassa luvattua noutoa huomaa päätyneensä blokatuksi joka viestivälineessä.
Lainaus käyttäjältä: vanDaali - 30.03.2025, 20:29Perusjuttu nykyisin, perumisesta ilmoitetaan ensisjaisesti blokkaamalla. Esim kirjoitellaan kuukausi tai pari, sovitaan tapaaminen, sitten matkustaa esim 400 km toiselle puolelle suomea jollekin pikkupaikkakunnalle ja kun myöhään illalla yrittää ilmoittaa olevansa valtatien varren linja-autopysäkillä odottamassa luvattua noutoa huomaa päätyneensä blokatuksi joka viestivälineessä.Oi kauhee. Nyt kyllä toivon, ett oli hurjaa liioittelua, mut pelkään, ettei ees ollu:(
On se vähän eri juttu tehdä oharit saman kaupungin asukkaalle kuin just satoja kilometrejä matkustaneelle; mahtaako jälkimmäisille ohareita todellisuudessa tapahtua paljon? Sit tietenkin on pitkän matkan taivaltajalle aina se vaihtoehto että on treffireissuun lähtiessä aina varahomma (mielellään skeneen liittymätön), esim hakee motskariin kannentiivisteen tai näkee kaveria.
On se vähän eri juttu tehdä oharit saman kaupungin asukkaalle kuin just satoja kilometrejä matkustaneelle; mahtaako jälkimmäisille ohareita todellisuudessa tapahtua paljon? Sit tietenkin on pitkän matkan taivaltajalle aina se vaihtoehto että on treffireissuun lähtiessä aina varahomma (mielellään skeneen liittymätön), esim hakee motskariin kannentiivisteen tai näkee kaveria. Tässä etuna toiselle kerrottuna on myös se, että silloin toiseen ei kohdistu kevyttä manipulaatiota malliin "kun mä tuun niin kaukaa ja pensakin on niin kallista niin et kai sä mua jätä tyhjin käsin?". Kun etenkin sen ekan tapaamisen tarttis mun mielestä olla mahdollisimman paineeton, neutraali ja ei saa sisältää mitään oletuksia jatkosta kummallekaan osapuolelle jotta pystyy kunnolla tutustumaan puolin toisin. Valta-asetelmat sun muut on mahdollisen myöhemmän vaiheen juttuja.