Kirjoittaja Aihe: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?  (Luettu 5027 kertaa)

Tyler

• Asiakas
  • **
  • Voin niin hyvin kun kipu on syvin.
  • Galleria
Vs: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?
« Vastaus #15 : 26.03.2025, 18:49 »
On tää kyllä mielenkiintoista keskustelua... Vaikka kinkyily miellyttääkin, niin jotenkin mua ei nappaa tapailla subia, jolla 10 muutakin domia. Kyse ei siis mustasukkaisuudesta vaan hygieniasta.

Ihan ymmärrettävää, mutta ei tuolla ohareiden kanssa ole mitään tekemistä.

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #16 : 26.03.2025, 19:21 »
On tää kyllä mielenkiintoista keskustelua... Vaikka kinkyily miellyttääkin, niin jotenkin mua ei nappaa tapailla subia, jolla 10 muutakin domia. Kyse ei siis mustasukkaisuudesta vaan hygieniasta.

Mites jos Domilla on 10 subia? Olen ymmärtänyt että subeilla on yleensä vain yksi D  mutta D:llä voi olla useampi subi? 🤔 En ole subi enkä ole koskaan ollut D-s-suhteessa niin vähän vierasta aluetta.

Oletko muuten kuullut koskaan sellasesta keksinnöstä kuin kondomi? Suosittelen.

ManScandinavian

« Vastaus #17 : 27.03.2025, 00:02 »

[/quote]

Mites jos Domilla on 10 subia? Olen ymmärtänyt että subeilla on yleensä vain yksi D  mutta D:llä voi olla useampi subi? 🤔 En ole subi enkä ole koskaan ollut D-s-suhteessa niin vähän vierasta aluetta.

Oletko muuten kuullut koskaan sellasesta keksinnöstä kuin kondomi? Suosittelen.
[/quote]

Kondomia ei voi käyttää molemminpuolisen suuseksin aikana. Ja jos Domilla on 10 subia, niin siitä sit vaan. Itse en jaksaisi säätää 10n kanssa. Maksimi on ollu kolme ja sekin oli liikaa. Yksi hyvä riittää.

Kumikana

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
« Vastaus #18 : 27.03.2025, 07:28 »
Suuseksi vulvan kanssa on täysin mahdollista tehdä suojatusti. Hassu ajatus, että monisuhteisuudessa olisi jotain epähygieenistä.

ManScandinavian

« Vastaus #19 : 27.03.2025, 09:57 »
Suuseksi vulvan kanssa on täysin mahdollista tehdä suojatusti. Hassu ajatus, että monisuhteisuudessa olisi jotain epähygieenistä.

En ymmärrä miksi se olisi "hassu" ajatus. Mielestäni aivan looginen ajatus. Useat ihmiset harrastavat seksiä useiden ihmisten kanssa = tautiriski moninkertaistuu.

Varmasti kaikenlaisia elmukelmuja voi levitellä pillun päälle, mutta kyllä ennemmin teen niin, että molemmat käy testeissä, on vakaa lupaus ja luottamus, jotka kumpikaan ei riko - ja sitten voi hinkata limakalvoja toisiaan vasten mielinmäärin ja kaikki tuntuu taivaalliselta.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #20 : 27.03.2025, 10:01 »
Tää onkin itseasiassa kiinnostava keskustelu myös, että onko ihminen jo lähtökohtaisesti epähygieeninen, jos kantaa kehossaan vaikka HPV-virusta. Kelatkaa miten likasta jengiä! Mut joo, ehkä se on sit erillisen ketjun keskustelu.

ManScandinavian

« Vastaus #21 : 27.03.2025, 11:28 »
Tää onkin itseasiassa kiinnostava keskustelu myös, että onko ihminen jo lähtökohtaisesti epähygieeninen, jos kantaa kehossaan vaikka HPV-virusta. Kelatkaa miten likasta jengiä! Mut joo, ehkä se on sit erillisen ketjun keskustelu.

Olet oikeassa, heittoni osoittautui niin kiinnostavaksi, että siitä alettiin puhua enemmän kuin topicista. Mutta alunperin oma näkökulmani liittyi topiciin kyllä esimerkiks näin: Olen sopinut tapaamisen kiinnostavan subin kanssa, mutta aivan viime metreillä paljastuu, että hänellä on ollut jo sessiot toisen domin kanssa ja muutenkin tapailee lukuisia. En tuomitse häntä siitä, hänellä on siihen oikeus, mutta menetän mielenkiintoni, kohtaaminen ei kiihotakaa enää. Teen väärin, teen oharit. ( No, näin ei ole siis oikeasti tapahtunut tapahtunut, mutta halusin vain nivoa näkökulmani topiciin tällä. )

Kumikana

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
« Vastaus #22 : 27.03.2025, 11:43 »
Useat ihmiset harrastavat seksiä useiden ihmisten kanssa = tautiriski moninkertaistuu.

Näinhän se on, tosin merkittävissä määrin pätee vain epäkonsensuaaliseen monisuhteisuuteen. Pettäjät käyttävät harvemmin ehkäisyä kuin eettisesti monisuhteiset. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S174360951534008X?via%3Dihub
Mutta nyt poistun derailaamasta...

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #23 : 27.03.2025, 12:13 »
Kondomia ei voi käyttää molemminpuolisen suuseksin aikana. Ja jos Domilla on 10 subia, niin siitä sit vaan. Itse en jaksaisi säätää 10n kanssa. Maksimi on ollu kolme ja sekin oli liikaa. Yksi hyvä riittää.

Lopetan kirjoittelun heti ihmisen kanssa joka ilmoittaa ettei mukavuussyistä pysty käyttämään kondomia. Ei seiso tai ei laukea sen kanssa. Jotkut kuvittelevat ettei suuseksissä tarvitse suojautua. Ja penetroida voi muullakin kuin peniksellä. Riittää että yksi ihminen ei ole rehellinen niin 3 muuta joutuu kärsimään jos on 4 henkilön polypallo.

Mulle riittäisi yksi leikkikaveri jolla on aikaa tavata 1-2 viikon välein ja jolla on suunnilleen samat mielenkiinnon kohteet. Vielä sellaista ei ole löytynyt. Nyt se on vähän sellaista että eri juttuja eri ihmisten kanssa. Esim. suht lähellä asuvaa kumifettaria tuntuu olevan vaikea löytää.

Profiilissa ja ilmoissani kerron suoraan olevani poly niin se ei tule kenellekään yllätyksenä. Primäärisuhde minulla on kestänyt 20v ja siinä ei käytetä kortsua mutta kaikkien muiden kanssa kyllä.

Flikk

• V.I.P.
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
« Vastaus #24 : 27.03.2025, 13:29 »
---- En tuomitse häntä siitä, hänellä on siihen oikeus, mutta menetän mielenkiintoni, kohtaaminen ei kiihotakaa enää. Teen väärin, teen oharit.--
Sitä en ymmärrä, miksi tuossa kohtaa ei voi vaan sanoa, ettei sitten enää kiinnostakaan. Pitääkö tehä oharit? Siis yleisestikään. Itsellä, kun oli haku päällä, niin tosi paljon tapahtui sitä, että kun oli treffit vihdoin sovittu, niin koko profiili hävisi kuin tuhka tuuleen edellisenä yönä. Provolla käytänkin ilmaisua, ett tosimies kyllä ilmottais, jos ei nappaakaan..

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #25 : 27.03.2025, 15:10 »
Toisin kuin Maantietomies ja muut kilpailevat vaihtelevanlaatuiset palveluntarjoajat Reno ei tee ohareita muuta kun hevistä force majeuresta johtuen (niinku kuolema tai kuoleman kaltainen tilanne), ei ylläpidä kaksoisstandardeja leikkikaverien määrästä sukupuolen perusteella, osaa käyttää ehkäisyä ja tulee sovitusti ainakin kaffeelle vaikka ei oliskaan just raging bonersia tarjota.

ManScandinavian

« Vastaus #26 : 27.03.2025, 17:28 »
---- En tuomitse häntä siitä, hänellä on siihen oikeus, mutta menetän mielenkiintoni, kohtaaminen ei kiihotakaa enää. Teen väärin, teen oharit.--
Sitä en ymmärrä, miksi tuossa kohtaa ei voi vaan sanoa, ettei sitten enää kiinnostakaan. Pitääkö tehä oharit? Siis yleisestikään. Itsellä, kun oli haku päällä, niin tosi paljon tapahtui sitä, että kun oli treffit vihdoin sovittu, niin koko profiili hävisi kuin tuhka tuuleen edellisenä yönä. Provolla käytänkin ilmaisua, ett tosimies kyllä ilmottais, jos ei nappaakaan..

Niin, itse siis en ole ohareita tehnyt, mutta tottunut kyllä siihen, että ihan mitä tahansa voi tulla netissä vastaan. Kuten vaikka sellaisia, jotka sopivat tapaamisia vailla pienintäkään aikomusta osallistua.

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #27 : 27.03.2025, 17:48 »
Toisin kuin Maantietomies ja muut kilpailevat vaihtelevanlaatuiset palveluntarjoajat Reno ei tee ohareita muuta kun hevistä force majeuresta johtuen (niinku kuolema tai kuoleman kaltainen tilanne), ei ylläpidä kaksoisstandardeja leikkikaverien määrästä sukupuolen perusteella, osaa käyttää ehkäisyä ja tulee sovitusti ainakin kaffeelle vaikka ei oliskaan just raging bonersia tarjota.

❤️

Kun miehellä on useampi nainen, on hän vain tosimies mutta jos naisella on enemmän kuin yksi kumppani, hän on huora. 😂

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #28 : 27.03.2025, 19:20 »
Kerran kävi sellainen tilanne, kohta kymmenisen vuotta sitten, että tehtiin yhden uuden kahvittelukaverin kanssa toisillemme tahattomasti oharit.

Oltiin sovittu että nähdään Forumin Fazer-kahvilan luona ja käydään siellä vähän mukillisen ääressä istumassa ja juttelemassa mukavia bdsm-asioista.

Jostain kumman syystä me ei oltu vaihdettu puhelinnumeroita ennen tapaamista, vaan pelkästään tuntomerkit. Olin paikalla hieman etuajassa ja odottelin kahvilan edustalla. Yritin näyttää mahdollisimman helposti lähestyttävältä. Seuralaisesta ei kuitenkaan näkynyt merkkiäkään, vaikka kello alkoi olla jo vartin yli.

No eipä siinä, olin tottunut siihen että naiset on aika usein myöhässä. Katselin ihmisvilinää ja mietin, kuka ohikulkijoista mahtaisi olla kyseinen mysteerinainen, mutta jokainen vain lopulta kiiruhti ohi omia menojaan. Kahviseurakandidaatin antamat "pomminvarmat" tuntomerkitkin olivat niin tavanomaisia, että niihin täsmääviä naisihmisiä parveili ympärillä käytännössä kaiken aikaa.

Ehkä joskus puolisen tuntia odoteltuani kirjoittelin baariin viestiä, että oliko tapaaminen päässyt unohtumaan. Vastausta ei kuulunut.

Yksi tuntomerkkeihin sopiva nainen jäi lopulta seisoskelemaan hyvän tovin lähistölläni, ja katselin häntä kohteliaan odottavasti, mutta ei tehnyt elettäkään lähestyäkseen. Arvoin jonkin aikaa voisiko se olla hän, ja viimein keräsin rohkeutta ja kysyin häneltä: "Hei, oletko sattumoisin <tuhma ja paljastava bdsm-nimimerkki tähän> baarista?"

[SPOILER]
No, eipä ollut. Voin kuulkaas kertoa, että hieman kuumotti korvia sen jälkeen.

Lopulta luovutin, ja kotimatkalla junassa istuessani sain baariin viestin, että hän oli odottanut mua kahvilan sisällä, ja hänellä tuli mieleen lukea vasta joskus melkein tunnin odottelun jälkeen baarin viestiboksia!

No, sovittiin sitten uudet kahvittelut, ja toisella kertaa päästiin jopa ihan jutun juureen. Oli ihan kivaa ja tuntui että synkkasi, mutta kaikenlaisten elämän tilanne hommien ja muiden kuvioiden vuoksi ei päädytty koskaan sessioimaan. Nyt hän näyttää jo poistuneen baaristakin.

Että semmoiset oharit sillä kertaa. ::)

Tämän kommelluksen jälkeen olen kyllä saanut seuraavien kymmenen vuoden aikana tavattua kaikki uudet tuttavuudet aivan onnistuneesti, ja varsin asiallisesti ovat neitokaiset myös infonneet hyvissä ajoin mikäli on tullut jotain yllättäviä esteitä. Niin, ja toki siis olen itsekin yhtä lailla pitänyt kiinni sovituista.

Eli isot pisteet siitä kaikille ketkä ette oo tehneet ohareita, ootte mahtavia!  :love:

Tyler

• Asiakas
  • **
  • Voin niin hyvin kun kipu on syvin.
  • Galleria
« Vastaus #29 : 27.03.2025, 23:05 »
17.8.24 olen rekisteröitynyt tänne ja tavannut neljä eri ihmistä sessioinnin merkeissä. Eri kaupungeissa asuvat ja jokaiseen on Hesasta välimatkaa 150-200km, sovitusti ovat tulleet luokseni ja sovitusti olen mennyt heidän luokse.
Yksi hlö lopetti kirjoittamisen, vaikka aika pitkälle suunniteltiin tapaamista. Ohari-nimitystä en kumminkaan hänen toiminnasta käytä. Mitään päivämääriä ei oltu sovittu.

Yksi e.m. neljästä oli sellainen, ettei täällä vastannut viestiini mitään, mutta vastasi fetissä kun kirjoitin uudestaan havaittuani saman, ihastuttavan hlön profiilin siellä. Vastaus olikin reipas ja tapaaminen siitä reilu viikon sisään.