Kirjoittaja Aihe: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?  (Luettu 5025 kertaa)

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Olen nyt kohta vuoden verran enemmän ja vähemmän aktiivisesti etsinyt pidempiaikaista sessioseuraa ja olen huomannut että kovin usein tapaamisen sopiminen johtaa ohareihin. Onko tämä nykyään todella yleistä vai onko minulla käynyt vain huono tuuri? Olin 20v monogamisessa suhteessa mutta en muista että sitä ennen olisi ollut ongelmia ohareiden kanssa.

Onko jokin muuttunut että ihmiset eivät enää arvosta aikaa jonka toinen ihminen on valmis heille antamaan? Yleensä henkilö on alkuun todella liekeissä tapaamisesta mutta edellisenä iltana tai tapaamispäivänä "sairastuu" tai "tulee työ/kouluhomma". Tai jätetään vain tulematta ilman mitään ilmoitusta. Vielä kukaan ei ole "kuollut". Parhaimmillaan tapaaminen on peruttu 3 kertaa ja aina pyydetään uutta yritystä. Ymmärrän että uuden ihmisen tapaaminen voi jännittää tai tulee toisiin ajatuksiin mutta olisi kiva jos siitä kerrottaisiin ajoissa että ehdin järjestää sille päivälle muuta ohjelmaa.

Tapaan mielelläni ihmisiä matalalla kynnyksellä lyhyen viestittelyn jälkeen sillä tutustun mielelläni uusiin  ihmisiin vaikka se ei johtaisi mihinkään suurempaan. En hae ihmissuhdetta joten kriteerit pelkälle sessiosuhteelle on minulla hyvin erilaiset. Toisen elämäntilanteella, iällä ja maailmankatsomuksella ei ole niin merkitystä.

En muista itse tehneeni kertaakaan ohareita. Ainakaan niin että siitä ilmoitetaan edellisenä iltana tai tapaamispäivän aamuna. Kerran olen ilmoittanut että menkat alkoi mutta minua se ei haittaa. Kuitenkin siitäkin on minusta reilua kertoa toiselle jos toinen haluaa nuolla.

Milloin teidän mielestä on ok tehdä oharit ja miten paljon etukäteen siitä pitäisi kertoa? Vakikumppaneiden kanssa se ei ole koskaan ollut ongelma vaan kyse on juuri ensitapaamisesta. Nykyään ehkä 20% suunnitelluista tapaamisista tuntuu onnistuvan.

PuolivilliNaaras

• Kanta-asiakas
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Onko ohareiden tekeminen nykyään yleisempää?
« Vastaus #1 : 24.03.2025, 15:35 »
Tapaamisen voi perua, jos on aito este tulla paikalle, tai toisesta osapuolesta alkaa tulla esiin epäluottamusta herättäviä piirteitä. Kannattaa silloinkin perua, jos ei oikeasti haluakaan treffata, mutta fiksu aikuinen yleensä osaa arvioida tuntemuksiaan paremmin etukäteen. Perumisesta kerrotaan niin pian kuin se on mahdollista.

Mielestäni ohareilla tarkoitetaan sitä, että jättää tulematta, tai peruu viime hetkellä tekosyyllä. Tällainen käytös on hanurista.

Oma veikkaukseni on, että jos hakee pelkkää sessiointiseuraa ilman kahvitteluja sun muita, tästä innostuu eniten ihmiset, joita juuri sillä hetkellä panettaa. Mieli voi muuttua, kun paineet on purettu omin pikku kätösin.

The One

• Asiakas
  • **
  • Kirjoitan tämän myöhemmin. :)
  • Galleria
« Vastaus #2 : 24.03.2025, 18:11 »
Tapaamisen voi perua, jos on aito este tulla paikalle, tai toisesta osapuolesta alkaa tulla esiin epäluottamusta herättäviä piirteitä. Kannattaa silloinkin perua, jos ei oikeasti haluakaan treffata, mutta fiksu aikuinen yleensä osaa arvioida tuntemuksiaan paremmin etukäteen. Perumisesta kerrotaan niin pian kuin se on mahdollista.

Mielestäni ohareilla tarkoitetaan sitä, että jättää tulematta, tai peruu viime hetkellä tekosyyllä. Tällainen käytös on hanurista.

Oma veikkaukseni on, että jos hakee pelkkää sessiointiseuraa ilman kahvitteluja sun muita, tästä innostuu eniten ihmiset, joita juuri sillä hetkellä panettaa. Mieli voi muuttua, kun paineet on purettu omin pikku kätösin.

Erittäin hyvin sanottu siellä. Täysin samaa mieltä.

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #3 : 24.03.2025, 18:20 »

Minulle käy kyllä kahvittelu tai ravintolassa syöminen ennen sessiointia että voi samalla vähän laukaista jännitystä ja keskustella tulevasta mutta mielellään hoitaisin hommat samaan syssyyn eikä niin että kahvitellaan ensin ja ehkä joskus viikkojen päästä nähdään uudestaan.

En tiedä onko ohareiden tekeminen myös ikä- tai sukupolvikysymys kun niitä on lähinnä tehneet parikymppiset mutta myös vanhemmat. Tekosyyn puolesta puhuu se että "sairastumisen" jälkeen kaverista ei kuulu enää mitään.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #4 : 24.03.2025, 19:35 »

Minulle käy kyllä kahvittelu tai ravintolassa syöminen ennen sessiointia että voi samalla vähän laukaista jännitystä ja keskustella tulevasta mutta mielellään hoitaisin hommat samaan syssyyn eikä niin että kahvitellaan ensin ja ehkä joskus viikkojen päästä nähdään uudestaan.

En tiedä onko ohareiden tekeminen myös ikä- tai sukupolvikysymys kun niitä on lähinnä tehneet parikymppiset mutta myös vanhemmat. Tekosyyn puolesta puhuu se että "sairastumisen" jälkeen kaverista ei kuulu enää mitään.
Voi olla astetta vakavampi sairaus...senhän ei tarvi olla iso jos se on päässä.

Mutta ohareihin, itselle ei ole kokemusta ohareista, tehtynä taikka tekijänä. Ehkä se hetkisen kirjoittelu on ok alkuun, vaikkei kirjakaveria haekkaan. Toisaalta määrät jos nousee kovasti niin toki sitten alkaa "kaikenlaista tallaajaa" mahtumaan otantaan.

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #5 : 24.03.2025, 22:13 »
Ittelle ei oo ohareita (eli just tekosyyn varjolla viime hetkellä perumista tai ghostaamista) käynyt kertaakaan ja en moista harrasta itsekään. Mun mielestä se on vähän kuin lakmustesti ihmisen meiningeistä että saako hän järkättyä itsensä sovitusti sinne kahvikupin äärelle - jos se ei luonnistu niin eipä oo kauheasti perusteita muullekaan toiminnalle ja on hyvä että se käy selväksi näin alkuvaiheessa.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #6 : 25.03.2025, 11:52 »
"Suoraan nussimaan" ohareita, hatarien muistikuvien perusteelta, viimeisen n. 10 vuoden ajalta :

Naiset : 2 kpl
Miehet : n. 50 kpl

Hatunnosto naisille siitä, että yleistäen, lähtevät vaikeammin, mutta tulevat varmemmin.
Varmaan se syy on, että kun mällit on näppiksellä, himot katoaa siinä samalla.  :o

oPoika

« Vastaus #7 : 25.03.2025, 12:41 »
Onko jokin muuttunut että ihmiset eivät enää arvosta aikaa jonka toinen ihminen on valmis heille antamaan? Yleensä henkilö on alkuun todella liekeissä tapaamisesta mutta edellisenä iltana tai tapaamispäivänä "sairastuu" tai "tulee työ/kouluhomma".

Uskon, että näistä suurin osa on ihan rehellisiä jänistämisiä. Kun pitäisi kohdata ihminen, arkuus iskee.

Juha K

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
« Vastaus #8 : 25.03.2025, 12:42 »
Nettirunkkari on oma kinkkinsä, näitä on, on ollut ja tulee olemaan.

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #9 : 25.03.2025, 18:48 »
Tänään ei tullut ohareita vaan pääsin tutustumaan aivan mahtavaan persoonaan. Täytyy suudella monta sammakkoa löytääkseen prinssin. 😅

Tyler

• Asiakas
  • **
  • Voin niin hyvin kun kipu on syvin.
  • Galleria
« Vastaus #10 : 25.03.2025, 22:20 »
Kiitos oikein ihanasta sessio-seurasta sinä maukas varpainen pikku keiju.

Oli niin hauskaakin, että jos vanha sanonta ”nauru pidentää lisää” on totta niin mulkkuuni saa seuraavassa sessiossa tökkiä paketillisen neuloja.

LiseCohen

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #11 : 26.03.2025, 08:22 »
Kiitos oikein ihanasta sessio-seurasta sinä maukas varpainen pikku keiju.

Oli niin hauskaakin, että jos vanha sanonta ”nauru pidentää lisää” on totta niin mulkkuuni saa seuraavassa sessiossa tökkiä paketillisen neuloja.

Ilo oli minun puolellani. 😘 Koskaan ei voi tietää mistä tykkää jos ei kokeile. Paljon oppi uusia asioita vaikkei enää ihan noviisi pervoilussa olekaan. Minusta pervoilun pitää olla hauskaa eikä ryppyotsaista suorittamista.

altonellis

• Uusi asiakas
  • *
  • 90studio.fi
  • Galleria
    • Onlyfans
« Vastaus #12 : 26.03.2025, 12:29 »
Tuntuu, että tämä käytös on yleistynyt. Tosi moni haaveilee, muttei sitten uskallakaan paikalle. Mutta paljon on kyllä huipputyyppejäkin vastaan.

777

« Vastaus #13 : 26.03.2025, 17:32 »
Oletan nykyään jo vakiona et oharit tulee. Menee tollasee ku montakertaa tapahtuu ni kiinnostus kokonaan kaikkeen kenenkään tapaamiseen.

Tarkoitan siis ympäristönä Tinder / Instagram. Täällä nyt tavannut kaikki ne joiden kanssa sopinutkin joita on vähemmän kuin hyppysellinen.

ManScandinavian

« Vastaus #14 : 26.03.2025, 18:44 »
On tää kyllä mielenkiintoista keskustelua... Vaikka kinkyily miellyttääkin, niin jotenkin mua ei nappaa tapailla subia, jolla 10 muutakin domia. Kyse ei siis mustasukkaisuudesta vaan hygieniasta.