Kirjoittaja Aihe: Kinkyt mobilistit ja ajoneuvoharrastajat huomio  (Luettu 1847 kertaa)

Calitri_Photo

Vs: Kinkyt mobilistit ja ajoneuvoharrastajat huomio
« Vastaus #15 : 26.02.2025, 17:30 »
Itsellä on kans vanhempi projektipirssi työn alla tällä hetkellä, että toivon mukaan saisi edes väliaiksisesti ajoon kesäksi! :D

Savupaprika

• Uusi asiakas
  • *
  • Olen aloitteleva kinkyilijä. Tutustun skeneen.
  • Galleria
« Vastaus #16 : 27.02.2025, 13:16 »
On mielenkiintoinen lanka! Kyl kinkyjen ajoneuvotapahtumat innostaisivat minua ainakin :)

Itelläni on tällä hetkellä Volvo 850 vm.95 sedan mitä pitäisi saada takaisin leimalle. Se on sekä käyttö- että harrasteauto.

Ois ideana päästä sillä vaikka Karstula Cruisingiin kon on saanut sen alkuperäsen näköseksi.

Mukava kyl verkostoitua kinkyjen ajoneuvointoilijoiden kanssa. Mulle saa heittää viestiä ja jutella autoista jos haluaa :D Voisin myös olla talkoolaisena jos oikeasti joku tapahtuma raavittais kasaan.

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #17 : 27.02.2025, 15:32 »
No meitähän on kuin meren mutaa! Eli pyörittelen ideaa "KPP on Wheels" eli joku BDSM Motor Circus, eli vuokrataan joku säädyllisen logistiikan tarjoava mesta (teollisuushalli tms), jossa pidetään ihan ehta köysipiiskapainitapahtuma + muut spesiaalijutut, esim neulotukset jne, mut siinä samalla on rajuja ajoneuvoja luomassa tunnelmaa, erilaista showta (itte voin esim tuliruoskan ja liekinheittimen kanssa heilua niin kauan kun bensaa tai lamppuöljyä riittää), mukana optio myös valokuvaukselle esim just vaikka ajoneuvojen ääressä poseeraten EHDOTTOMASTI niin että ketään tai mitään sellaista ei näy kuvissa joka ei oo ok. Mad Max/cyberpunk -estetiikka tietty itsellä sydäntä lähellä mutta eiköhän sinne kaikki teemat saada sopimaan. Nyyttikesti +/-0 tuotto-meiningillä eli osallistujat järkkää ohjelmaa niin että raha liikkuu minimaalisesti mihinkään suuntaan. Pähkinänkuoressa hyvin organisoitu vapaamielinen ja turvallinen tapahtuma jossa voi jutella, sessioida, katsella esityksiä, esiintyä itse, ihmetellä ajoneuvoja sekä valokuvilla ihan mielettömän näköistä matskua. Hiukan Neotropolis/Wasteland Weekendin tyyliin.

glamrock

• Uusi asiakas
  • *
  • rockhenkinen, tatuoitu, blondi
  • Galleria
« Vastaus #18 : 28.02.2025, 05:35 »
kolme pilsnerbiiliä löytyy ja kaikki ajossa. 61, 64 ja 66.
t. ölraggare

Twosome8588

« Vastaus #19 : 23.03.2025, 07:44 »
Lisäsin juuri galleriaan kuvan omasta harrasteajoneuvosta "keulakoristeen" keta.  ;D

Petteri

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Bizarre Club ry PJ
  • Galleria
    • Instagram
« Vastaus #20 : 25.03.2025, 18:51 »
Kuivina kesäiltoina pyöritään Donna-mersulla lähinnä Jyväskylässä O0