Hain täältä alkusyksystä toista domia mukaan sessioon - tämä oli subini pitkäaikainen haave, jonka halusi toteuttaa. Jouduin sitä enemmän itse pohtimaan ennen kuin lopulta suostuin, että miten tämä homma oikein menee... Mutta siis löytyi tosi onnistunut tyyppi ja ollaan nyt nähty ja sessioitu jo kahdesti kolmistaan. Olen vaan tosi hämmästynyt siitä, miten luontevasti homma lähti sujumaan. Halukkaita oli runsaasti, hain myös AS:ssä ja jodelissa, juttelin ja viestittelin. Sitten kun löytyi tosi sopivan kuuloinen tyyppi niin olin ensin videoyhteydessä ja kun se meni hyvin niin kolmestaan ja lopulta sitten nähtiin baarissa ja juteltiin ennen sessiota. Kemia löytyi tosi selkeästi jo siinä vaiheessa!
Ja varmasti vaatii juuri sitä, että on valmistelua ja tutustumista, ja että se kemia tosiaan löytyy ja yhteiset pelisäännöt sovitaan ja ymmärretään jne. Mutta häkellyttävän hyvin synkkaa kollegan kanssa ja myös hänen ja subin välillä. Ensimmäisellä kerralla vietettiin viikonlopusta lauantai, nyt loppiaisena sitten koko viikonloppu - niin pakosta on muutakin kuin vain seksiä ja sessiointia, ja sekin puoli oli erittäin hauskaa. Ehkä sitten ylistän liikaa, mutta minusta bdsm-suuntautuminen saa ihmiset lähtökohtaisesti avomielisiksi ja kokeilunhaluisiksi. Itseäni homma alkuun tosiaan arvelutti, mutta onkin ollut mahtava kokemus! Varmaan lienee muilla vastaavia?