Olen kehitellyt mielessäni karkealla tasolla koreografiat ja musiikit esitykseen, josta puuttuvat vielä muut osallistujat ja tietenkin tilaaja. Tarkoituksena olisi tehdä omakustannushintaan esitys johonkin bileisiin tai jos yksikään yhdistys ei ole valmis maksamaan miljoonia tästä masokistisesta megataidepläjäyksestä, niin ainakin joku kotikutoinen videopläjäys osallistujille olis kiva.
Minimissään tarvitaan yksi piiskaaja johon olen valmis osallistumaan, mutta 2 -3 olisi näyttävämpi. Lisäksi tarvitaan jokaiselle piiskaajalle tietenkin yksi piiskattava tai 2.
Show aloitetaan Samurai Mini piiskalla ja vedetään niillä läpi ensimmäinen musiikkikappaleen läpi - vielä aika kevyttä naputtelua.
Seuraavan kappaleen aikana käytetään Classic-mallia ja jo hieman nopeammalla temmolla ja voimalla.
Kolmannen kappaleen aikana roimitaan Megalla - harvemmin, mutta jo kunnolla mäjäyttäen.
Löytyiskö kiinnostuneita osallistujia tai tilaajia? Toki mahdollinen "näytös" pitää sitten sopia erikseen jos joku sellaisen tilaa tai haluaa bileisiinsä, mutta jos saataisiin sopiva ryhmä kokoon harjoitteluun, niin olisi alkuroippeet mitä mitä mahdollisesti voitaisiin tarjota halukkaille tilaajille? Itse lupaan tehdä tarvittavan määrän Samurai-piiskoja shown tarpeisiin.
Yhteydenotot yksärillä tai kommentit tähän ketjuun mitä tunteita herättää...?