Kirjoittaja Aihe: Yleistä hämmennystä  (Luettu 515 kertaa)

MissMare

• Uusi asiakas
  • *
  • Hämmentynyt mutta kyllä se siitä
  • Galleria
Yleistä hämmennystä
« : 21.12.2024, 23:42 »
Hei vain!

Kirjoitan tämän avauksen koska minua askarruttaa muutama asia noin ylitsepäätään. Olen 31-vuotias transfeminiini joka asuu Pirkanmaan seudulla ja joka on jo pitemmän aikaa kokenut kiinnostusta kinkyilyä kohtaan. Ongelma vain on se, että vaniljaseksistäkin kokemukseni ovat varsin puutteelliset, ja aihepiirin tiimoilta ylipäätänsä jopa ystävieni kanssa keskustelu aiheesta ylipäätään tuntuu kiusalliselta ja ylitsepääsemättömältä. Lisäksi omat kiinnostukseni osuvat enimmäkseen feminiinisempiin henkilöihin, mikä osaltaan vaikeuttaa asioiden käsittelyä ja tutkiskelua, koska pelkään, että minkäänlainen kontakti tai lähestyminen on rajojen rikkomista ja ahdistelua, mikä tietenkin on varsin naurettavaa mutta minkäs teet.

Onko täällä kenties muita, jotka painiskelevat/ovat painiskelleet näiden asioiden parissa? Mitä neuvoksi? Miten tästä pattitilanteesta pääsisi pois?

nadija

• Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Galleria
Vs: Yleistä hämmennystä
« Vastaus #1 : 22.12.2024, 01:06 »
Hei,
asiasi ovat varsin tuttuja. Voit laittaa privaviestiä.
yst.terv. Nadija

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #2 : 22.12.2024, 13:12 »
Miittimaailmassa voit keskustella näistä asioista samankaltaisten ihmisten kanssa. Minä ja Tätihapan pidetään tiistaina 28.1 uusien info Tampereells kinkyilyyn ja skeneen liittyvistä asioista. Sen jälkeen on tavallinen tiistaimiitti, johon voi jäädä tutustumaan ja höpöttämään. Tästä lisätietoa myöhemmin miitti-osiossa.

MissMare

• Uusi asiakas
  • *
  • Hämmentynyt mutta kyllä se siitä
  • Galleria
« Vastaus #3 : 22.12.2024, 15:22 »
Miittimaailmassa voit keskustella näistä asioista samankaltaisten ihmisten kanssa. Minä ja Tätihapan pidetään tiistaina 28.1 uusien info Tampereells kinkyilyyn ja skeneen liittyvistä asioista. Sen jälkeen on tavallinen tiistaimiitti, johon voi jäädä tutustumaan ja höpöttämään. Tästä lisätietoa myöhemmin miitti-osiossa.
Pistetään korvan taakse odottelemaan! ^^