Kirjoittaja Aihe: Viikkopiiskaus / maintenance spanking  (Luettu 1308 kertaa)

Blindfolded

• Vieras
Viikkopiiskaus / maintenance spanking
« : 08.12.2024, 11:19 »
Orjan elämä 365 valtasuhteessa osaa joskus olla varsin tylsää ja arkista. Pese vessat ja pyykit, täytä tiskari, imuroi ja moppaa lattiat, käy kaupassa ja tee ruokaa. Pese Kuningatar päästä varpaisiin ja nuole sille hyvä orkku. Kymmeneltä sitten illalla vaipat jalkaan ja omalle paikalle lattialle patjalle makaamaan ja omistaja tulee kytkemään ketjuin ja lukoin kiinni seinään. Pusu ja "hyvää yötä ja kauniita unia". Aamulla sitten vapautus ja lähtö töihin. Oma orjan elämäni on periaatteessa varsin helppoa ja omistaja on pääasiallisesti hyvin huolehtiva, äidillisen hellä ja rakastava. Keppiäkin voi toki tulla jos oikein huolella sössii ja unohtelee päivän askareita tehdä mutta harvemmin. Saan pääasiallisesti nautintoni elämässä siitä että saan palvella omistajaani, Kuningatartani ja hänen tarpeensa menee aina omieni edelle. Koska kuitenkin olen ja haluan olla paras mahdollinen orja omistajalleni niin olen huomannut itsessäni että aina välillä lipsun arkiaskareissani... välillä ehkä vähän tahallanikin ja toivon että Kuningattareni huomaisi sen ja rankaisisi minua piiskaamalla ja palauttaisi minut takaisin päänsisäiseen orjan palvelumoodiin joka ei lipsu tehtävistään tai tee niitä puolihuolimattomasti. Jotenkin koen että olen aina sen jälkeen skarpimpi ja nöyrempi orja kun takalistossa on vahva muistijälki piiskauksesta ja ranteissa kipeät käsirautojen jäljet joka johtaakin kysymykseen että olenko vain itsekäs kun toivon että saisin säännöllistä kurinpalautusta Kuningattarelta vaikka kerran viikossa. Olen yrittänyt vihjailla asiasta Kuningattarelle mutta hänestä se olisi vain palkinto ja kuulemma tottuisin siihen niin pian että sen merkitys katoaisi. En sitten tiedä, ehkä niin mutta silti jotenkin orjani psyyke kaipaa myös vahvaa fyysistä kuria eikä vain kahlehdintaa vaikka rakastan sitäkin todella paljon sen tuomaa turvallisuuden tunteen vuoksi :love: Niin... olenko itsekäs kun orjana kaipaan enemmän fyysisitä kuria vai pitäisikö minun vai unohtaa sellaiset ajatukset ja keskittyä vain tekemään sen mitä minulta odotetaankin? Onko muita ns 24/7 orjia ja miten teillä menee?  ;D

Fat Bastard

Vs: Viikkopiiskaus / maintenance spanking
« Vastaus #1 : 08.12.2024, 21:31 »
Jos orja on palvellut hyvin, miksei sitä voisi palkitakin. Jos on pelko, että piiska alkaa tuntua liian tutulta, voi koittaa välillä toisenlaista välinettä. Jossain oppaassa neuvottiin piiskaamaan kolmella eri tavalla: rankku niin rajuna, että siitä ei nauti, sessiopiiskaus silloin kun halutaan pitää hauskaa ja ylläpitopiiskaus jotta mieliala pysyy hyvänä. Mutta kukin suhde on omanlaisensa, ei ole mitään yhtä oikeaa totuutta.

Blindfolded

• Vieras
« Vastaus #2 : 09.12.2024, 07:39 »
Jos orja on palvellut hyvin, miksei sitä voisi palkitakin. Jos on pelko, että piiska alkaa tuntua liian tutulta, voi koittaa välillä toisenlaista välinettä. Jossain oppaassa neuvottiin piiskaamaan kolmella eri tavalla: rankku niin rajuna, että siitä ei nauti, sessiopiiskaus silloin kun halutaan pitää hauskaa ja ylläpitopiiskaus jotta mieliala pysyy hyvänä. Mutta kukin suhde on omanlaisensa, ei ole mitään yhtä oikeaa totuutta.

Tästä nimenomaan on ollutkin kyse eli piiskaus ei saisi olla ns "funishment" tai varsinainen palkinto vaan sellainen että sillä on tarkoitus ja merkitys ylläpitää yhteistä etua ja hyvää.

subengineering

« Vastaus #3 : 09.12.2024, 11:47 »
Itsekin joskus kerjäsin lisää piiskaa, mutta sain saman vastauksen, että ei voisi ns turhaan antaa. Pitäisin kuitenkin Fat Bastardin ajatusta hyvänä. Piiskata voi niin monen tasoisesti.