Baarin kannatusmaksut
Itselle alistuminen on henkireikä. On maailman ihaninta, kun sessiossa saa toteuttaa vaan Isännän toiveita ja haluja. Yhtään päätöstä ei tarvitse tehdä, toisinku töissä ja muussa elämässä.
No melkoinen tulkinta. Perinteiset sukupuolimallit ovat ääri-ideologia . Kyllä nuo kaikki kauhukuvat mitä feministi maalaili voi tapahtua ihan missä suhteessa vaan ja tapahtuukin kun etsii huonot esimerkit kaikkien joukosta. Varmaan pätisivät hänen mielestään myös D/s suhteisiin aivan samalla tavalla.Suurin riski ehkä kuitenkin on taloudellinen riski koko perheelle jos mies ei pystykkään elättämään perhettä jos nyt lähdetään uhkakuvia etsimään.Joku someilija ei kyllä ole mikään hirveän luotettava esimerkki arvioimaan jotain liikettä kun siinä on taloudellinen motiivi kokoajan markkinoida omaa juttuaan. Pitäisi kaivaa esimerkkejä normaaleista anonyymeistä ihmisistä jotka sitten elävät elintapaa jollain tavalla.
Niin siis kenen tulkinta?Ja kyllä mä uskaltaisin väittää, että suurin riski on menehtyä parisuhdeväkivallan takia, ihan tilastojenkin perusteella.Normaalin määritelmän haluisin myös kuulla.
Lainaus käyttäjältä: Ujojakiltti - 08.12.2024, 16:49Niin siis kenen tulkinta?Ja kyllä mä uskaltaisin väittää, että suurin riski on menehtyä parisuhdeväkivallan takia, ihan tilastojenkin perusteella.Normaalin määritelmän haluisin myös kuulla.Joo sori oli aika monta eri henkilöä artikkelissa. Tuon aivan lopussa olleen Noelle Cookin arviointiin viittasin.Ja suurin on hieman vaikeasti tulkittava. Itse tarkoitin todennäköisintä toteutuvaa riskiä. Mikä on muuten aivan sama kuin avioliitoissa yleensä ainakin miehen tulojen osalta.
Taas palasin tähän aiheeseen Mika Waltarin lehtijutun takia. Oli hän nyt sitten kinky tai ei, niin suostumusta ei hänen toimissaan todellakaan ollut, niinkuin ei monessa muussakaan asiassa parisuhteissa tuolloin. Vaimon raiskaaminenkin oli ihan laillista.Tulee mieleen kaksi isoa asiaa: Miten joku nainen oikeasti haluaa palata takaisin esim 50-lukuun? Ja jos Mika Waltari eläisi nyt, niin olisiko hän paremman tiedon ja ymmärryksen kautta voinut toteuttaa todennäköistä kinkyyttään suostumuksellisesti?