Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Newbie-nurkka
Kysy ja vastaa
Itku orgasmin jälkeen
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
2
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Itku orgasmin jälkeen (Luettu 1385 kertaa)
cutiegirl4
Uusi asiakas
Galleria
Itku orgasmin jälkeen
«
:
01.12.2024, 15:25 »
Mulla on viimeisen ehkä noin puolen vuoden aikana ruvennut esiintymään itkuisuutta orgasmin jälkeen. En oikeen tiedä mihin se liittyy, sitä tulee seksin jälkeen mutta myös itsetyydytyksen jälkeen, eikä siinä tunnu olevan mitään loogisuutta milloin sitä on ja milloin ei. Onko jollain ollut samanlaisia kokemuksia?
Kirjattu
Laura
Baarikärpänen
Fucking sunshine
Galleria
Vs: Itku orgasmin jälkeen
«
Vastaus #1 :
01.12.2024, 15:38 »
No on! Hyvinkin tuttua.. Eilen tuli sellainen huuto-orgasmi ja meinasin ihan purskahtaa itkuun sen jälkeen. Jotenkin sain tämän itkun pidäteltyä tällä kertaa, ettei wandittaja pidä mua ihan hulluna
Kyseessä on seksin jälkeinen suru ja syy siihen on hormonit. Tämä taitaa olla naisilla paljon yleisempää kuin miehillä.
Kirjattu
777
Asiakas
185cm 107kg 41v
Galleria
«
Vastaus #2 :
01.12.2024, 16:51 »
Hyvältähän tuo kuulostaa että seksi aiheuttaa herkemmässä osapuolessa tunteita. Kyllä itselläkin oikein hyvässä orgasmissa silmät sekunniksi kahdeksi kostuu. Se kyllä vaihtuu sitten silmänräpäyksessä absoluuttiseen rationaaliseen post-nut clarityyn ja on taas valmis hallitsemaan maailmoja absoluuttisella asialinjalla. Control alt delete kaikelle tunteellisuudelle ja seksiinliittyvälle.
Ja samoin jos näkee ensikertaa pidemmän tauon jälkeen pillun, niin se on niin hieno näky ja henkilökohtaisesti kiitollinen fiilis siitä, että meinaa siinäkin silmät kostua ihan refleksinä. Ei siis itkusta puhe tässäkään vaan siitä että silmät kostuu hetkeksi.. Ei siis itketä vaan fiilis on enemmänkin sama kun nauraisi matkalla pankkiin.
Kirjattu
Hannafem
Uusi asiakas
Galleria
«
Vastaus #3 :
01.12.2024, 17:54 »
Kaikki tunteet on normaaleja, ja itku on yksi tapa miten mikä vaan tunne voi tulla ulos ja siihen kannattaa suhtautua myönteisesti, eikä liikaa analysoida. Hyvä se on että keho tietää milloin on hyvä purkaa vaikkei siihen logiikkaa järjellä löydy ☺️❤️
Samoin nauru voi olla minkä tahansa tunteen purku, itse olen nauranut varsin kummallisissa tilanteissa.
Kirjattu
Julymoon
Turun Baletti
Uusi asiakas
Galleria
«
Vastaus #4 :
01.12.2024, 19:08 »
Nyt ei oo pitkään sattunut niin hyvää kohdalle, mut pääsen kyllä sellaiseen hysteeriseen itkun ja naurun sekoituksen tilaan.
Oon aina ajatellut, että kun koen asiat muutenkin niin vahvasti, itken herkästi, niin miksei tuossakin tunnekuohussa.
Kirjattu
Greta
Rsyke
Baarikärpänen
väkivaltiatar
Galleria
«
Vastaus #5 :
01.12.2024, 19:25 »
Hyvin tuttua! Varsinkin todella rajujen peräkkäisten orgasmien jälkeen. Nykyään yleensä varoitan partneria, jos tunnen, että kohta tulee hallitsematon itku. Mulla se liittyy yleensä siihen, että järisyttävissä orgasmeissa pääsee johonkin sellaiseen tajunnan osaan kiinni, että koko muu maailma lakkaa olemasta ja jäljelle jää vain tunteminen. Ensin tulee itku ja sitten valtava kiitollisuus, mutta joskus myös suru milloin mistäkin asiasta. Viime aikoina päällimmäisenä tunteena on ollut lähinnä huojentuneisuus siitä, että on saanut takaisin jotain mitä on todella kauan kaivannut. Todella vapauttavaa hommaa! Mun itku on partnerille ehdottomasti positiivinen palaute
Kirjattu
Laura
Baarikärpänen
Fucking sunshine
Galleria
«
Vastaus #6 :
01.12.2024, 20:31 »
Lainaus käyttäjältä: Greta - 01.12.2024, 19:25
Mun itku on partnerille ehdottomasti positiivinen palaute
Ihanasti sanottu
Kirjattu
Miona
Turun Baletti
Asiakas
Galleria
«
Vastaus #7 :
02.12.2024, 09:16 »
Mulle tulee helposti itku järisyttävän orgasmin jälkeen. Itku ei ole surua, vaan juurikin enemmän vapautumisen tunnetta, Greta kuvasi sitä hienosti tunteeseen, jossa koko muu maailma loppuu olemasta ja jäljelle jää vain tunteminen.
Itku on itselle vain hyvä juttu, toki kumppania olen joskus joutunut rauhoittelemaan, ettei ole mitää hätää, tämä on vain hyvää itkua.
Kirjattu
Albertti
Uusi asiakas
Pariskunnan miehen "harrastuksia".
Galleria
«
Vastaus #8 :
02.12.2024, 12:41 »
lauletaanhan sitä leevi& the leavingsin laulussakin "et itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnnolla".. onhan se hieno kokemus olla tuottamassa se. se kun on niin spontaani et silloin tietää 100% osuneensa jättipottiin.
Kirjattu
Tyler
Asiakas
Voin niin hyvin kun kipu on syvin.
Galleria
«
Vastaus #9 :
03.12.2024, 19:16 »
Aiemmin aloin useinkin itkeä orgasmin jälkeen ja kerran seksin aikanakin, jolloin kumppani kysyi ”onko mulla noin huono vittu”. Se pisti minut nauramaan kyynelten läpi. Kumppani suhtautui itkuuni kielteisesti, torjuvasti. Sen kertainen seksi meni kuitenkin loppuun asti, mutta itkuni pilasi kumppanin fiilistä.
Myös orgasmin jälkeiset itkut, joissa olen painanut kasvoni kumppanini rintoihin ja alkanut itkeä täysin hallitsemattomasti ovat säikäyttäneet hänet. Kyseleminen ”hei kerro mikä sulle tuli” ja kun en osaa vastata vaan sanon, ettei mulla ole paha olla niin sitä ei oikein olla uskottu.
Viimeisin kinky/piiskaussessio eilen oli ihana. Tapasimme ekaa kertaa ja sessioimme, itkuni ei hämmentänyt häntä lainkaan. Päinvastoin, sain itkeä aivan rauhassa loppuun ja mua silitettiin kunnes olin tasaantunut.
Aiemmin on ammattidommekin kysynyt, menikö sessiossa jokin pieleen kun itkin. Ja mulle jäi tunne, ettei hän uskonut minua kun sanoin olevani tunnekaaoksessa ja silti voivani hyvin.
Onko miehen itku sitten oudompaa ?
Kirjattu
Laurentzia81
Asiakas
Laurentzia is back
Galleria
«
Vastaus #10 :
03.12.2024, 21:21 »
Oih, orkkuitku. Se on ihan käsittämättömän upea kokemus. Ja kuten täällä on sitä niin hyvin kuvattu kuinka se on sekoitus monta tunnetta ja kaaos kuvaa sitä varsin osuvasti. Hormoonimyrskyn aikaansaama kaaos.
Ah, saadapa kokoea "itkisitkö onnesta" orkku pitkästä aikaa.
Ja mitä tulee tuohon ammattidommen kommenttiin, niin se on erittäin tärkeää ja todella hyvä että hän on varmistanut sinun kokemustasi, siittä onko itku ollut positiivinen vai negatiivinen reaktio. Ei se ole niinkään sukupuolisidonnaista. Enemmänkin toisen reaktioiden tarkistamista ja turvallisen session varmistusta.
Kirjattu
Tyler
Asiakas
Voin niin hyvin kun kipu on syvin.
Galleria
«
Vastaus #11 :
04.12.2024, 00:17 »
Ja mitä tulee tuohon ammattidommen kommenttiin, niin se on erittäin tärkeää ja todella hyvä että hän on varmistanut sinun kokemustasi, siittä onko itku ollut positiivinen vai negatiivinen reaktio. Ei se ole niinkään sukupuolisidonnaista. Enemmänkin toisen reaktioiden tarkistamista ja turvallisen session varmistusta.
[/quote]
-Niinpä, tietenkin pitää session aikana ja jälkeen tarkistaa asiakkaan vointi. En ole ajatustenlukija, mutta mulle jäi kumminkin tunne, että hän ei uskonut minua kun sanoin itkuni olevan ”vain” tunnekaaosta.
Kirjattu
isabella
Smurffit
V.I.P.
Galleria
«
Vastaus #12 :
04.12.2024, 17:35 »
Itken usein orgasmin jälkeen. Minäkään en koe että olisin surullinen tai että minulla olisi paha olo vaan kyseessä on jonkilainen intensiivisten tunteiden purkautuminen. Kumppanit tietävät ja ymmärtävät tämän ja odottavat rauhassa että olen tyrskinyt loppuun. Vaimo välillä varmistaa kysymällä: Hyvä vai paha itku? 😀
Kirjattu
101
Asiakas
Galleria
«
Vastaus #13 :
05.12.2024, 00:27 »
Vietin aikoinaan useita upeita hetkiä naisen kanssa, joka jossain vaihetta ihmissuhdettamme alkoi usein kyynelehtiä tai jopa hiljaa itkeä orgasmin jälkeen. Hän ei tiennyt varmaksi mistä se johtuu, mutta kertoi sen olevan hyvä merkki. Sitä ei muistaakseni ollut hänellä ilmennyt kuin hyvin harvoin aiemmissa suhteissa. Muistelen noita hetkiä lämmöllä ja kiitollisuudella. Oli etuoikeus olla ihminen, joka saa toisen nautinnosta kyyneliin tunteiden siivittämänä.
Kirjattu
Beessi
Rsyke
Asiakas
🌈
Galleria
«
Vastaus #14 :
05.12.2024, 09:30 »
Oon myös satunnaisesti itkenyt seksin aikana tai orgasmin jälkeen. Mulla kyllä liittyy haikeutta ja musta ei kyllä oo tuntunut että itken onnesta. Toki en oo aina osannut sanoa mistä johtuu, mutta muistan kertoja jolloin on ehkä ollut jotain vähintään epämääräistä joka on ehkä purkautunut ulos.
Onneksi tää on itselleni harvinaisempi ilmiö kun muutenkin itken silloin paljon jos elämässäni on kumppani. Tuohonkin ilmiöön oon veikannut, että hormonaalista mutta voi toisaalta olla että on riisutumpi versio itsestään parisuhteessa miksi kyyneleetkin tulee herkästi. En ole muuten mikään superherkkis.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
2
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Newbie-nurkka
Kysy ja vastaa
Itku orgasmin jälkeen
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin