Kirjoittaja Aihe: Tampere 12.1.2025 | Eroottisen hypnoosin työpaja: aistikokemukset  (Luettu 1664 kertaa)

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Hypnoosi on hirveän mystisoitua ja salaperäistä. Sitä näytetään televisiossa samalta kanavalta kuin ufoja ja avaruusolentoja. Hypnoosi on kuitenkin hyvin arkinen asia. Kokemukset tapahtuu aivoissa ja hypnoosi liittyy yhteyksien luomiseen. Alkaako sinua pissattaa kun näät vessanpytyn? Sama periaatte. Hypnoosilla voit luoda esimerkiksi yhteyden sormenpäillä huuliin koskettamisen ja kiihottumisen välillä.

Hypnoosi on teoriatasolla oiva työkalu dominoivan työkalupakkiin. Hypnoottinen tila mukailee subspacea ja hypnoosin teoriataso auttaa ymmärtämään ja leikkimään sillä, vaikka hypnoosi ei itsessään kiinnostaisi.

Tiesitkö riggeri, että jos pyydät köysipupua tulemaan ylös köysitiloista ja tunnustelemaan raajojensa verenkulkua, tippuessaan takaisin tiloihin hän tippuu syvemmälle? Tätä kutsutaan hypnoosissa fractionatioksi. Liian monta kertaa tehtynä se voi pahimmillaan estää köysipupua tunnistamasta ongelmaa verenkulussa.

Hypnoosi on henkistä, intiimiä. Parhaimmillaan toisen aivot on kädessä. Ja nautinto.

Ehkä et usko minua ja pidät hypnoosia edelleen huuhaana, vertauskohteena ufot ja avaruusolennot. Jos kuitenkin tunnet, että työpajasta olisi sinulle hyötyä ja osaat olla sheimaamatta, olet tervetullut.

Aloittelijaystävällinen eroottisen hypnoosin työpaja Tampereella. Ilmainen, ei maksa mitään. Tarjoilu nyyttärihengellä, eli tuo jotain = syö. Vetäjänä Tuli. Aiheena aistikokemukset hypnoosin avulla.

📍 Kumppanuustalo Artteli, yhteisötila Kuuluu. (Mustalahdenkatu 22, Tampere)
🕐 12.1.2025 klo 12-18

Aiheesta voit lukea lisää täältä: https://learnhypnokink.com/index

Jännittääkö? Pelkäätkö, että löydätkö oikeaa paikkaa? Että tunnetko ketään paikan päällä? Laita minulle viestiä! Ilmottautuminen ei pakollista, mutta osallistujamäärän kartoittamiseksi vapaaehtoinen ilmottautuminen kommenteissa tai fetlifessä: https://fetlife.com/events/1648513

Tapahtumasta tiedotettu myös XU:ssa
« Viimeksi muokattu: 01.12.2024, 09:26 kirjoittanut Floora »

indigo

Tänne mä tuun ellei työvuoropaholainen sano toisin!!! Ainakin toivon vapaaksi. Ihanaa, tämmöstä mä oonki oottanut :love: :love: :love:

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Tänne mä tuun ellei työvuoropaholainen sano toisin!!! Ainakin toivon vapaaksi. Ihanaa, tämmöstä mä oonki oottanut :love: :love: :love:

Ihanaa!! Mä oon kanssa iloinen, että saatiin onnistumaan Tampereellekin tälläinen! :love:

Hannafem

No mutta nyt, oon ehdottomasti kiinnostunut ja yritän päästä paikalle ☺️

Lemmy

Erittäin kiinnostunut, laitettu kalenteriin ja yritän päästä paikalla!

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Ihanaa, tervetuloa mukaan!!  :love:

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Tässä oli alunperin väärä päivänmäärä, kun sen julkaisin. Se kerkesi noin tunnin näkyä. Oikea päivänmäärä on nyt se, joka täs ilmoituksessa lukee.

IlonaSinulle

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Kalenterissa!

Bordey

Kiinnostunut tulemaan paikalle jos vain uskallan!  :))

Oliko eventin päivä nyt siis 11.01 vai 12.01? Fetlifessä ja tämän langan otsikossa näkyy 12.01 Sunnuntai olevan se päivä joten veikkaan sen olevan oikea, mutta koska viestissä itsessään lukee 11.01, haluaisin varmistaa silti ihan ettei mene päivät itsellä vahingossakaan sekaisin!

Floora

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
12 päivä on oikea! Oli tosiaan pientä hämmennystä järjestäjäporukalla (meitä on useampi ruudun takana.) Ja mun tekstiin oli lipsahtanut lauantai (11päivä), jota mietittiin vaihtoehtona. Mutta 12 päivä on se oikea! Tervetuloa joukkoon!!  :love:
« Viimeksi muokattu: 01.12.2024, 14:04 kirjoittanut Floora »

Siphonite88

• Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Galleria
Kaksi Keksi-Suomesta myös mukana :)

Tuli

Tervetuloa kaikille myös minun puolestani. Kysymyksiä sisällästä voi esittää minulle täällä ja myös yksäreissä.

cohagen

Sisältääkö työpaja tehtäviä harjoituksia? Pitääkö tuoda oma vastinpari?

Tuli

Työpajassa on harjoituksia. Osa niistä tehdään koko ryhmällä, osa on mahdollista tehdä yksin ja osa parin kanssa. Sen lisäksi saatte demonstraation tai pari.

Oma pari on hyödyllinen, muttei välttämätön.

Nietos

Tulossa paikalle, toivottavasti myös vain seuraaminen on ok jos ei halua ottaa kontaktia keneenkään ja tehdä harjoitteita. 😅