Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 09:14 Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.Miksi?
Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 15.04.2011, 20:15Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 09:14 Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.Miksi? Inhosin sitäkin, että menit puolustelemaan naisten eturyhmiä sanomalla, että miehet ovat huonotasoisia naisiin nähden. Miksikö? Siksi, että kuulun itse miehiin, jotka lukevat itsensä ihmisiksi. Kenellekään (varsinkaan epäihmismäisellä) naisella ei ole varaa tulla sanomaan minulle, että olen riittämätön. Jos tulee niin ei muuta kun niskapersotteella lähimpään roskalaatikkoon.
En tarvitse muiden hyväksyntää ja toivon ettei kukaan tarvitse minun hyväksyntääni kinkyilylleen. Ei panemiseen mitään vertaistukea tarvita
Minusta on normaalia ja tervettä että haluan olla miehen orja, mutta mutta alistuvia miehiä pidän vähän...no, pervoina. Sehän ei kerro mitään mitään alistuvista miehistä vaan minusta. Mutta miksi pitää välittää muiden mielipiteistä?
Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 21:10Lainaus käyttäjältä: Leccare - 15.04.2011, 20:15Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 09:14 Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.Miksi? Inhosin sitäkin, että menit puolustelemaan naisten eturyhmiä sanomalla, että miehet ovat huonotasoisia naisiin nähden. Miksikö? Siksi, että kuulun itse miehiin, jotka lukevat itsensä ihmisiksi. Kenellekään (varsinkaan epäihmismäisellä) naisella ei ole varaa tulla sanomaan minulle, että olen riittämätön. Jos tulee niin ei muuta kun niskapersotteella lähimpään roskalaatikkoon.Kuulostat rutinoituneelta.
ainoa millä on mitään merkitystä on se että toista arvostaa. Siihen millä arvostus taas hankitaan on vain musta yksi keino, se on että malttaa omat asiansa sivuun laittaa ja malttaa kuunnella ja opetella miten toiseen eri asiat vaikuttaa.
Se mitä eniten täällä olen ihmetellyt on se että mahdollisimman paljon eri kumppaneiden kanssa kokeilua, itse tossa mietin millä ihmeellä sitä voi edes tutustua tolla tavalla toiseen. Se tietenkin että jos pelkää toisen läheisyyttä, on silloin helpompi vaihtaa sitä kenen kansa on ”tätä olen itsekin harrastanut”, suurin vihollinenhan ei ole se toinen vaan ihan oma itsemme
Itselleni ensimmäinen ajatus tullessani tänne baariin oli "Ei taas..." Siis taas käytetään termiä BDSM-yleisnimityksenä kinkyilylle, vaikka itselleni BDSM on varsin rajoittunut osa kinkyä. Mutta eipä siitä sitten sen enempää, se on nyt BDSM-baari ja sillä sipuli
Kannattaa vähän suodattaa näitä juttuja. Tässäkin on nähtävissä jakautuminen kahteen ryhmään, todellisuuteen ja virtuaalitodellisuuteen. Minusta ensimmäistä ei ole järkevää arvioida jälkimmäisen ja vain siellä eläneen, mukaan.
Älä nyt. Todellisuus voi olla melko metkaa ja peittoa intensiteetiltä "virtuaalielämän" mennen tullen.