Baarin kannatusmaksut
Ymmärrän kyllä bemadin pointin tässä, mutta toivoisin, että et tarkoittanut vähätellä kumifettareita tässä yhteydessä - menee muuten hukkaan mun hyväätarkoittava hyväksynnän ilmapiirin luomisen missio ;-D
Latexhenkisellä erikoispukeutumisella on jo pitkän aikaa ollut ärsyttävä monopoli SM-rintamalla,
Oma mutuni, laskeskeltuna omasta tuttavapiiristäni, on että latexasuja omistavat ja ensisijaisesti niitä esim. kinkybileissä tai kotisessioissa käyttävät ovat pikemminkin vähemmistönä Suomessa.
Toki itsekin niitä ihailen ulkonäkösyistä, mutta ensimmäistäkään kumiasua en ole vielä saanut tehtyä, vaikka mielessä on ollut. Eli siinä mielessä se ei ole mikään intohimo todellakaan.
Itse suosin omassa kinkyilyssä ensisijaisesti tee se itse -juttuja ja kotimaista tuotantoa.
Lainaus käyttäjältä: bemad - 14.04.2011, 00:35 Latexhenkisellä erikoispukeutumisella on jo pitkän aikaa ollut ärsyttävä monopoli SM-rintamalla, Mielestäni on ihan samantekevää minkälainen pukeutuminen on vallalla missäkin, mutta olisi kiva tietää "totuus". Ehkä järjestämme leikkimielisen äänestyksen asiasta?Oma mutuni, laskeskeltuna omasta tuttavapiiristäni, on että latexasuja omistavat ja ensisijaisesti niitä esim. kinkybileissä tai kotisessioissa käyttävät ovat pikemminkin vähemmistönä Suomessa. Toki itsekin niitä ihailen ulkonäkösyistä, mutta ensimmäistäkään kumiasua en ole vielä saanut tehtyä, vaikka mielessä on ollut. Eli siinä mielessä se ei ole mikään intohimo todellakaan. Itse suosin omassa kinkyilyssä ensisijaisesti tee se itse -juttuja ja kotimaista tuotantoa.
Sen sijaan olisin itsekin kaivannut vaihtelua, kuten bemadkin ymmärtääkseni toivoi. Samoja leikkejä, samoja sessiokuvia ihan muissa vaatteissa! Farkkua, silkkiä, vaikka karkeaa puuvillaa kuten kunnon työhaalareissa.
ja mitkä ovat ainoat oikeat motiivit ja niitä tarjotaan ikään kuin automaattisena totuutena, jota toinen ei vain kokemattomuuksissaan ole vielä huomannut. Tavallaan jää huomaamatta, että lähtöoletuksiakin voi muuttaa, eikä se ole "väärin" ja ydinporukan ajatus "oikein". Samalla rymytään yli tarjolla olleesta uudesta näkökannasta, joka on tietysti yhtä hyvä kuin alkuperäinenkin, sillä kyseessä on aina subjektiivinen kokemus ja mielipide, johon toisilla on yhtä vähän syytä yrittää vaikuttaa kuin vaikka siihen, tykkääkö henkilö tillilihasta. Mitä sitten, että joku nauttii samasta toiminnasta kuin sinä, mutta eri syystä, pääasia on, että nauttii!
Suvaitsemattomuutta herättää sellainen juttu, mitä ei itse ymmärrä - kinkypiirien sisälläkin. Esimerkiksi kakkafetissi ei käy kaikkien järkeen ja siksi se on "ällöttävää". Tuntuu hullulta tämä "kaikki kukat kukkimaan"-toitotus, kun samaan aikaan kommentoidaan scat-otoksia "siis hyi ällöö". Joo, kaikki ei käy järkeen, mutta silmät ja selaimen saa aina kiinni.
"Sanoisin, että sinulla on nuorena naisena hyvinkin helppo päästä mukaan. Skenen miestarjonta on sen verran heikkoa, että suuri osa naisistakin nykyään suosii naisia (varmaan vain pakon ja lukuisten pettymysten takia).
Onko ahdasmielistä olla suvaitsemasta sitä, että toinen on suvaitsematon?"
Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.