Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 31.10. klo:18-> @Gastropub Soho  (Luettu 841 kertaa)

Hiisi

Hihaton ja Kaksio ovat ehkä poistuneet keskuudestamme, mutta minä suuntaan torstaina baariin! Kaikki ovat tervetulleita – niin vanhat kuin uudetkin kasvot, jopa täysin tuntemattomat. Torstai-illan perinteet jatkuvat – olitpa konkari tai ensikertalainen, tervetuloa mukaan!
« Viimeksi muokattu: 31.10.2024, 16:03 kirjoittanut Hiisi »

Unikeko

• Kanta-asiakas
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Etunurkka, takanurkka vai terassi?

Drumankilja

Kanssa kiinnostais tietää minä nurkka jos tänään sais aikaiseksi tulla käymään, kun naamatuttuja siellä itselleni tuskin on 😄

IlonaSinulle

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vahva veikkaukseni on ettei miittiä sentään terassilla pidetä  ;D
Ehkä tarkemmat koordinaatit päivittyvät tähän ketjuun kun selviää missä nurkassa on tilaa  ^-^
Osallistun itse noin 51% todennäköisyydellä.

TätiHapan

• V.I.P.
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Ehkä ensi viikon torstaina ei ole kalenterissa halloween-kemuja ja deittejä samalle päivää niin mahdollisesti ehtisi miittiinkin.

Nelli Pikkuvaltikka

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Little with an attitude
  • Galleria
SVL viettää vielä suruaikaa vihreän oven sulkeuduttua. Ehkä liitymme joukkoon seuraavalla kerralla..

~ Nelli
Joka ei ehkä oo kipee mutta nenä on täys räkää..

Hiisi

Olisi pitänyt mainita aiemmin, että en tiedä vielä istumatilannetta - pahoittelut siitä. Mitään paikkaa ei olla menty varaamaan, mutta toivon mukaan kabinetti on vapaana. Emme kuitenkaan ole ulkona.

Hiisi

PAIKAN VAIHTO! Rubysta ei saakkaan ruokaa enää tänä vuonna. Tulkaa sittenkin Gastropub Soho. Otavalankatu 10

Hiisi

Ollaan Gastropub sohon tiskin oikealla puolella olevalla sohvalla

Hiisi

Tuli hyvä hetki lopettaa, ja kaikki päätti lähteä kotia kohti.