Baarin kannatusmaksut
Nyt olin kuitenkin varma, että nyt paljastuisi pinnan alta se todellinen Manson, narsisti-kusipää, joka hyväksikäyttää ja väkisinmakaa vastentahtoisia vanilija-hamehelmoja saatanallisissa sadismisessioissaan
Oishan se nyt ollu paljon suurempi nautinto kuunnella, kuinka viattomat nuoret tyttöparat joutuivat saatanallisen sadismin kohteeksi
"Yksikin lyönti on liikaa" . No niin on - paitsi jos se on suostumuksellista.Parisuhdeväkivalle on tyypillistä se että se kovenee pikkuhiljaa ja meidän ihmisten mieli on sellainen, että haluamme uskoa hyvää toisistamme, selittää asiat parhain päin ja joskus jopa itse syyllistyä asiasta. Tuskimpa ensimmäisellä tapaamisella on sinipunaisia jälkiä syntynyt, tai ensimmäisessä kerrassa kun omien rajojen yli on kävelty. Toistuvan väkivallan kohteen mieli myös joustaa ja muokkautuu niin, että jossakin kohtaa on vaikeaa ymmärtää missä kohtaa toinen tekee väärin, sietää sitä ja jää suhteeseen niiden hyvien hetkien kannattelemina, kunnes silmät avautuvat. On asiatonta perustella ettei väkivaltaa ole tapahtunut siksi että suhde on jatkunut tämän jälkeen. Lukemattomat suhteet tälläkin hetkellä jatkuvat koska uhrilla ei ole voimia, uskallusta tai osaamista lähteä, lukemattomat seksuaaliset hyväksikäytöt atkuvat vuosikausia koska uhri ei osaa, uskalla tai pysty hakemaan apua sidoksellisuuden vuoksi.Puhun tässä lähisuhdeväkivallasta, en sadomasokistisista sessioista.
Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 04.10.2024, 10:21"Yksikin lyönti on liikaa" . No niin on - paitsi jos se on suostumuksellista.Parisuhdeväkivalle on tyypillistä se että se kovenee pikkuhiljaa ja meidän ihmisten mieli on sellainen, että haluamme uskoa hyvää toisistamme, selittää asiat parhain päin ja joskus jopa itse syyllistyä asiasta. Tuskimpa ensimmäisellä tapaamisella on sinipunaisia jälkiä syntynyt, tai ensimmäisessä kerrassa kun omien rajojen yli on kävelty. Toistuvan väkivallan kohteen mieli myös joustaa ja muokkautuu niin, että jossakin kohtaa on vaikeaa ymmärtää missä kohtaa toinen tekee väärin, sietää sitä ja jää suhteeseen niiden hyvien hetkien kannattelemina, kunnes silmät avautuvat. On asiatonta perustella ettei väkivaltaa ole tapahtunut siksi että suhde on jatkunut tämän jälkeen. Lukemattomat suhteet tälläkin hetkellä jatkuvat koska uhrilla ei ole voimia, uskallusta tai osaamista lähteä, lukemattomat seksuaaliset hyväksikäytöt atkuvat vuosikausia koska uhri ei osaa, uskalla tai pysty hakemaan apua sidoksellisuuden vuoksi.Puhun tässä lähisuhdeväkivallasta, en sadomasokistisista sessioista.Ymmärrän tottakai mitä tarkoitat ja mitä ajat takaa. Mun pointti on vain se, että jos mitään todisteita ei löydy, on vain sana sanaa vastaan joskus 1990-luvun puolivälissä olleesta tapahtumasta, niin mikään oikeuslaitos ei voi tuomita ketään suostumuksellisessa suhteessa elänyttä vain sillä perusteella, että nyt 30 vuotta myöhemmin toiselle osapuolelle tuli mieleen tehdä asiasta rikosilmoitus. Koko #metoo-liike on mätä juuri tämän takia. Nimettömät kasvottomat naiset huutelevat puskista syytöksiä tapahtumista, joista ei ole näyttöä eikä todisteita ja tuomioistuimena on sosiaalinen media ja juorulehdistö. Ihmiset uskovat sokeasti kaiken mitä kerrotaan ja samalla jonkun epäsopivasti KÄYTTÄYTYNEEN tusinalaulajan koko elämä - yksityiselämä ja ura - tuhotaan täydellisesti. Vaikka keneenkään ei välttämättä ole edes kajottu. On vain käyttäydytty kusipäisesti. Ja tästä kusipäisyydestä saadaan tuomio joka saa oikeat raiskaajat ja lapsenraiskaajat kikattamaan sitä, kuinka helpolla he pääsivätkään teoistaan.Mun on varsin helppo uskoa, että Marilyn Manson on narsisti kusipää, joka on syyllistynyt juurikin parisuhdeväkivaltaan. Niin henkiseen kuin fyysiseen.Mutta noilla naisilla jo omissa tarinoissaakin se sudenkuoppa, jonka yli ei voi päästä. Niiden ei ollu pakko jäädä. Ne jäi kaikesta huolimatta. Ne piti yhteyttä ja halusi yhteydenpitoa. Niillä ei ollut mitään velvoittavia sitoumuksia Mansoniin. Ne vaan halus olla maailmankuulun superstarann heila tekipä se mitä hyvänsä.
Dokkarin katsottua tuli mieleen että on todellakin hyvä että on olemamassa mee too!Herranen aika ku jannu jahtaa keskenkasvususia teinejä ja pyrkii vielä samaan dom/sub asetelman!!!Minusta tilanne on ihan eri jos molemmat osapuolet sopii asetelmasta.
Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 04.10.2024, 10:21Mutta noilla naisilla jo omissa tarinoissaakin se sudenkuoppa, jonka yli ei voi päästä. Niiden ei ollu pakko jäädä. Ne jäi kaikesta huolimatta. Ne piti yhteyttä ja halusi yhteydenpitoa. Niillä ei ollut mitään velvoittavia sitoumuksia Mansoniin. Ne vaan halus olla maailmankuulun superstarann heila tekipä se mitä hyvänsä.Väkivaltaiseen parisuhteeseen hyvin tyypillisesti jäädään jumiin pitkiksikin ajoiksi. Keskimäärin tutkimusten mukaan niistä pakenemiseen menee se n. 5 kertaa ja on mun mielestä aika paksua väittää, että parisuhteeseen jääminen muka jotenkin todistaisi, ettei sen sisällä oo voinut tapahtua vaikka mitä kamalaa - ilman suostumusta siis. Kaikenkaikkiaan lainaamani tekstinpätkä on tosi ärsyttävä ja lähisuhdeväkivallan uhreja vähättelevä väite, mikä ei oikeestaan perustu mihinkään muuhun ku sun omaan mutuiluun.
Mutta noilla naisilla jo omissa tarinoissaakin se sudenkuoppa, jonka yli ei voi päästä. Niiden ei ollu pakko jäädä. Ne jäi kaikesta huolimatta. Ne piti yhteyttä ja halusi yhteydenpitoa. Niillä ei ollut mitään velvoittavia sitoumuksia Mansoniin. Ne vaan halus olla maailmankuulun superstarann heila tekipä se mitä hyvänsä.
Lainaus käyttäjältä: ManScandinavian - 04.10.2024, 12:42Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 04.10.2024, 10:21Mutta noilla naisilla jo omissa tarinoissaakin se sudenkuoppa, jonka yli ei voi päästä. Niiden ei ollu pakko jäädä. Ne jäi kaikesta huolimatta. Ne piti yhteyttä ja halusi yhteydenpitoa. Niillä ei ollut mitään velvoittavia sitoumuksia Mansoniin. Ne vaan halus olla maailmankuulun superstarann heila tekipä se mitä hyvänsä.Väkivaltaiseen parisuhteeseen hyvin tyypillisesti jäädään jumiin pitkiksikin ajoiksi. Keskimäärin tutkimusten mukaan niistä pakenemiseen menee se n. 5 kertaa ja on mun mielestä aika paksua väittää, että parisuhteeseen jääminen muka jotenkin todistaisi, ettei sen sisällä oo voinut tapahtua vaikka mitä kamalaa - ilman suostumusta siis. Kaikenkaikkiaan lainaamani tekstinpätkä on tosi ärsyttävä ja lähisuhdeväkivallan uhreja vähättelevä väite, mikä ei oikeestaan perustu mihinkään muuhun ku sun omaan mutuiluun.Nyt on lainattu mun suuhun ihan vääriä sanoja.
Lainaus käyttäjältä: väsykisu - 07.10.2024, 14:33Lainaus käyttäjältä: ManScandinavian - 04.10.2024, 12:42Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 04.10.2024, 10:21Mutta noilla naisilla jo omissa tarinoissaakin se sudenkuoppa, jonka yli ei voi päästä. Niiden ei ollu pakko jäädä. Ne jäi kaikesta huolimatta. Ne piti yhteyttä ja halusi yhteydenpitoa. Niillä ei ollut mitään velvoittavia sitoumuksia Mansoniin. Ne vaan halus olla maailmankuulun superstarann heila tekipä se mitä hyvänsä.Väkivaltaiseen parisuhteeseen hyvin tyypillisesti jäädään jumiin pitkiksikin ajoiksi. Keskimäärin tutkimusten mukaan niistä pakenemiseen menee se n. 5 kertaa ja on mun mielestä aika paksua väittää, että parisuhteeseen jääminen muka jotenkin todistaisi, ettei sen sisällä oo voinut tapahtua vaikka mitä kamalaa - ilman suostumusta siis. Kaikenkaikkiaan lainaamani tekstinpätkä on tosi ärsyttävä ja lähisuhdeväkivallan uhreja vähättelevä väite, mikä ei oikeestaan perustu mihinkään muuhun ku sun omaan mutuiluun.Nyt on lainattu mun suuhun ihan vääriä sanoja.Joo! Jos et alunperin sanonut, niin ei kohdistu suhun. Mä vielä haen tätä foorumin käyttöä, toi oli mun eka koskaan tänne kirjoittama viesti.
Mistä ton Mansonin dokkarin näkee?