Kirjoittaja Aihe: Viesteihin vastaaminen  (Luettu 2697 kertaa)

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 638
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Viesteihin vastaaminen
« : 08.09.2024, 19:23 »
Viikonloppuna oli puhetta erään henkilön kanssa viesteihin vastaamisesta täällä baarissa (tai jokin deittisivusto). Hän piti minua tylynä kun kerroin, etten välttämättä vastaa viesteihin mitä täällä baarissa tulee. Jos vaikka kiimamauri-59 kiteeltä lähettää yksityisviestin kun etsii perselutkaa niin mites te muut naiset, vastaatteko näihin viesteihin?

Joskus on myös ihan unohtunut vastata viesteihin..

SwitchBaker

Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #1 : 08.09.2024, 19:34 »
Viestejä kyllä tulee, mutta usein viestien sisällössä ja ihan perus käytöstavoissa on toivomisen varaa. Viestit, joissa käytännössä tilataan palvelua: saat panna mua sträppärillä tai piiskata mut siniseksi, menee suoraan poistoon. Usein toivoisi viestin lähettäjän ensin tutustuvan profiilitekstiini ja tästä jalostetumpi versio on vielä, että omakin profiili olisi täydennetty.

Mutta vastaus kysymykseen, vastaan, jos lähestyminen on asiallinen ja lähettäjällä on jotain kiinnostavaa sanottavaa. Muihin en vaivaudu vastaamaan.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1799
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #2 : 08.09.2024, 19:55 »
Mä en kans enää vastaa yleisvonkuihin mitään. Jos niist suoraan näkee, ett kaikille sama viesti, eikä vilaustakaan profiiliin. Mutta sit joskus jollain on ihan asiaakin, ni toki vastaan asiallisiin.

Pip

Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #3 : 08.09.2024, 20:34 »
Useitakin viestejä laittanut, mistä selkeästi käy ilmi, että olen profiilin lukenut ja sisäistänyt sen sanoman ja todella yksilöinyt viestini. Vastauksia tullut n. 5%. Kyllä mun mielestäni tää viestikulttuuri on nykyään muuttunut, koska ennen lähes 95% tullut vähintään vastaus, että kiitos kiinnostuksesta, mutta nyt ei kolahda. Oikeasti nykyaika, jotain vastausta edes.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 777
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #4 : 08.09.2024, 21:00 »
Vastaan melkein aina viesteihin. Yksittäisille ihmisille en ja jos nyt on ihan jotakin törkyä. Joskus vastaaminen voi kestää ja jos syystä tai toisesta on tullut kerralla enemmän viestejä, voi joku olla mennyt ohi. Ei ole itseltä pois olla mukava, mutta opettelen että ihan kaikille ja kaikissa tilanteissa ei tarvitse olla.

Hexx

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • the universe is within me as it is within itself
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #5 : 08.09.2024, 21:05 »
Vastaan toistaiseksi lähes kaikkiin viesteihin. ”Läähkispuuhkis, en edes lukenut profiiliasi kunnolla” -tyyliset ratkaisut saavat yleensä vähän kärkkäämmän vastauksen. Mitä janoisempaa tekstiä, sen pienemmällä todennäköisyydellä vastaan.
Oma ongelmani on arvostus muiden aikaa kohtaan. En tahdo jättää puille paljaille, mutten tosin tiedä kauanko tämä hyväntahtoisuus kestää. Ei tunnu moni arvostavan minun aikaani, kun laittaa viestiä lukematta edes perusjuttuja ensin. En siis todellakaan syytä ketään siitä, jos ei maita vastata.

Lanius_x

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 33
  • Oot niin kaunis kun kärsit 🖤
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #6 : 08.09.2024, 21:46 »
Vastaan, jos herää halu vastata ja jos mulla on ihan oikeasti jotain henkilökohtaista, kiinnostavaa sanottavaa kyseiselle henkilölle. Jos en keksi mitään erityistä sanottavaa, en välttämättä vastaa, koska en näe siitä kummallekaan hyötyä. Siinä ei ole mitään henkilökohtaista. En vain itse tykkää nolla-arvon viesteistä, joten en myöskään tykkää niitä lähettää.

 Useinkaan ei ole varsinaisesti kyse siitä, ettei kolahda, koska enhän mä toista tunne enkä niinkään voi käsi sydämellä sanoa, joten tuntuisi väärältä sanoa: ”Ei kolahtanut”, koska kyse ei välttämättä ole ihan siitäkään... Ei vain ole mitään, mitä haluan juuri siinä mielentilassa juuri sille henkilölle sanoa. Jos ajattelen: ”Nyt ei oo fiilistä vastata tälle, vastaan myöhemmin” ja kuluu aikaa, joskus yksinkertaisesti unohdan vastata.

Tuntuisi aika tyhmältä vastata: ”Kiitos kiitos. Aajoo, aha, vai niin…” Joten jos en keksisi mitään henkevämpää sanottavaa, jää helposti vastaamatta. Jos tyyppi on painostava ja tivaa vastausta tai lähettää kasan uusia viestejä ennen kuin olen edes ehtinyt vastata edelliseen, blokkisormi heilahtaa herkästi.

Viestit, joissa käytännössä tilataan palvelua: saat panna mua sträppärillä tai piiskata mut siniseksi, menee suoraan poistoon.

Tämä! Palvelun tilaajat menevät suoraan blokkiin kulkematta lähtöruudun kautta. Joskus vastaan suoraan, että kannattaa tutustua paikallisten prostituoitujen palveluihin. He toteuttavat kyllä rahasta toiveesi. Itse en ole prostituoitu, joten en myöskään tee sängyssä, mitä toinen haluaa, vaan teen, mistä itse nautin. Tämä selviää kyllä myös profiilistani, mikäli osaa lukea.

Ihmettelen myös, eikö näillä ruinaajilla ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä mä tienaisin, jos olisin valmis toteuttamaan masokistien toiveita? Tarjouksia tulee esimerkiksi fetlifessä intialaisilta ja arabialaisilta masokisteilta. Eniten niitä tuli, kun profiilini oli femme. Masokistit tarjoavat aika paljon rahaa aidosta seksuaalisadismista. Se on hyvin hyvin harvinainen piirre naisella. Niin harvinainen, että siitä oikeasti maksetaan.

”Saat x dollaria, jos pillus kostuu, kun teet y.”

Ja nää summat on siis valtavia, kuusinumeroisia. Olen sanonut näillekin: ”Ei kiinnosta. En ole prostituoitu. Etsi sellainen.” Niin miksi ihmeessä mä toteuttaisin Suomessa jossain bdsm-baarissa rändömien idioottien toiveita ILMAISEKSI? Juuei... Kyllä mä olen ihan seuraa hakemassa, en muiden toiveita toteuttamassa.

En ole valmis myymään sadismiani mistään hinnasta tai tekemään, kuten toinen haluaa. Jos olisin, olisin hyvin hyvin rikas nainen. Siksi mulle on täysin käsittämätöntä, että kenellekään tulee edes mieleen lähestyä dominoivaa tilaamalla palvelua. Siitähän sais siis rahaa, jos palvelun toteuttaminen kiinnostaisi! Ei kai kukaan hullu sellaista ilmaiseksi tekisi.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2024, 18:40 kirjoittanut Lanius_x »

Pannaani

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Ankka sanoo kvaak
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #7 : 08.09.2024, 21:55 »
Useitakin viestejä laittanut, mistä selkeästi käy ilmi, että olen profiilin lukenut ja sisäistänyt sen sanoman ja todella yksilöinyt viestini. Vastauksia tullut n. 5%. Kyllä mun mielestäni tää viestikulttuuri on nykyään muuttunut, koska ennen lähes 95% tullut vähintään vastaus, että kiitos kiinnostuksesta, mutta nyt ei kolahda. Oikeasti nykyaika, jotain vastausta edes.
Tältä foorumilta ei ole otoksia kuin 1 (ei vastausta), mutta toisaalla olen kyllä huomioinut saman. Ymmärrän sinänsä jos (törky)viesteihin meinaa hukkua, mutta kyllä se jossain määrin turhauttaa kun vastaa pitkään, yksityiskohtaseen esittelyyn samalla mitalla ja ne tapaukset ku saa vastaukseksi edes "ei kiitos" on ehkä tuota 5% luokkaa - sekin luultavasti yläkanttiin.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 348
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #8 : 08.09.2024, 22:16 »
En vastaa, jos viesti ei mielestäni ansaitse vastausta. Varsinkin tuntematonta lähestyttäessä  voisi sisältöön hiukan panostaa.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1878
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #9 : 08.09.2024, 22:23 »
Vastaan toistaiseksi lähes kaikkiin viesteihin. ”Läähkispuuhkis, en edes lukenut profiiliasi kunnolla” -tyyliset ratkaisut saavat yleensä vähän kärkkäämmän vastauksen. Mitä janoisempaa tekstiä, sen pienemmällä todennäköisyydellä vastaan.
Oma ongelmani on arvostus muiden aikaa kohtaan. En tahdo jättää puille paljaille, mutten tosin tiedä kauanko tämä hyväntahtoisuus kestää. Ei tunnu moni arvostavan minun aikaani, kun laittaa viestiä lukematta edes perusjuttuja ensin. En siis todellakaan syytä ketään siitä, jos ei maita vastata.
Mutta arvostaako nollaprofiilin omaava, saman viestin monille naisille lähettävä mies sinun aikaasi?

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 638
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #10 : 08.09.2024, 22:26 »
Useitakin viestejä laittanut, mistä selkeästi käy ilmi, että olen profiilin lukenut ja sisäistänyt sen sanoman ja todella yksilöinyt viestini. Vastauksia tullut n. 5%. Kyllä mun mielestäni tää viestikulttuuri on nykyään muuttunut, koska ennen lähes 95% tullut vähintään vastaus, että kiitos kiinnostuksesta, mutta nyt ei kolahda. Oikeasti nykyaika, jotain vastausta edes.
Tältä foorumilta ei ole otoksia kuin 1 (ei vastausta), mutta toisaalla olen kyllä huomioinut saman. Ymmärrän sinänsä jos (törky)viesteihin meinaa hukkua, mutta kyllä se jossain määrin turhauttaa kun vastaa pitkään, yksityiskohtaseen esittelyyn samalla mitalla ja ne tapaukset ku saa vastaukseksi edes "ei kiitos" on ehkä tuota 5% luokkaa - sekin luultavasti yläkanttiin.

Mun mielestä on jotenkin tökeröä vastata "ei kiitos" tai "nyt ei kolahda". Mielummin en vastaa mitään. Ei sekään taida hyvä olla  ???

Pannaani

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Ankka sanoo kvaak
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #11 : 08.09.2024, 22:46 »
Lainaus käyttäjältä: Laura
Mun mielestä on jotenkin tökeröä vastata "ei kiitos" tai "nyt ei kolahda". Mielummin en vastaa mitään. Ei sekään taida hyvä olla  ???
Ehkä olen jotenkin vanhakantainen mutta pohjimmiltaan rinnastan sähköisen viestinnän kasvokkain tapahtuvaan, jolloin yleensä saa edes jonkinlaisen reaktion aikaan. Vastaus voi olla lyhyt tai pitkä, kohtelias tai tökerö, kunhan edes jonkinlaisen kuittauksen saa niin ei jää ihmetyttämään että katosiko se viesti jonnekkin kyberavaruuden syövereihin.

Hexx

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • the universe is within me as it is within itself
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #12 : 08.09.2024, 22:49 »
”Mutta arvostaako nollaprofiilin omaava, saman viestin monille naisille lähettävä mies sinun aikaasi?”

Taisin omassa viestissäni kirjoittaa täysin saman asian vähän eri sanoilla.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 88
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #13 : 09.09.2024, 08:40 »
Juolahti tässä mieleen sellainenkin ajatus, että tällainen foorumikirjoitteluhan alkaa olla jo vanhanaikaista, eikä välttämättä moni käyttäjä välttämättä käy foorumilla edes viikottain, jos ollenkaan. Discordissa kirjoitetaan yhden päätalosarjan verran tekstiä päivässä, ja arvelisin että nopeammalla sykkeellä viestittelevät viettänevät leijonanosan ajastaan siellä.

Silloin joskus kun mulla vielä oli oma profiili, sain yleensä aika hyvällä osumaprosentilla vastauksia, mutta 99% jos otan yhteyttä ennestään tuntemattomaan ihmiseen pelkästään foorumipreesenssin tiimoilta, niin en ole siltä ihmiseltä vailla mitään. Ehkäpä siis siksi.


-baltsu
« Viimeksi muokattu: 12.09.2024, 02:08 kirjoittanut Kaisla »

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 645
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #14 : 09.09.2024, 08:59 »
Mulla jää vastaamatta osaan viesteihin koska ne ovat asiattomia. Profiilissani lukee en etsi seuraa - jos saan viestin jossa tarjotaan hyvin geneeristä sessioseuraa on aivan selvää ettei kirjoittaja ole tutustunut profiiliini, vaan kokeilee kepäillä jäätä. Ikävä kyllä asiallisesta vastaamisesta tälläieen viestiin saattaa seurata asioita joille en itseäni halua altistaa: vonkaamista tai "huorittelua". Luonnollisestikaan "Ei kaikki nollaprofiilivonkausvisteilijät" vastaa asiattomasti, mutta kun kokemus on riittävän monesta on huomannut että riski sellaiseen on riittävän suuri.

Joskus taas vastaus saattaa unohtua siksi että pitkä viesti ansaitsisi vähän pidemmän vastauksen, mutta juuri sillä hetkellä sitä ei jouda runoilemaan ja sitten se jää...