Kirjoittaja Aihe: Viesteihin vastaaminen  (Luettu 2676 kertaa)

Maatalon tytär

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 8
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #45 : 12.09.2024, 11:34 »
Sisältökysymykset jää toissijaisiksi, jos puuttuu prosessaamistaito. Odotan tässä mielenkiinnolla, mitä Tuomaristo sanoo.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #46 : 12.09.2024, 11:44 »
Kyllähän ne usein taitaa olla ne omat odotukset joiden myötä se pettymys syntyy.
Siinä kun kahden viikon pohtimisen jälkeen päätyy yön pimeinä tunteina sittenkin uskaltautumaan, panostaa parhaansa, miettii vielä tunnin tuijottaen että kirjoitinkohan jotain tyhmää, tulee tulokseen että kai ny, koska tyhmäähän tää varmaan kaikkien mielestä on ja painaa rohkeasti lähetä.
Odottelee siinä sitten innoissaan vastausta, lukee lähettämänsä viestin itse tusinaan kertaan ja tuskailee että onkohan ok lähettää pyytämättä oikaisuviesti perään, eikä vastausta kuulu.

On sitten ihan eri asia miten syvälle ihon alle kaiken tämän päästää, kaikki ei ole kaikkia varten, ei edes ennestään tuntemattomien kanssa, vaikka jaettu informaatio natsaisi kuinka mehukkaasti hyvänsä ja mielikuvitus laukkaisi jo pannan niittausalasimien myyntisivustoilla. Kosiohousujen etumusbpullotustaan kiristäen ja katkeruuden neilikka napinlävessä kuihtuen. Loputtomasti päätä seinään ja huomenna uudestaan, siihen kun laitetaan aika kertoimeksi vaikutus hiipii raoista sisään ja viimeistään vanhana alkaa olemaan ennakkoon äkäinen ensin itselleen, sitten muille. Tällehän on ihan oma alakulttuurinsakin jo syntynyt.

Sitten kun keikautetaan vähän toisinpäin, vilkaistaan vähän sinne vastaanottavalle puolelle, täällä tai vaikka fetissä, niin vaikei ole mielekästä kantaa vastuuta ennakkooletusten, johonkin profiloitavaan ryhmään kuulumisen takia, niin herran vitun jumala minkälaista ala-arvoista paskaa jengi joutuu vastaanottamaan, ei ole ihmekään jos menettää mielenkiinnon vastata enää kenelekään tai edes avata viestilootaansa kun päällimäisenä kerrostumana on yhdenlauseen ajatuskukkasia. Osa osastoa jolla ajetaan vastaanottaja kujalle ja kyseenalaiistamaan itseään, saako näistä joku jotain ja miten. Varmasti saa, paljon saakin ja vielä jos vastaanottaja reagoi niin varmasti vielä enemmän.

Meitä on moneen rekeen, mutta toisaalta taas, onko se maltillisemmin ja taiten kauniisiin sanoihon verhoiltu vonkausviesti yhtään sen vastauksen arvoisempi, kun kuitenkin sen voisi ilmaista rehellisen lyhytsanaisestikin.

Ollaan ihmisiä toisillemme, kaunis ajatus ja sehän ilmeisesti totutuukin, kuten tästäkin ketjusta voidaan todeta. Koitetaan olla myös jotain muuta, kun tuo ikiaikainen inhimillisyys pitää sisällään niin kovin paljon. Taistelu lienee loputon, muutos mahdoton, reaktiot kuljettavat herkästi vaan väärään suuntaan ja onko sittenkään moraalisesti oikein toivoa että iso osa kaikista vaan katoaisi ja lakkaisi olemasta, koska se toinen osa maksaa hiton kovaa hintaa siitä miten kaikki "toimii".

Itseäni kiehtoo toisinaan minkälaisia vastauksia ne kaikkein rumimmat viestit ja seuranhaut saa, koska täytyyhän sen toimia, ellei niin on vaan tyhmää sukupolvi sukupolvelta toistaa samaa virhettä.

-HPM

"Pure kaulavaltimoon, pure kaulavaltimoon"
-PPP' nelisormimagnusti

Jan-sw

Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #47 : 12.09.2024, 12:21 »
Mielenkiintoista. Jos olisin valamiehistössä, niin sanoisin että Hardox puhuu nyt itseään vastaan.

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #48 : 12.09.2024, 17:41 »
Kyllähän se aika paljon kertoo ihmisestä, joka ei vastaa asiallisiin viesteihin. Varmasti myös irö-elossa varmasti myös ei ole välttämättä kovinkaan mukavaa seuraa.

Edit. Toisaalta sitten jos joskus tapaan näitä henkilöitä livenä, jossain miiteissä tai bileissä niin ihan samalla tavalla itsekin jätän vastaamatta ja muutenkin ignooran.
Riippuu viestistä!

I.e. Voisin raiskaa sut viesteihin
on iha ok vastaa jotain todellä törkeetä, mielummin et porautuu kunnolla toisen hermoon.
Aloittaja asettaa pelisäännöt tai jotain semmosta

Bi-orja84m

Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #49 : 12.09.2024, 17:51 »
Meitä on moneen rekeen, mutta toisaalta taas, onko se maltillisemmin ja taiten kauniisiin sanoihon verhoiltu vonkausviesti yhtään sen vastauksen arvoisempi, kun kuitenkin sen voisi ilmaista rehellisen lyhytsanaisestikin.

Vanha yleistävä viisaus: "miehet tykkää mitä ne näkee ja naiset mitä ne kuulee (= lukevat). Tämän takia miehet valehtelee ja naiset meikkaa".  Eli todellakin on väliä miten itsesi/asiasi ilmaiset naiselle, ja millaisen mielikuvan itsestäsi/asiastasi luot hänelle korvien väliin jota hän voi mielikuvituksen voimin sitten jatkojalostaa eteenpäin omassa päässään, koska tämä jatkojalostamis prosessi ruokkii hänen mielenkiintoaan sinusta tai esittämästäsi asiasta.

Itse aiheeseen näin sub miehenä vastaten:
Itse olen täällä baarissa lähettänyt näiden vuosieni aikana noin kuudelle-seitsämälle D naiselle yv:tä ajatuksena läheisempi tutustuminen. Itselläni on tietyt kriteerit  D-henkisyys, etsii ylipäätään seuraa, fiksu etäisyys minusta ja yleisesti profiilin sisältö. Koitan hieman panostaa aloitus viestiini kertomalla lyhyesti itsestäni, miksi otin häneen yhteyttä ja miksi näkisin itse että meillä voisi olla jotain yhteistä. Saatan kysyä jotain hänen profiilin liittyvää asiaa jne. Pääosin pidän kirjoitus tyylin rentona ja normaalina koska itse uskon siihen, että ensin tulee ihminen nickin takaa ja sitten vasta se roolitus ja kaikki muu.

Jokaiseen aloitukseeni olen saanut aina vastauksen, ja vaikka asiat eivät ole edenneet välttämättä toivottuun suuntaan niin itselleni ei ole jäänyt mitään hampaan koloon ja muistuttaa ainakin että edes MINÄ en ole täydellinen.  :)

Näin bi:nä miesten kesken viestinä on täysin erillaista, ja tiedän todella hyvin mitä ne muutaman lauseen lähestymis yritykset ovat. En yleisesti itsekään vastaa niihin. Mutta paljon todella hyviäkin olen saanut miehiltä jotka todella ymmärtävät asian päälle.

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 286
  • Eläpä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #50 : 12.09.2024, 18:38 »
Joitakin viestejä on tullut lähetettyä ja joihinkin on tullut vastaus ja joihinkin ei. Joistakin on tullut ystäviä tai jopa enemmän ja joistakin taas ei.

Minusta se on ihan ok lähestyä asiallisella viestillä jos toisen profiilissa, kirjoituksissa tai kuvissa on seikkoja jotka kiinnostavat tai miellyttävät ja uteliaisuus ihmistä kohtaan on herännyt. Miten muuten voisi tutustua uuteen ihmiseen kuin kommunikoimalla vaikka se erittäin vaikeaa onkin.

Kaikki viestinnän ammattilaiset tuntevat Osmo A. Wiion lait. Ne perustuvat Murphyn lakiin.

Kuten arvaat, lait ovat satiiris-pessimistisiä:

    1. Viestintä epäonnistuu aina, paitsi sattumalta.

    2. Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.


nordicpeaches

Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #51 : 14.09.2024, 20:36 »
Sanoisin että vastaan ehkä n. 20% yksityisviesteistä mitä saan tuntemattomilta koska niihin ei panosteta yhtään.

"Mitä kuuluu kukkuluuruu" on ehkä tylsin avausviesti, suurimmaksi osin siksi että mä tiedän tasan tarkkaan että ei häntä oikeasti kiinnosta mitä mulle kuuluu, eikä mua kiinnosta miten mulle täysin tuntemattomalla ihmisellä on päivä mennyt.

Kopioi ja liitä-viestit ignooraan myös, koska tiedän että ne on ennen mua lähetetty vähintään sadalle muulle ja mä oon vaan yksi potentiaalinen nimi listalla.

Tökeröt vonkausviestit on vähän 50/50, joskus ignooraan, joskus ihan omaksi viihdytyksekseni vastaan koska mikään ei oo hauskempaa ku seurata hauraan miesegon murenemista.

Rautaperse

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1000
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #52 : 14.09.2024, 23:47 »
Jos lähettää vietin tuntemattomalle (vokaus yms.), niin ei pidä loukkaantua, jos siihen ei vastata.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1052
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Viesteihin vastaaminen
« Vastaus #53 : 15.09.2024, 07:17 »
Oon tainnut vastata kaikkiin naisten lähettämiin aloitusviesteihin ja ehkä puolet miehistäkin on saanut vastauksen.

Omiin lähettämiini viesteihin vastaus taitaa tulla 3/4 vaikka ne onkin niitä moi mitä kuuluu xxx ? Viestejä  >:D