Baarin kannatusmaksut
Tykkään. Mutta niinku. Ilmeisesti kasvoissani on pintaverenkierto niin herkkää ja pinnassa, että vetää aika pahasti punaisille verenpurkaumille naaman täyteen ja sen kanssa sitten ollaan päivä pari Lienen myös herkkä hapenpuutteelle(?), sillä pientä pistelyä ehtinyt kokea lyhyen rajoitushetken aikana tossa kulmakarvojen välissä. Tuleeko muille jälkiä tai kipuaistimuksia tms. herkästi? Tai ollenkaan...?
Luin tän kommenttiketjun jo useampi päivä sitten, mutta silloin jäi oma viesti kirjottamatta. Jostain syystä tän harrastuksen myöntäminen tuntuu vaikealta, jopa tällä foorumilla. Mutta on tätä tullut harrastettua ja nimenomaan yksin. Lähes siitä asti kun koko itsetyydytyksen alotti niin oon kasannut paksuja peittoja ja tyynyjä naaman päälle ja sit 17 vuotiaana tuli ostettua yks vyö, sitä on tullut käytettyä nyt 11 vuotta. Pari kuukautta sitten kokeilin muovipussia, mutta siinä alko tulemaan paniikki vähän liian nopeesti, joten se on tähän mennessä jäänyt yhteen kertaan. Ja ehkä parempikin pitäytyä siinä tutussa, jonka kanssa on oppinut mikä on just tarpeeksi eikä yhtään liikaa. Oon muutaman kerran pyytänyt avomiestä pitämään kättä mun suun edessä tai kuristamaan seksin aikana ja on se niin tehnytkin, ei kovaa ja lyhyen aikaa vaan. Tuntuu että toisen tekemänä mulle tärkeintä siinä ei olisi se että happi loppuu, vaan enemmän se, että tietää että se toinen voisi halutessaan tehdä mulle mitä vain ja nähdä ja tuntea sen vahvan käden tarttumassa mun kaulaan. Joten en välttämättä edes haluakaan (vielä) että joku toinen kuristaa mua yhtä kovaa kuin miten mä itse sen teen.
käykää sen verran opissa että osaatte edes erottaa tajuttoman ja elottoman.
Olen käyttänyt suojanaamaria, käden painamista kasvoille, kuristamalla hapensaannin rajoittamista, sekä ns. hapettamista (käsivarsilla tehtävä lukko, joka salpaa verenkierron aivoihin). Kaikissa tapauksissa käytän erittäin suurta varovaisuutta, erityisesti kuristettaessa. Kuristettaessa kurkusta on syytä kiinnittää huomiota siihen, ettei paina kurkunpäätä, joka vahingoittuu kokolailla helposti. Naruja tms. välineitä en käytä hengityksen kontrollointiin, koska tuntuma subiin puuttuu. Pelottavinta vinkulelulle tuntuu olevan hengitysteiden peittäminen kädellä, tai korkitetulla suojanaamarilla. Tämä on turvallisin menetelmä ylläluetelluista ja luo helposti pakokauhun tuntemuksia. Kannattaakin jutella tästä subin kanssa ennen, ja jälkeenpäin. Kokeilla ensin varovasti ja edetä vain, jos tunnutaan selviävän ilman traumoja. Joskus on lopetettu ensimmäiseen kertaan, kun se on ollut henkisesti liian kova paikka. Tärkeintä on kuitenkin subin hyvinvointi.