Baarin kannatusmaksut
Tällainen "vaarallinen" leikki myös lähentää, mutta mitään typeriä riskejä en ikinä ottaisi.
Lainaus käyttäjältä: swan - 23.02.2012, 23:13Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.Tähänkö siis perustuu se, että monesti pidätän hengitystä ollessani Naisen ohjastaman auton kyydissä?
Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.
muovipussia en antaisi päähäni laittaa
Itse olen kerran kokenut tuon kaulavaltimot tukkimalla tajunnan menetyksen, olikin sitten sinänsä ainutkertaista etten koskaan ole mistään muusta syystä pyörtynyt. Itsellä sama juttu. Breath play muuten, kuten tuo kahden sormen tekniikka, ovat kyllä ehdottomasti minulle se mikä saa kuumaksi mutta tuossa tajunnan menettämisessä tunne oli erilainen, hyvä mutta erilainen. Luottamustahan tuo kyllä hurjasti vaatii, en ikinä tekisi ihmisen kanssa johon en täysin luota.
Jep tuo on tuttu ja tuosta aina painitaan. Eli tekniikka josta täällä puhuin on siis RASK metodi joka sisältää tietoisen riskin pyrkien pienentämään sitä mahdollisimman hallituksi. Johtuen KAIKESTA tuossa linkissä mainitusta en itse enää tee kuin ko. metodia. En suosittele sitä kenelläkään ja opetan vain heille jotka ovat valmiita itse olemaan ottavana osapuolena ensin (lukuisista syistä). En milloinkaan tee tuota reilusti ylipainoisille tai 2 vuoden sisällä paljon laihduttaneille. Osaan sen ensiavun elvytystekniikan joka tuo tuon 10% mahdollisuuden ja koulutan sen aina samalla. Mutta se tekijä joka tuossa on tärkeä on se pulssin seuraaminen. Muutos pulsissa (vähäinenkin) saa otteen irtoamaan. Tuota ei voi tuntea "poliisiotteella". Toinen on se sormiote joka todellakin tuo herkkyyttä ja estää puristamisen väärästä kohtaa. Mutta en väitä, en nyt enkä koskaan, että kyseessä olisi vaaraton laji. Tämä käyttämäni metodi on vain ainoa tietämäni jolla saan siihen RASK mallin hallinnan.