Kirjoittaja Aihe: Shibari/kinky aiheinen tatuointi  (Luettu 933 kertaa)

Blindfolded

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Computer says no
  • Galleria
Shibari/kinky aiheinen tatuointi
« : 13.08.2024, 21:55 »
Olen jo pitkään haaveillut että ottaisin jonkun tatuoinnin. Kuvan aihe on tottakai joko Shibari tai muu Kinky aiheinen juttu. Olen googletellut niitä varmaan useita satoja mutta mikään ei ole ihan tuntunut siltä että tämä voisi olla juuri se minun tyyliseni tatska jonka haluaisin iholleni. "Identifioidun" orjaksi joten jos satut tietämään jonkun kivan tatskan joka voisi kuvata tätä "teemaa" niin saa heittää vinkillä! Ja kiitos hyvistä vinkeistä jo etukäteen  8) Niin ja ei kannata kysyä, että millainen sen pitäisi olla koska en tiedä... se voi olla lopulta ihan mitä vaan jos se vaan tuntuu ja näyttää hyvälle.

Pera

Vs: Shibari/kinky aiheinen tatuointi
« Vastaus #1 : 13.08.2024, 22:29 »
Mikä tatuointityyli sua viehättää?

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1799
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Shibari/kinky aiheinen tatuointi
« Vastaus #2 : 14.08.2024, 00:06 »
Mä olen pitkään haaveillut sellasesta nilkan ympäri menevästä, niinku ois köysipusu. Isännällä on tapana laittaa köydet aina kolmeen kertaan ympäri, niin siitä heti poistaessa kuvat talteen.  Joko ottaisin niin, että siitä lähtisi vielä yksi viiva kohti jalkapohjaa, ikäänkuin kertomaan, että olen omistettu tai sitten jotain muuta. Ajatustyö on vielä vähän kesken, samoin toivottu väri.

Toisaalta viime novellissa käytin likan omistusmerkkinä mustaa sydän -jonoa, jossa oli sydän jokaisesta vuodesta ja sellane kiinnostaisi myös. Sen ongelma on ainoastaan, että toteutettuna vuosittain, aiheuttaa suht pitkän verenluovutusesteen, eikä olis mielekästä tehdä sitä niin usein. Ja osi ehkä tyhmä odottaa esim 10v ja tehdä aina kerralla sitten useampi .

Vallan kinky, mut jokin verran vanhempi haave olisi lihaleima, johon toki omat ajatukset teksteihin. Lihaleima yleensä leimataan vasta teurastettuun lihaan, mutta taiteilijan vapaus muokata se esimerkiksi kinkyn syntyleimaksi..

Hankala tietysti ajatella, mikä juuri sinulle näin tuntematta sopisi, mutta tuossa nyt jonkinlaista vinkkiä pyydetyistä aiheista.