Kirjoittaja Aihe: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?  (Luettu 4598 kertaa)

rouquine

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #30 : 04.08.2024, 18:25 »
MMN kimppa jossa allekirjoittanut subina ja kaksi D:tä  :love: On vain harmillisen haastavaa löytää kaksi domia jotka kokisin vetovoimaisiksi, jotka tulisivat toimeen keskenään jotenkuten ja että kaikki kolme saisivat kalenterinsa sovitettua yhteen  :(

rohize

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #31 : 04.08.2024, 18:39 »
2 brättiä 1 dom, mielellään molemmissa rooleissa kerran. Kaaos lisääntyy kun kädet ei vain riitä  >:D

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #32 : 04.08.2024, 22:16 »
Keskimääräistä vaikeampi kysymys. Monta asiaa olen saanut kokea. Pari kolme vielä toteutumatonta asiaa tulee kenties mieleen:
- Tallottavaksi joutuminen. Tämän toteuttaminen vaikuttaa yllättävän hankalalta siihen nähden, miten yksinkertaista sen luulisi olevan.
- Ulkoilu kontaten taulutushihnassa
- Kahden tai useamman dommen palveleminen. Tässä palveleminen tosiaan tarkoittaa palvelemista, vaikka illallista laittamalla ja tarjoilemalla, ei siis niinkään tai ainakaan pelkästään rääkättäväksi antautumista (kaksikon piiskattavana olen ollut, ja se oli kaikille asianosaisille hyvä kokemus).

Sitten olisi lista toteutumatta jääneitä asioita, joita olisin kaivannut joskus, mutta en enää. Niistä on aika tai ikä ajanut ohi. Aika levollista on huomata miten jotkin asiat voivat jäädä toteutumatta ilman, että se harmittaisi.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2024, 14:03 kirjoittanut semar »

777

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 35
  • 185cm 109kg 41v
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #33 : 16.08.2024, 23:08 »
MMN kimppa jossa allekirjoittanut subina ja kaksi D:tä  :love: On vain harmillisen haastavaa löytää kaksi domia jotka kokisin vetovoimaisiksi, jotka tulisivat toimeen keskenään jotenkuten ja että kaikki kolme saisivat kalenterinsa sovitettua yhteen  :(

Kai tuollaisiakin on mutta ainakin itse olen kieltäytynyt aina jos 2-1 ehdotettu näin päin. En halua edes tietää muita miehiä olevan elossa sillon kun seksistä puhe. Sen sijaan sellanen haaremityyppinen tilanne ois erittäin nautinnollinen ainoana dom miehenä useammalle sub naaraalle. Brättäilijästä voisi tehdä esimerkin kuuliaisemmille. Ja ois kiva sitoa niin että subit aiheuttavat tukalaa nautintoa jo toinen toisilleen väkisinkin. Esim ois kiva sitoa kaksi taipuisaa balettimimmiä yksi jalka varpaillaan ja toinen nilkka suorana ylös niin että siitä nilkasta menee katossa olevan väkipyörän kautta veto toisen haaroihin, ja vice versa.

equ

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Kun elämä tarjoilee sitruunoita, ne syödään.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #34 : 17.08.2024, 14:01 »
Jaa-a, mites tämän sanoisi kuulostamatta melodramaattiselta?  :))


Bucket listillä on kaikki kinkykokemukset, sillä enpä ole niitä oikeastaan koskaan elämässäni kokenut. Tai no, joskus reilusti viime vuosikymmenen puolella pariin otteeseen, mutta tosiaan vain pariin otteeseen, tämän jälkeen eivät ole oikein taivaankappaleet osuneet kohdilleen ;D

Pitkältihän osan tästä ajasta olen tietoisesti pysytellyt omissa oloissani hakematta sen kummemmin seuraa, koska sellaisen junakolarin kanssa joka vielä jokunen vuosi sitten olin, ei varmaan olisi kenenkään ollut hedelmällistä deittailla etc. Muutoin matkassa on sitten ollut lähinnä varmaan vain huonoa tuuria (sattunut kohdalle vaniljaa jne.).

Mutta mitäpä näitä murehtimaan, aika aikansa kutakin 8) Sitä kun ei koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan (plus kaikki muut kliseiset motivaatiolauseet live love laughista lähtien).

Hexx

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • the universe is within me as it is within itself
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #35 : 17.08.2024, 19:32 »
Komppaan edellä vastannutta. Kaikki on kokematta kevyttä kipua lukuunottamatta. Tieto omasta kinkyydestä on ollut todella nuoresta, fiksuna en lähtenyt tutkimaan ennen, kuin pääkoppa ja elämä saatiin kasaan.

Köysiä ja kipua tahdon seuraavaksi tutkia kunnolla. Luonnollisesti kaikki muutkin omat intressit, alistumisen tutkiminen ylipäänsä. Sain hetki sitten maistiaisen kunnolla subspaceen tippumisesta ja hinkuhan siitä jäi. Saapi nähdä, millaisen vastauksen antaisin, kun kaikki nämä ”perusheinät” on tutkittu. Nälkä kasvaa syödessä.

Odin

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #36 : 09.09.2024, 11:43 »
Domin näkökulmasta olen pystynyt toteuttamaan  käytännössä kaikki haluamani fantasiat vuosien saatossa tapaamieni ihmisten kanssa. Samalla tavalla olen varmaan myös auttanut muita ruksimaan omia bucket listejänsä.

Omalla tavallaan hyvä tilanne, mulla aika pitkälti sama tai ainakin just nyt tuntuu siltä.

Yksi asia on kuitenkin kokematta ja se on että USEAMPI nainen pissaisi päälleni yhtäaikaa. Jostain syystä tilanteet ovat jääneet ujopissan yms. takia toteutumatta vaikka yrityksiä on useampiakin ollut. Ja nyt kun tämän menee kertonaan ääneen, niin voi olla että entistä epätodennäköisemmin se toteutuu koskaan  ;D ;D Parhaat kokemukset kun on yleensä extempore ja etsimällä löytää  huonosti asioita

Järjestät naisille kahvikutsut ensin? Tosin se pissa sitten haisee kahville aika voimakkaasti.

Tämä menikin yllättävän nopeasti viime perjantaina check-tilaan viime viikolla :) Sen verran hyvä kokemus oli, että toivottavasti joskus taas uusiksi. Eikä se kahvituoksu haittaisi lainkaan. Uusia kokemuksia miettimään, ne pitävät virkeinä - ei voi tietää mistä tykkää ennenkuin kokeilee. Se on tullut ainakin huomattua  :)

kadonnut

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Panta kaulalla, olen turvassa.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #37 : 09.09.2024, 13:51 »
Mielessä on pyörinyt erään fetlifen keskustelun pohjalta että suunnittelisin naisten siveysvyön jossa pillun kohdalla on läpinäkyvä kuppi ja sais alipaineella imettyä pimpin turpeaksi siihen x ajaksi tai kenties niin pitkäksi aikaa kun vaan sattuu unohtumaan. Tollasta tuotetta ei ole lainkaan olemassa ja keksintönä se ois uusi. Eli mun ominta alaa juurikin.

Toki ehkä tälläisiin haaveisiin sit liittyy myös joku daami jonka kohdalla sen totteuttais (jaajo-slangi varoitus).

Tän tuotteen ostaisin välittömästi   :love:

SaRu

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #38 : 09.09.2024, 19:02 »
Onhan mulla haaveeni, mutta koska Tyrannikin lukee tätä palstaa, ei uskalla kaikkea kertoa täälläkään... 🫣

bondi

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 179
  • Ex-tunnus: Bondm74
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #39 : 10.09.2024, 23:57 »
Oma lista on melkoisen pitkä. Eikä tässä läheskään kaikki.
(osan toteuttamiskelvollisuus riittävän turvatason säilyttämiseksi on haastavaa, tai sitten vaan ihan muuten vaikea toteuttaa käytännössä).

Enkä tiedä onko tämä ollenkaan järkevää laittaa tänne mutta itsellä on aika iso juttu koetella omaa kehoa ja rajoja. Ja kokea asioita joita luulee haluavansa kokea. Minulla on vain hyviä muistoja tälläisistä kokemuksista. Vaikka ne olisivatkin olleet sellaisia että en asiana niistä pidä mutta ne on kaikki olleet kokemuksia jotka opettavat itsestäni jotain

- Päästä itse joskus sidotuksi suspensioon
- Sitoa suspensiosidonta jollekin (ja oppia se hyvin ja turvallisesti)
- Kokea semenawa-sidontoja
- Olla bileissä säkki/huppu päässä siten että kaikilla on mahdollisuus tehdä minulle asioita ilman että saan tietää koskaan kuka on tehnyt mitä
- Päästä muumioiduksi, wetwrap, kipsaus yms.
- Kokea BDSM rituaaliseremonioita / tuottaa sellaisia (tuli, musiikki, kipu, uhrialttari, monta kimpussa)
- Olla miehen pantavana
- Kokeilla pup playta, olla pikkuinen yms. . En tiedä onko itseä varten mutta kiinnostaa
- Lihakoukuista roikkuminen, neuloista roikkuminen
- LOBANS haasteet (neulahaasteet, fetlifestä löytyy)
- Menettää tajunta sessiossa
- Päästä kinkylle kesäleirille (esim. SISC, Camp Crucible, Dark Odyssey)
- Tulileikit (ne on kauniita ja vaikuttavia)
- Sessiossa tatuointi, lävistys, polttomerkki.
- Katetrointi ja itseasiassa muutenkin virtsaputkijutut.
- Roikkua hiuksista
- Elävältähautaus (siten että pää maan pinnalla)
- Piikkilankasidonta
- Fistatuksi pääseminen,  siinä onnistuminen
- Ammutuksi joutuminen esim. airsoft aseella
- Hengityskoneen käyttö sessiossa (tai Iron Lung)
- Kiinnitys nauloilla sukuelimistä, nänneistä, sormien tai varpaiden välistä.
- Saada kehon osia tikatuksi
- Bamputikut/neulat kynsien alle
- Kiveksien neuloitus
- Saada kehoon viiltoja
- Hypnoosi
- Sähkökidutus kenttäpuhelimella/kampigeneraattorilla
- Vesikidutus
- Joutua sidotuksi ristille
- Päästä kokeilemaan keskiaikaisia kidutusvälineitä

misskiki

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Pieni ja pippurinen, mut aika ihana silti.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #40 : 11.09.2024, 18:51 »
Aika paha, mut ehkä nyt ois kunnon sidontasessio kahden todella ison ja raamikkaan daddyn toimesta🥰
Toinen ois sit semmone rauhallinen sessio daddyn kanssa missä sais antaa tunteiden näkyä kunnolla ja ehkä jopa kiukutella. Sit sais vähä piiskaa ja pääsiski isoon lämpimään karhunhalaukseen :D