Kirjoittaja Aihe: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?  (Luettu 3968 kertaa)

masomaleslave

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #15 : 20.07.2024, 08:33 »
Vankilakokemuksia saa hyvin kinkyyn tyyliin Warsaw Prisonissa.

Kurkkaa netistä.
Jooh, tuo olikin tiedossa. Pääsee siinä määrin lähelle että saattaisi ajaa asian ja ihan toteutettavissa.

Jenkeissä oli ainakin jokin aika sitten myös vanha kaupungin putka johon oli mahdollisuus majoittua vankina.

Niin ja onhan Saksassa se Zuchthaus.

Odin

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #16 : 20.07.2024, 14:37 »
Domin näkökulmasta olen pystynyt toteuttamaan  käytännössä kaikki haluamani fantasiat vuosien saatossa tapaamieni ihmisten kanssa. Samalla tavalla olen varmaan myös auttanut muita ruksimaan omia bucket listejänsä.

Yksi asia on kuitenkin kokematta ja se on että USEAMPI nainen pissaisi päälleni yhtäaikaa. Jostain syystä tilanteet ovat jääneet ujopissan yms. takia toteutumatta vaikka yrityksiä on useampiakin ollut. Ja nyt kun tämän menee kertonaan ääneen, niin voi olla että entistä epätodennäköisemmin se toteutuu koskaan  ;D ;D Parhaat kokemukset kun on yleensä extempore ja etsimällä löytää  huonosti asioita

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 935
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #17 : 20.07.2024, 16:03 »
Ja koska perseilin edellisessä vastauksessani ketjuun, pitää kuulemma jakaa omalta listalta kolme asiaa.
Ensiluokkaista somevartiointia sieltä määräävältä osapuolelta, tää ilahdutti :D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2996
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #18 : 20.07.2024, 20:19 »
Harrastaa seksiä tavarajunan kanssa :D
Oikeestaan kaikesta muusta haluamastani tiedän, että joskus tulee olemaan mahdollisuus toteuttaa se.

*choo choo motherfucker*  ;D
(stoge tarkottaa junaa päästadiks).


Mulla ei taida listalla olla enää mitään. Välillä vituttaa olla liian paatunu.   >:(

Tai on mulla yks, kanaa en oo pannu (kuollutta, muu on nykyää laitonta).
Siihenki oli mahollisuus.

Eukolle aikoinaan sanoin, että en oo koskaan pannu kanaa.
Seuraavan kerran ku törmättiin, sillä oli mukana mulle grillibroileri.
Turvallisuussyistä, valitsin seksiin kuitenkin eukon.

Tää saatto olla se tilanne, että tajusin, että tosta eukosta tulee mun vaimo.  ;D


Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1049
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #19 : 21.07.2024, 08:48 »
Jos ja kun listalle jotain joskus taas tulee niin sen sitten toteuttaa. Sen verta tylsä setä oon ettei kauaa listalla pölyty uudet ideat.

manniska

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 220
  • == Results from bdsmtest.org == 98% Rope bunny 9
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #20 : 21.07.2024, 10:27 »
kyllähän sitä kaikkea on tullut kokeiltua ja ei oikein puutu enää kun extrememmät asiat: Hirttämällä kuristus/hengityksen kontrollointi, maahan hautaaminen joko vain kelmutettuna tai jossain laatikossa ja siten että maata olisi jonkinalainen kerros päällä. Taitaa vaan jäädä kokeilemattakin...

Pohja

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #21 : 30.07.2024, 04:37 »
Piikkilanka-aidalla ympäröity trooppinen viidakkovankileiri bambuhäkkeineen, roikotusristeineen päivineen. Parhaiden Vietnam-teemojen mukaisesti.

super_user

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Kurkunnussija, isi.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #22 : 30.07.2024, 10:13 »
Panna kahta naista suuhun samaan aikaan.

777

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 33
  • 185cm 109kg 41v
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #23 : 30.07.2024, 18:51 »
Pahottelut finglishistä:

1.  Crotch rope walk - eli siis kävelyttää subnaista varpaisillaan herkullista köysikävelyä pitkin. Matkalle voi laittaa solmuja tai leluja esteiksi. Matkantekoa voi taasen vauhdittaa monella tavalla esim fyysisen rangaistuksen uhalla.
Toisaalta reitin voi pysäyttää hetkeksi, suudella naista ja painaa omalla kädellä köyttä alemmaksi jotta saa hetken helpotusta.

2. Toisekseen sama mutta ketjulla, tai sitten vain sileäpintaisen järeän rosterikettingin insertointia syvälle subin uumeniin. Uskon että se painon tunne sekä ketjun liikehdintä ja kilinä sisällä pistää sopivasti tunnelmaa koholle.

3. Muut insertiot, olen äärimmäisen perverssi ja kiinnostaisi venytellä jonkun pillua hirvittävän kokoiseksi vaikkapa tähän käyttöön ostetuilla koiranleluilla, vaginatähystimillä ja täytettävillä, esim täyttämällä kortsu pillun sisällä vedellä ja sitten solmu siihen niin että vesimassa täyttää kaiken subin sisältä. Näihin voi lisätä myös sen että nuo voi ketjuttaa köydellä että insertoi vaikka useampia palloja ja myös siten että sen jälkeen sitoo köysillä pimpin läpi köyden jolloin niitä leluja ei saakaan ulos vaikka alapää olisi muuten ammollaan ja valmis ampaisemaan ne ulos.

sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 318
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #24 : 30.07.2024, 19:21 »
Panna kahta naista suuhun samaan aikaan.

Onko sulla kaks pippeliä?  ;D

domvil

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #25 : 31.07.2024, 00:09 »

Onko sulla kaks pippeliä?  ;D
Uskon, että jos vastaus on kyllä, kirjoittaja päätyy itse useammankin henkilön bucket listalle :D

super_user

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Kurkunnussija, isi.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #26 : 31.07.2024, 13:49 »
Panna kahta naista suuhun samaan aikaan.

Onko sulla kaks pippeliä?  ;D

Tuu kattoo.

Nelli Pikkuvaltikka

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 688
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #27 : 31.07.2024, 16:59 »
Ja koska perseilin edellisessä vastauksessani ketjuun, pitää kuulemma jakaa omalta listalta kolme asiaa.
Ensiluokkaista somevartiointia sieltä määräävältä osapuolelta, tää ilahdutti :D

Kiitos kommentista, pitää näköjään panostaa nettiselailun tarkkailuunkin toisinaan kun tuo perseilee jokapaikassa..
--

Ja mitä tähän tulee..
Ja koska perseilin edellisessä vastauksessani ketjuun, pitää kuulemma jakaa omalta listalta kolme asiaa.

Seuraava lista ei ole minkäänlaisessa järjestyksessä vaan lähiaikaisten ajatusten värittämä.
1."Forced-bi"/ensimmäinen kokemus tietynlaisen ulokkeen omaavan henkilön kanssa puuhailusta niin että Omistaja on vieressä katsomassa silmiin ja neuvomassa kun allekirjoittanut antaa päätä.
2.Olla kiinnitettynä täydessä aistiblokissa bileissä/tilanteessa jossa ympärillä on oman suhteen ulkopuolisia ihmisiä ja "ohikulkijoilla" on lupa kiusailla.
3. Kokea "fuck around and find out" siitä, kun joku käyttääkin sääntöä jonka olet hyväksynyt etkä olettanut että ikinä pistäisivät käyttöön.

Voin vaan todeta että: Voi kuule kullanmuru mussukka..  >:D :P
--

Ja koska itse heitän kommenttia kommentin perään niin jaettakoon oma top3 listan kärki tällä hetkellä:

1. Glitteröverit! On yhä kokematta. Haaveena syntyi aikoinaan fantasia siitä, kuinka ihan pikkuisen paljon kokisin mielihyvää jos saisin vähän väkivalloin pistää jonkun silleen vähän vaan tukehtumaan kuivaan glitteriin. Sittemmin olen oppinut että nykyään glitter hilettä jopa tehdään syötävänä kakkukoristeena, joten tämän toteutuminen onkin vain sopivan suunnitelman päässä toteutumisestaan..

2. Pikkuisen arjen keskellä on pakko toki mainita myös ehdottomasti haaveet jonkin sortin teekutsuista, missä joku palvelee nätisti ja kaataa kamomillateetä muumimukiin, samalla kun pieni ja seuralaiset saa katsoa piirrettyjä koko illan ja vaikka maalata vesiväreillä. Pahakseni en pistäisi myöskään konttaavaa jakkaraa tai mykistettyä tarjotinta, jossa voisi olla pikkuleipiä ja hedelmiä. Ainiin ja jonkunhan täytyy nuolla astiat puhtaaksi ja peitellä pikkuiset päikkäreille?

3. Viimeisenä mainittakoon se fakta, ettei kukaan ole vieläkään köyttänyt tätä pikku noitaa puuhun ja polttanut roviolla tai uskaltanut hukuttaa järveen. Tai ainakin jos on yrittänyt niin ei ole siitä kovin kovaan ääneen huudellut että yritti ja ilmiselvästi epäonnistui. Puun runkoon nojailu voisi olla varsin rauhoittavaa puuhaa..

~Nelli
Kulmakunnan pienin kissankesyttäjä ja kauhukakara

GoodLife

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 71
  • Fetlifessä on vähän enemmän tietoa ja kuvakin.
  • Galleria
Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #28 : 04.08.2024, 14:19 »
Domin näkökulmasta olen pystynyt toteuttamaan  käytännössä kaikki haluamani fantasiat vuosien saatossa tapaamieni ihmisten kanssa. Samalla tavalla olen varmaan myös auttanut muita ruksimaan omia bucket listejänsä.

Omalla tavallaan hyvä tilanne, mulla aika pitkälti sama tai ainakin just nyt tuntuu siltä.

Yksi asia on kuitenkin kokematta ja se on että USEAMPI nainen pissaisi päälleni yhtäaikaa. Jostain syystä tilanteet ovat jääneet ujopissan yms. takia toteutumatta vaikka yrityksiä on useampiakin ollut. Ja nyt kun tämän menee kertonaan ääneen, niin voi olla että entistä epätodennäköisemmin se toteutuu koskaan  ;D ;D Parhaat kokemukset kun on yleensä extempore ja etsimällä löytää  huonosti asioita

Järjestät naisille kahvikutsut ensin? Tosin se pissa sitten haisee kahville aika voimakkaasti.

Janetar

Vs: Bucket listallasi oleva kinky/bdsm D/s kokemus?
« Vastaus #29 : 04.08.2024, 17:24 »
Eroottinen hypnoosi tekijänä tai kokijana.