Baarin kannatusmaksut
Jo keskusteltuihin asioihin lisäisin vielä sen, että mustapäiden puristamiseen liittyy usein myös ihon alaisten karvojen vetämisen riemu. Siis kun joillain ihmisillä etenkin alakehon karvoituksen poiston yhteydessä karvoja kasvaa ihon sisään. On finnien puristeluun verrattava kicksi vetää pinseteillä hitaasti toisen ihon alta muutaman sentin pituinen karva, joka on välillä kasvanut omituiselle sykkyrälle. Usein niitä saattaa edeltää mustapään talipallo, jota irti vetäessä ihon alta paljastuu pitkä karva... joskus yhteen kasvaneita tuplakarvojakin.
... tietysti iho puhdistetaan kunnolla käsittelyn jälkeen. Ja tulehtuneisiin ei passa koskea. Makeinta on kun "ihomato" tulee kokonaan ulos ja jäljelle jää selkeä siisti reikä!
Tässä olis kunnon paiseenpoisto video...https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iEeMJgV75nQEnjoy (okei tää on aika oksettava)
Suorastaan rakastan finnien ja mustapäiden puristelua! Siinä määrin että se on jo pakkomielle, joskaan ei ehkä aivan fetissi, koska suoranaista seksuaalista mielihyvää en siitä saa, vaikka uppoudunkin finnien ihanaan maailmaan niin, että muut asiat menevät siinä vaiheessa aivan ohi havaintokykyni.Valitettavasti finnien omistajat eivät koe puristelua yhtä nautinnollisena, joten sitä kannattaa tehdä silloin, kun toisella on panta kaulassa. Kun niitä finnejä ei oikein ole kenelläkään enää tarpeeksi, olen jopa harkinnut, että etsisin jonkun korkean kipukynnyksen omaavan nuoren henkilön pelkästään puristeltavaksi. Pitäisi olla kunnollinen akne, ei todellakaan vain muutamaa tylsää mustapäätä. Mitään muuta käsittelyyn ei kuuluisi kuin antamuksellinen puristelu toisen sietäessä sen nurisematta.PopThatZit-sivuston Zit Manifeston mukaan olen lähinnä Obsessive Other People's Zit Popper.
Lähipiirin ihmiset tietää tämän intohimoni ja jos huomaavat minun tuijottavan intensiivisesti itseään, sanovat heti, että "et saa!"