Baarin kannatusmaksut
Kyllä mä puristelen,mutten siitä mitään kiksejä saa.Rupien repimisestä tykkään enempi.
Mutta vain mies tietää minkä nautinnon tuo ihon sisään kasvaneen partakarvan pois nyppiminen
Mulla tähän ei liity seksuaalista nautintoa, mutta onhan finnien puriatelu nyt parasta mitä voi tehdä housut jalassa
Lainaus käyttäjältä: lemmikki - 27.11.2017, 09:11Mulla tähän ei liity seksuaalista nautintoa, mutta onhan finnien puriatelu nyt parasta mitä voi tehdä housut jalassa Mä niin arvasin että joku aattelee samalla tavalla
Mulla on varmaan elämäni aikana ollut noin 20 finniä, teininä ei ollut ensimmäistäkään. Niiden finnien puristelu on ollut siis harvinaista hupia...on se jossain määrin ollut jopa nautinnollista
Lainaus käyttäjältä: Ulfhednar - 27.11.2017, 20:07Mulla on varmaan elämäni aikana ollut noin 20 finniä, teininä ei ollut ensimmäistäkään. Niiden finnien puristelu on ollut siis harvinaista hupia...on se jossain määrin ollut jopa nautinnollista Parasta se onki, ku puristeltavana on joku muu!
Ninni, onneksi mulla on vähän todisteita, että me ei olla sama henkilö. Muuten pitäs alkaa pohtia, et onko mulla joku sivupersoona, joka häärää täällä mun tietämättä