Kirjoittaja Aihe: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012  (Luettu 7735 kertaa)

lady jane

  • Vieras
Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012 kello 21-03

Illat on tarkoitettu vain kutsuvieraille. Voit saada kutsun mailin, puhelinkeskustelun, ennakkotapaamisen tai suositusten myötä. 

Kutsut ja lisätietoja: bileet@wildclub.fi p. 0440 555 602


TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #1 : 29.10.2012, 18:57 »
Ihan saattaa sekoittaa ihmisiä tämä että on samana iltana Halloweenit kahdessa eri paikassa.
Ois nyt voinut vaikka nimetä eri tavalla  ::)

Master T

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #2 : 29.10.2012, 19:54 »
Taitaa olla, että Halloweenbileitä on tuona päivänä hyvin monessa paikassa, kun Halloweeniä vietetään Suomessa silloin. Sitä kyllä vietettiin myös viime viikonloppuna. Halloweenin vietto ei ole aivan vakiintunut, mutta näinä kahtena viikonloppuna sitä vietetään, silloin kun sitä vietetään. En tiedä, mutta luulen maailmalla vietettävän hyvin paljon kinkyhenkisiä halloweenbileitä ja juuri samana päivänä. Ei halloweenbileen nimeä voi kukaan itselleen varata. Niiitä pidetään ja juuri Halloweeninä.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #3 : 29.10.2012, 20:34 »
Tottakai saa ja tietenkin on halloweenejä vaikka kuinka. Tämä skene on vain kovin pieni ja kahdet kinkyt kemut samana päivänä saattavat vain sekottaa esim.uusia ihmisiä. Mutta onpahan valinnanvaraa ja tiedän lyllä minne itse olen menossa eli ihan yksi lysti. :-)

Smooth

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #4 : 30.10.2012, 07:38 »
Olen täältä poistanut muutaman nokitteluviestin.

Tapahtumat ja menovinkit palsta ovat tapahtumia ja menovinkkeja varten, yksityiset mielipiteet järjestäjistä - ne voi ilmaista vaikka yksityisviesteinä järjestäjille.

Tämä nyt ihan ylläpidon puolesta,
Smooth


HPerWs

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #5 : 30.10.2012, 11:14 »
Saako muuten turkulaiset alennusta ::)?

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #6 : 30.10.2012, 11:52 »
Mitä/ketä Smooth mahtoi tarkoittaa viestisään.
Viesti ei ainakaan yhdelle mennyt perille. :'(

HPerWs

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #7 : 30.10.2012, 12:11 »
Mitä/ketä Smooth mahtoi tarkoittaa viestisään.
Viesti ei ainakaan yhdelle mennyt perille. :'(
Niin sinulle. Mielestäni muissakin ketjuissa on saanut esittää kysymyksiä DC, lipuista ja aveceista. Kyseisellä järjestäjällä on kamppanaja, jossa turkulaiset saavat alennusta. Siksi on paikallaan kysyä, koskeeko myös tätä tapahtumaa.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Halloweenbileet Wildclubilla lauantaina 3.11. 2012
« Vastaus #8 : 30.10.2012, 12:45 »
Mitä/ketä Smooth mahtoi tarkoittaa viestisään.
Viesti ei ainakaan yhdelle mennyt perille. :'(
Niin sinulle. Mielestäni muissakin ketjuissa on saanut esittää kysymyksiä DC, lipuista ja aveceista. Kyseisellä järjestäjällä on kamppanaja, jossa turkulaiset saavat alennusta. Siksi on paikallaan kysyä, koskeeko myös tätä tapahtumaa.

Ai on kampanja jossa Turkulaiset saa alennusta.. miksiköhän näin on voi jokainen miettiä itse, Ehkä sieltä suunnasta tulee aktiivisia osallistujia, ja samaten pyydänkin nöyrimmät anteeksipyyntöni Iralta että olen laiminlyönyt härkämiehen tehtäviäni  :love:
Saat antaa pari kertaa raipasta kun jälleen tapaamme ;)