Mä viehätyn yleensä aika paljon vanhemmista miehistä. Sen takia mun viimeisimmät suhteet on kaikki olleet +15-25-vuotiaiden kanssa. Kyllähän se aluksi imartelee kun kehutaan että voi kuinka sä olet kypsä ikäiseksesi. Totuus on tietysti että samaa sanotaan ihan kaikille. Mulla nää ikäerosuhteet on kaatuneet lopulta omaan mahdottomuuteensa. Parikymppisen ja nelikymppisen elämäntilanteet eroaa kuitenkin toisistaan aivan valtavasti. Esimerkiksi oon törmännyt siihen, että nelikymppisillä on kauhea kiire kihloihin ja naimisiin. Suhteessa ollaan paljon enemmän tositarkoituksella kuin parikymppisenä. Ehkä vikaa on myös mussa etten asennoidu noihin ikäerosuhteisiin minään loppuelämän suhteina. Ehkä oon liian lapsellinen.
Sen sijaan seksi- ja ystävyysseuraa etsiessä ikäerolla ei ole väliä (kunhan mies on vanhempi). Oman empiirisen tutkimuksen mukaan parhaat panot on 35-40-vuotiaita. Poikkeuksia toki löytyy molempiin suuntiin.
Nuoremmat miehet on mulle jotenkin turn-off, tulee inha olo. Olen muistaakseni kerran harrastanut seksiä itseäni nuoremman miehen kanssa, 0/10 would not recommend. Nuoremmat naiset taas on erittäin jees